Oh god, ik maak net kennis met Erwin, wat een ellende die man.
Afl 19 Aaah hoop echt dat het alsnog iets wordt tussen Debbie en Paul. Kreeg echt vlinders in mān buik van hun scĆØnes, zie ze helemaal samen. Denk dat ze goed bij elkaar passen!
sick, chill, ik kan het niet meer horen⦠echt verschrikkelijk.
Ben echt helemaal weg van Debbie. Ze doet me denken aan mijn oppas van vroeger
Ja!!! Dit is sws het geval!! Vieze leendel
afl 19
Echt die mensen van de montage kunnen niet genoeg lof krijgen. Hoe heerlijk die zooms op die onderbroeken van Leendert die Thalia aan het opvouwen is. Later ook die zoom op Sylvana als Diana binnenkomt en dan die langzame āokeā hahaha wat een toppers.
19
Ik lees nu dat je aan de kust in Spanje vaarbewijs 2 nodig hebt, misschien was de voice over dan gewoon niet compleet qua informatie
@Snork hij was jacht makelaar toch, vind dat dan echt gek hoor als je dan geen vaarbewijs hebt
20
heb me doodgelachen deze aflevering. Eerst olof op die boot die ergens naar wijst en dan weer stotterend iets zegt. Dan dat die oudjes in de tuin aan het klieren zijn. Maar het top punt vond ik dat martijn die vrouw al naar een paar uur weg stuurt hahaha ik zou pissed zijn ze is nog niet eens gewent of iets hahaha. En ik snap niet wat bram in suus ziet.
Jaa ik werd op een kut tijd wakker voor mn wekker omdat ik moest plassen. En om weer terug naar bed te gaan was ook weer niet de moeite waard hahaha. Dus dan maar b&b kijken.
Oeh dat wordt genieten deze aflevering! Iedereen zet het heel mooi in spoilers maar ik lees zo vaak al wat er gebeurd voor ik ga kijken
Haha same, kijk het samen met mijn vriend (die het eerst heel cringe vond) dus loop steeds achter maar kan de spoilers niet weerstaan.
Same haha. Maar ik vind dat ook leuk omdat andere mensen andere dingen opvallen haha.
Ja ik ook! Ik zit nu met een vriendin te appen die zit nu te kijken. Ik kijk altijd na werk dus dan app ik haar weer om mijn visie door te spreken
@Leverworst zo leuk dat je met je vriend kijkt! Die van mij wilt echt niet kijken ik ga dit weekend weer een poging doen.
Aflv 20
Bram die zegt dat ie even nette kleding aan doet voor een date en dan een spijkerbroek aantrekt waarvan het kruis helemaal kapot is
Haha Bram (Krikke, niet Bram van de ram) heeft weer een top samenwerking op insta. Vorige keer met Menno, nu met Claudia
Afl 20 Niesje lijkt me een hele leuke lieve vrouw! En wat een hork die Martijn, Sylvana is langer onderweg dan dat ze in Thailand is geweest
Die lach van Bram is echt vreselijk. Echt iets om op af te knappen. En die suus vind ik echt een typische Billie Eilish fan.
Ik klikte even door naar de instagram van Claudia en daar staat dat Anne en zij van kennissen naar vriendinnen zijn gegaan. Bijzonder dat het dan zo in de montage werd neergezet alsof ze altijd al vriendinnen waren.
Die halsband inderdaad? Moet dat een fashion statement voorstellen of zou het onderdeel zijn van roleplay ofzo
het zou me niks verbazen als hij marians tweede hondje is.
Haha servicesub
Toch mis een Menno dit seizoen