30
:2 = 15
+7 = 22
Suus is 21/22 toch?
Ken net*
*als ze jonger is moet je dit op zân Fries lezen.
Hahaha ja de tulband zei toch dat het nét niet kon
Ik dacht dat hij 32 was.
Volgens mij stond er vd week idd 32 of 33 maar vandaag ineens dertig? sus
Niesje ![]()
Als er 40 had gestaan had ik het ook geloofd
Ja zodat Suus nog kan nu tulband de theorie heeft uitgelegd, stiekem gewoon 32
Afl 20
Samenvatting
Wat loopt Bram te lullen dat hij eerlijk en direct is. Hield eerst Madelon aan het lijntje en nu Yamie-Lee. Stuur die meiden gewoon weg als het niks is.
En dan die Martijn die zegt dat ze niet alleen de bouillon moet eten maar ook het vlees waarop je haar met een vies gezicht zoân mini stukje ziet proeven. Prachtig
Is het kroketvlees?
Ik vind het ook wel een beetje naar aanvoelen dat Martijn daar als een baas in die b&b staat met die meisjes daar die hij waarschijnlijk veel te weinig betaalt en de hele dag rondcommandeert. Hij doet zelf niks behalve zweten, bellen en excelsheets maken
Ja toen hij die vrouw die tandpasta liet kopen? Alsof niemand in die b&b een tube te leen heeftâŠ
Ja ook echt zo
Go to supermarket and buy toothpaste
Praat even normaal?
Op zich geen gekke gedachte dat ie had van. Laat ik maar een eigen tube kopen, ipv iedere keer dan bij een gast te lenen?
Hij wist toen al dat hij haar weg ging sturen dus dat is aardig maar niet echt nodig
Laatste zin klinkt als mijn job
Ze kan het toch lenen en daarna zelf kopen of nog beter: hij kan het kopen. Ik vind het echt vreemd om personeel weg te sturen voor privé boodschappen maar misschien begrijp ik het niet
Ja ik vond het ook vreemd dat Diana zo keek maar niks zei. Ik had echt aangeboden dat ze de mijne mocht lenen.