B&B vol liefde (Deel 1)

Ik dacht dat het gewoon een Thaise rijstsoep was? Is vrij normaal daar als ontbijt

3 likes

Ja maar dit is wel Say Cheese he

7 likes

Ja dat is waar :joy: toch heb ik wel goede hoop dat de Thaise dames daar het Thaise eten wel lekker kunnen maken

2 likes

Ik vind Babette ook te leuk geworden voor Joy, gun haar veel meer iemand die echt interesse in haar toont.

8 likes

Eens met je hele analyse. Dus ben ook wel benieuwd hoe jij nu denkt over de vrouwen bij Bram?

Ja daar verbaas ik me bij Petri ook over, als de camera inzoomed heeft ze zo’n knap gezicht. Donkere ogen, licht haar, mooie teint en af en toe een perfect passende lipstick en een lieve blik. Zoomed de camera uit, dan is t net of valt dat allemaal ineens weg door dr houding, of doordat de details wegvallen

8 likes

Deze is volgens mij nog niet geplaatst, maar echt geweldig die Claudia :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: zie nu dat @Purple hem ook al had aangehaald

4 likes
20

ja ik denk dat babette binnenkort zelf weggaat, ze heeft al wel een paar hints gegeven dat ze zelf aan het twijfelen is of joy wel bij haar past toch

zou het eigenlijk best grappig vinden als joy straks verliefd op haar is en ze zelf besluit weg te gaan

9 likes

Maar hoe kan iemand ook verliefd worden op Joy? Die man laat niets van zichzelf zien. Zelfde als Walter. Vind ik ook wel een beetje van Marian eigenlijk trouwens.

Petri en Martijn leer je in ieder geval wel kennen

16 likes

Huh Martijn laat juist niets los toch? Ja je weet alleen dat ‘ie van Feyenoord houdt

9 likes

Ah jawel.

Ik weet even niet meer welke aflevering maar eerste afl met Diana

Dat gesprek over eenzaamheid vond ik echt lief en open.

Maar heb daarnaast wel het idee dat zijn persoonlijkheid wel goed naar voren komt. Of je dat een leuke persoonlijkheid vindt, is een tweede. Haha

8 likes

Vind het echt stom dat er in het weekend geen afleveringen zijn dus nu kijk ik maar seizoen 2.

8 likes

Ja echt gek eigenlijk, bij Joy heb je ook nog geen gast gezien.

6 likes

Hoezo noem je haar steeds Manon hahah

15 likes

Haha ja ook met Twan. Ik kijk standaard met ondertiteling (sorry hoe verstaan jullie die mensen zonder?) dus dacht hè wie is Twan? Maar kan me wel voorstellen als je alleen de voice-over steeds die namen hoort zeggen je misschien niet doorhebt dat het Toine is :smile:

7 likes

Ik vind Petri echt een kreng. Ben benieuwd hoe ze zichzelf ervaart op tv.

6 likes

Nouja opzich laat hij best goed zien wat voor hork hij is! :rofl:

1 like

Maar dat zeg je hetzelfde?

6 likes

Waar kan je die filmpjes zien?

6 likes

Oh nou dat heb ik niet hoor. Manon en Madelon is een hele andere naam maar ik lees Toine ook gewoon als Twan en andersom dus dat kan ik wel koppelen in mn hoofd

5 likes