B&B vol liefde (Deel 1)

Ja zodat Suus nog kan nu tulband de theorie heeft uitgelegd, stiekem gewoon 32

5 likes

Afl 20

Samenvatting

Wat loopt Bram te lullen dat hij eerlijk en direct is. Hield eerst Madelon aan het lijntje en nu Yamie-Lee. Stuur die meiden gewoon weg als het niks is.

19 likes

En dan die Martijn die zegt dat ze niet alleen de bouillon moet eten maar ook het vlees waarop je haar met een vies gezicht zo’n mini stukje ziet proeven. Prachtig

10 likes

Is het kroketvlees?

2 likes

Ik vind het ook wel een beetje naar aanvoelen dat Martijn daar als een baas in die b&b staat met die meisjes daar die hij waarschijnlijk veel te weinig betaalt en de hele dag rondcommandeert. Hij doet zelf niks behalve zweten, bellen en excelsheets maken

46 likes

Ja toen hij die vrouw die tandpasta liet kopen? Alsof niemand in die b&b een tube te leen heeft…

39 likes

Ja ook echt zo

Go to supermarket and buy toothpaste

Praat even normaal?

8 likes

Op zich geen gekke gedachte dat ie had van. Laat ik maar een eigen tube kopen, ipv iedere keer dan bij een gast te lenen?

6 likes

Hij wist toen al dat hij haar weg ging sturen dus dat is aardig maar niet echt nodig

3 likes

Laatste zin klinkt als mijn job

8 likes

Ze kan het toch lenen en daarna zelf kopen of nog beter: hij kan het kopen. Ik vind het echt vreemd om personeel weg te sturen voor privé boodschappen maar misschien begrijp ik het niet

8 likes

Ja ik vond het ook vreemd dat Diana zo keek maar niks zei. Ik had echt aangeboden dat ze de mijne mocht lenen.

11 likes

Ik dacht dat het gewoon een Thaise rijstsoep was? Is vrij normaal daar als ontbijt

3 likes

Ja maar dit is wel Say Cheese he

7 likes

Ja dat is waar :joy: toch heb ik wel goede hoop dat de Thaise dames daar het Thaise eten wel lekker kunnen maken

2 likes

Ik vind Babette ook te leuk geworden voor Joy, gun haar veel meer iemand die echt interesse in haar toont.

8 likes

Eens met je hele analyse. Dus ben ook wel benieuwd hoe jij nu denkt over de vrouwen bij Bram?

Ja daar verbaas ik me bij Petri ook over, als de camera inzoomed heeft ze zo’n knap gezicht. Donkere ogen, licht haar, mooie teint en af en toe een perfect passende lipstick en een lieve blik. Zoomed de camera uit, dan is t net of valt dat allemaal ineens weg door dr houding, of doordat de details wegvallen

8 likes

Deze is volgens mij nog niet geplaatst, maar echt geweldig die Claudia :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: zie nu dat @Purple hem ook al had aangehaald

4 likes
20

ja ik denk dat babette binnenkort zelf weggaat, ze heeft al wel een paar hints gegeven dat ze zelf aan het twijfelen is of joy wel bij haar past toch

zou het eigenlijk best grappig vinden als joy straks verliefd op haar is en ze zelf besluit weg te gaan

9 likes