B&B vol liefde (Deel 1)

Toch mis een Menno dit seizoen

9 likes
aflevering 19

Hahah ja die lach vreselijk. Ook echt tegen Yamie-Lee: ik vind het niet chill als je op dat plantenbed zit. Nee, vind ik echt niet chill. En dan die boer-met-kiespijn lach erachteraan. Wat een ongemakkelijkheid.

Sicke Suus is wat te jong in haar gedrag voor hem denk ik, maar toch vind ik haar wel leuk. Ze stelt echt leuke, oprechte vragen. Zowel aan Bram als aan YL.

Ik vind Bram en Suus trouwens echt op elkaar lijken. Lijken wel broer en zus. Of ben ik de enige die dit vindt haha.

17 likes

Je spoilers werken niet

3 likes

Ja zo gek, die Blur werkt dus niet op mijn telefoon. Heb het aangepast :smile:

4 likes

https://www.instagram.com/p/CvNSsRAIlKd/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
:joy:

15 likes
20

Ik vind Bram en Suus idd ook net broer en zus @Sanseveria
Ben benieuwd wat daar nog voor anderen komen want het leek wel een beetje een liefdesverklaring daar in die auto
Ik hoop echt dat Jamie zelf vertrekt zsm

Ik weet al waarom Martijn Silvana wegstuurt :joy: zij had een filmpje ingestuurd met een snapchatfilter en ja daar lijkt ze natuurlijk niet op hahaha
Vond haar wel echt uiterst vriendelijk reageren, hoop dat ze er nog een vakantie achteraan plakt
Vraag me wel af of Martijn Diana dan nog weg gaat sturen of dat ie haar nou ineens toch maar hier houdt

Bij Leendert: erg mooie vrouw maar denk dat hij te veel met Thalia in zijn hoofd zit. Hij versprak zichzelf ook
Zij vindt die oude meuk ook helemaal niks dus hoop dat zij ook zelf vertrekt en dan blijft hij weer alleen achter :joy:

18 likes

Bah wat is die Bram vreselijk. Die lach wordt steeds erger. Al die mannen zijn eigenlijk vreselijk. Mannen uberhaupt
 wat zijn ze toch simpel en horkig.

19 likes
Martijn afl 20

Ik vind dat Martijn zich echt een beetje als een kleuter opstelt eigenlijk. Het lijkt alsof hij een soort plaatje in zijn hoofd heeft, en als het eventjes niet is zoals in zijn plaatje dan is hij meteen geĂŻrriteerd, neemt afstand, en dat ligt dan ook aan de ander. Diana hing teveel om hem heen en wilde met hem dansen, Sylvana had een piercing en een tattoo achter haar oor waar hij niks van wist, dus hop dan is het eigenlijk al direct weer klaar. Vind hem ook niet echt galant of gastvrij naar die vrouwen toe, terwijl zij een enorm eind reizen om naar hem te komen.
Vond dat Sylvana echt heel volwassen en sympathiek reageerde op Martijns afwijzing. Ze ging echt met opgeheven hoofd weer weg, hield de eer aan zichzelf en liet zich niet kennen, daar kan Madelon van Bram nog wat van leren.

41 likes

Ik vind het wel zielig dat iedereen zo afkeurend doet over Madelon (ook in podcasts en andere media). Zij was duidelijk gewoon erg gekwetst en hoewel ze het galanter had kunnen aanpakken, heb ik eigenlijk alleen maar met haar te doen.

Madelon

32 likes

19/20

Samenvatting

Ohhh Leendert is een vieze man hoor, bleh. Zie het met die nieuwe vrouw ook niet zo gebeuren, lijkt me geen goede match. Zij past daar niet en ik vond haar ook wat bleu.

Suus en Bram, hij leek toch echt wel heel positief over haar? Ik vind het wel schattig eigenlijk, vind ze wel leuk samen.
Yamie lee vind ik wel een beetje zeikerig hoor, heel verongelijkt. Bram zei iets liefs en dan is het volgens haar ‘leeg’. Kreeg ook wel het gevoel dat yamie een beetje jaloers ofzo werd van Suus. Dat ze zich voordeed alsof er wel wat was tussen haar en Bram terwijl het er vooral heel saai uit zag tot nu toe.

Martijn is een grote kleuter. Alles moet op zijn manier en als hem iets niet aan staat is het meteen klaar. Hij heeft zoveel eisen??
Ook dat hij zegt dat ze gelijk weg moet gaan, hij wil haar die avond al niet meer zien. Wat een klojo. Zij reageerde echt goed daarop, die mate van volwassenheid kan hij alleen maar een voorbeeld aan nemen.

11 likes

Afl 20

Niesje is een leuke vrouw! Maar ik gun Leendert nog een boel vrouwen zoals Loes :joy:
Martijn, als vrouwen zo ver voor jou reizen, mag je ze wel een stuk beter behandelen! Hij is alleen maar aan het klagen en negatief over ze aan het praten.

4 likes

Vinden jullie die Toine bij Petri niet enorm op Jan de Hoop lijken? Ik zie echt niks anders😅

13 likes

Hoe oud is Bram?

1 like

30

2 likes

:2 = 15
+7 = 22

Suus is 21/22 toch?

Ken net*

*als ze jonger is moet je dit op z’n Fries lezen.

19 likes

Hahaha ja de tulband zei toch dat het nét niet kon

8 likes

Ik dacht dat hij 32 was.

6 likes

Volgens mij stond er vd week idd 32 of 33 maar vandaag ineens dertig? sus

6 likes

Niesje :heart:

3 likes

5 likes