Vind het echt stom dat er in het weekend geen afleveringen zijn dus nu kijk ik maar seizoen 2.
Ja echt gek eigenlijk, bij Joy heb je ook nog geen gast gezien.
Hoezo noem je haar steeds Manon hahah
Haha ja ook met Twan. Ik kijk standaard met ondertiteling (sorry hoe verstaan jullie die mensen zonder?) dus dacht hè wie is Twan? Maar kan me wel voorstellen als je alleen de voice-over steeds die namen hoort zeggen je misschien niet doorhebt dat het Toine is
Ik vind Petri echt een kreng. Ben benieuwd hoe ze zichzelf ervaart op tv.
Nouja opzich laat hij best goed zien wat voor hork hij is!
Maar dat zeg je hetzelfde?
Waar kan je die filmpjes zien?
Oh nou dat heb ik niet hoor. Manon en Madelon is een hele andere naam maar ik lees Toine ook gewoon als Twan en andersom dus dat kan ik wel koppelen in mn hoofd
Ik vergeet steeds dat Bram ook meedoet tot hij en zân dames weer eens in beeld zijn. Zo saai
Reactie op Bram (tot aflevering 20)
Samenvatting
Ja ik denk ook zeker dat hij er moeite mee heeft om zich open te stellen. Maar snap ook weer dat als je het niet voelt, je het gewoon niet voelt en je minder op je gemak bent. Vind het wel dubbel dat hij beweert zo direct te zijn. Vind hem eerder gewoon lomp. Hij had echt eerder naar Madelon toe duidelijk moeten zijn.
Yamie Lee vind ik niet bij hem passen, denk dat een tegenpool beter bij hem past. Vind dus wel dat suus en hij goed bij elkaar passen, denk ook dat dat stukje âeigen levenâ hem goed past. Hij is erg op zichzelf en snap dan dat hij het chill vindt dat zij af en toe de camper pakt om naar NL te gaan. Vind haar overigens wel echt te jong om al echt te settelen. Suus stelt wel lekker veel vragen, brengt veel sfeer ook.
Ben benieuwd naar wat er nog langs gaat komen daar, ga zo even die introductiefilmpjes bekijken.
Ik heb trouwens de b&b analyses van de Shitshow (podcast) geluisterd en ik vind deze echt geniaal!
O ik kan Walter echt niet uitstaan, maar ik vind dat Ingrid er heel goed op reageert.
Walter: âik wil even in stilte etenâ
Ingrid: âmaar wat als ik dat niet wil?â
Het moet allemaal op zijn manier. En als iemand een leven leidt op een manier die hij niet snapt, heeft diegene geen levensvreugde. Niet iedereen wil dansen, schreeuwen, huppelen en tikkertje spelen.
Ik zit bij een strandtent en OSM Tjerk is er ook.
Omg en vertel verder
Eh ja niet zoveel verder haha. Hij zat daar met ik neem aan familie. Ze waren allemaal erg OSM.
Walter wil geen vrouw maar gewoon een club volgelingen
Ja dat laatste vind ik ook zo erg - ook bij joy-: als je dat soort dingen niet wil / er anders in bent âheb je de reis nog niet gemaakt en ben je nog niet zo ver ontwikkeldâ
Ik kreeg op basis van het voorstel filmpje ook wel het idee dat dit zijn favoriet was! Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Over Joy gesproken, hij lijkt geeneens tijd alleen met de meiden door te willen brengen. Het lijkt mij echt super irritant dat die vrienden van hem overal met hun neus voor aan bij staan. Vraag me ook af hoe dat er uit gaat zien als hij een relatie krijgt. Ik zou er echt niet op zitten te wachten een paar huisgenoten erbij te hebben.