B&B vol liefde (Deel 1)

Go Thalia!
Hoop dat ze lekker heeft kunnen dansen en twerken

37 likes

Ik vergeet steeds dat Bram ook meedoet tot hij en z’n dames weer eens in beeld zijn. Zo saai

12 likes

Reactie op Bram (tot aflevering 20)

Samenvatting

Ja ik denk ook zeker dat hij er moeite mee heeft om zich open te stellen. Maar snap ook weer dat als je het niet voelt, je het gewoon niet voelt en je minder op je gemak bent. Vind het wel dubbel dat hij beweert zo direct te zijn. Vind hem eerder gewoon lomp. Hij had echt eerder naar Madelon toe duidelijk moeten zijn.
Yamie Lee vind ik niet bij hem passen, denk dat een tegenpool beter bij hem past. Vind dus wel dat suus en hij goed bij elkaar passen, denk ook dat dat stukje “eigen leven” hem goed past. Hij is erg op zichzelf en snap dan dat hij het chill vindt dat zij af en toe de camper pakt om naar NL te gaan. Vind haar overigens wel echt te jong om al echt te settelen. Suus stelt wel lekker veel vragen, brengt veel sfeer ook.
Ben benieuwd naar wat er nog langs gaat komen daar, ga zo even die introductiefilmpjes bekijken.

Ik heb trouwens de b&b analyses van de Shitshow (podcast) geluisterd en ik vind deze echt geniaal!

6 likes

O ik kan Walter echt niet uitstaan, maar ik vind dat Ingrid er heel goed op reageert.
Walter: “ik wil even in stilte eten”
Ingrid: “maar wat als ik dat niet wil?”

Het moet allemaal op zijn manier. En als iemand een leven leidt op een manier die hij niet snapt, heeft diegene geen levensvreugde. Niet iedereen wil dansen, schreeuwen, huppelen en tikkertje spelen.

54 likes

Ik zit bij een strandtent en OSM Tjerk is er ook. :laughing:

21 likes

Omg en vertel verder

1 like

Eh ja niet zoveel verder haha. Hij zat daar met ik neem aan familie. Ze waren allemaal erg OSM.

4 likes

Walter wil geen vrouw maar gewoon een club volgelingen

12 likes

Ja dat laatste vind ik ook zo erg - ook bij joy-: als je dat soort dingen niet wil / er anders in bent ‘heb je de reis nog niet gemaakt en ben je nog niet zo ver ontwikkeld’ :roll_eyes:

5 likes

Ik kreeg op basis van het voorstel filmpje ook wel het idee dat dit zijn favoriet was! Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

2 likes

Over Joy gesproken, hij lijkt geeneens tijd alleen met de meiden door te willen brengen. Het lijkt mij echt super irritant dat die vrienden van hem overal met hun neus voor aan bij staan. Vraag me ook af hoe dat er uit gaat zien als hij een relatie krijgt. Ik zou er echt niet op zitten te wachten een paar huisgenoten erbij te hebben.

13 likes

Ja dit vind ik ook echt. Alsof hij een beetje bang is om alleen met een dame te zijn en zich daar niet echt voor open wil stellen.

5 likes

afl 21

Samenvatting

Wat ik een heel grappig moment vond deze aflevering was hoe Ed en Olof afscheid namen van Gerry, op een gegeven moment staan ze beiden precies tegelijk naar de wegrijdende auto te zwaaien. Alsof ze het ingestudeerd hebben.
Verder vind ik dat Marian Olof ook moet wegsturen eigenlijk.

En goed dat Ingrid weg is gaan bij Walter. Door hoe zij zich dan gedraagt is Walter ineens meer onderdanig aan haar. Grappig om te zien hoe hij dan reageert.
Ben ook benieuwd wat erin Zweden gaat gebeuren bij Bram. Die nieuwe meid lijkt mij wel leuk.
Van Leendert snap ik niet zo goed waarom hij alleen naar de Ardennen is verhuisd. Hij vindt het duidelijk niet leuk om alleen te zijn en ook niet om ver weg te zitten van vrienden en/of familie. En die donkere sfeer daar in de Ardennen maakt het er niet beter op naar mijn idee.

20 likes

:heart:

50 likes

Hahahahahah

6 likes
21

“hij gaat”
“Ja”

:joy:

18 likes
21

Hahahaha ik ging ook stuk hierom
Vond het wel echt slappe hap van Marian dat ze het zo aanpakte. Echt heel erg vermijdend is zij
Ik vind ook dat ze Olof moet wegsturen idd
Wat ik ook niet snap is dat ze op zoek is naar een actieve man maar zelf ligt ze constant voor pampus in de zon met die hond op schoot
Ze hielp ook helemaal niet in de tuin?

Ik vond dat Ingrid er wel een heel circus van maakte hoor
Oke we get it Walter is een lul maar ga gewoon weg

De nieuwe meid bij Bram is inderdaad leuk maar 35 dus wsl te volwassen voor hem

En dan Leendert. Moest wel lachen dat Niesje het benauwd kreeg bij de kelder :joy::joy: voorgevoel
Nu zijn de dames op bij hem toch? Zouden ze Thalia nog terug laten komen?

25 likes

Vraag me dan wel af waarom ze geschreven heeft, dat zei ze zelf ook al maar toch ook wel lullig voor Leendert. Ze vond die b&b en alles er omheen niks, terwijl dat 1 gegeven is waarvan je weet dat het vaststaat voordat je schrijft. Wel sneu natuurlijk als je er daar dan ook nog achterkomt dat het misschien te vroeg voor je is om je weer open te stellen voor een relatie, maar voelt toch ergens wel stom.
En Ingrid had best wel praatjes over waarom ze bij Walter weg wilde en dat ze zo gefrustreerd was maar het leek alsof ze dat naar hem helemaal niet uitte?

7 likes

21

Samenvatting

van mij part mogen olof en ed een eigen programma. Marjan die vind het wel fijn om een groep mannen te hebben dje haar aanbid en dingen voor haar doen maar verder…

Ik ging wel echt stuk om niesje die doet alsof de b&b van leendert een soort horror huis ia hahaha.

En bram is zon saaaierd en die suus is zo irri.

28 likes
21

Hahaha ik vind Niesje echt zo’n lieve vrouw en wat een top scène dat ze even alle minpunten aan de b&b opsomt en Leendert die daar een lijstje van maakt.

Bij Walter en Ingrid moet toch iets gebeurd zijn? Waarom is zij ineens zo salty? Was toch na 2 dagen al duidelijk dat dat geen match zou worden

17 likes