Ja dit vind ik ook echt. Alsof hij een beetje bang is om alleen met een dame te zijn en zich daar niet echt voor open wil stellen.
afl 21
Samenvatting
Wat ik een heel grappig moment vond deze aflevering was hoe Ed en Olof afscheid namen van Gerry, op een gegeven moment staan ze beiden precies tegelijk naar de wegrijdende auto te zwaaien. Alsof ze het ingestudeerd hebben.
Verder vind ik dat Marian Olof ook moet wegsturen eigenlijk.
En goed dat Ingrid weg is gaan bij Walter. Door hoe zij zich dan gedraagt is Walter ineens meer onderdanig aan haar. Grappig om te zien hoe hij dan reageert.
Ben ook benieuwd wat erin Zweden gaat gebeuren bij Bram. Die nieuwe meid lijkt mij wel leuk.
Van Leendert snap ik niet zo goed waarom hij alleen naar de Ardennen is verhuisd. Hij vindt het duidelijk niet leuk om alleen te zijn en ook niet om ver weg te zitten van vrienden en/of familie. En die donkere sfeer daar in de Ardennen maakt het er niet beter op naar mijn idee.
Hahahahahah
21
âhij gaatâ
âJaâ
21
Hahahaha ik ging ook stuk hierom
Vond het wel echt slappe hap van Marian dat ze het zo aanpakte. Echt heel erg vermijdend is zij
Ik vind ook dat ze Olof moet wegsturen idd
Wat ik ook niet snap is dat ze op zoek is naar een actieve man maar zelf ligt ze constant voor pampus in de zon met die hond op schoot
Ze hielp ook helemaal niet in de tuin?
Ik vond dat Ingrid er wel een heel circus van maakte hoor
Oke we get it Walter is een lul maar ga gewoon weg
De nieuwe meid bij Bram is inderdaad leuk maar 35 dus wsl te volwassen voor hem
En dan Leendert. Moest wel lachen dat Niesje het benauwd kreeg bij de kelder voorgevoel
Nu zijn de dames op bij hem toch? Zouden ze Thalia nog terug laten komen?
Vraag me dan wel af waarom ze geschreven heeft, dat zei ze zelf ook al maar toch ook wel lullig voor Leendert. Ze vond die b&b en alles er omheen niks, terwijl dat 1 gegeven is waarvan je weet dat het vaststaat voordat je schrijft. Wel sneu natuurlijk als je er daar dan ook nog achterkomt dat het misschien te vroeg voor je is om je weer open te stellen voor een relatie, maar voelt toch ergens wel stom.
En Ingrid had best wel praatjes over waarom ze bij Walter weg wilde en dat ze zo gefrustreerd was maar het leek alsof ze dat naar hem helemaal niet uitte?
21
Samenvatting
van mij part mogen olof en ed een eigen programma. Marjan die vind het wel fijn om een groep mannen te hebben dje haar aanbid en dingen voor haar doen maar verderâŚ
Ik ging wel echt stuk om niesje die doet alsof de b&b van leendert een soort horror huis ia hahaha.
En bram is zon saaaierd en die suus is zo irri.
21
Hahaha ik vind Niesje echt zoân lieve vrouw en wat een top scène dat ze even alle minpunten aan de b&b opsomt en Leendert die daar een lijstje van maakt.
Bij Walter en Ingrid moet toch iets gebeurd zijn? Waarom is zij ineens zo salty? Was toch na 2 dagen al duidelijk dat dat geen match zou worden
Afl 21
Samenvatting
Ik vond het Leendert wel sieren dat hij de kritiek op zijn b&b zo goed op nam.
Niesje queen, ik hoop dat ik zo leuk mag zijn als ik 71 ben
ik denk ook dat dat eten bij walter helemaal niet lekker is. Ik zou als ik ingrid was ook denken flikker maar op met je hapje van gister ik ga naar de carrefour.
Aflevering 21
Ik vond het niet netjes dat Marian niet bij het afscheid van Gerry was. Ze komt langzaam in mijn irritatiezone terecht. Sowieso mogen alle deelnemers wel vaker 1 op 1 dates plannen. Die kandidaten komen helemaal uit Nederland voor jou, doe een beetje moeite.
21
haha ja hoe gemeen dat ze hem eerst in de tuin laat werken en dan wegstuurt zonder hem gedag te zeggen. maar die mannen pikken alles van haar
21 trigger warning: sympathie voor Walter
Ik vind Walter walgelijk maar ik snap eigenlijk wel dat hij tijd voor zichzelf nodig had. Is toch ook spannend, al die cameraâs, vier vrouwen, de b&b die doorgaat en dan had hij ook nog mannengriep. Van alle dingen waar Ingrid boos op had kunnen zijn vond ik dit de minst goede reden eigenlijk. Het leek alsof er meer aan de hand was tussen hem en Ingrid.
21
Samenvatting
Ik vind Ingrid zo passief agressief!! Ze heeft ook zoân grote fronsrimpel, vraag me af of ze alles in het leven zo serieus oppakt
Wel mooi om te zien hoe Walter daarna onderdanig naar haar werd idd.
Vond het Leendert idd sieren hoe goed hij de kritiek van Niesje oppakte en zelfs om meer ging vragen! Vind Leendert een engerd maar tegelijkertijd verbaas ik me vaak hoeveel zelfrelfectie en inzicht hij heeft (behalve bij thalia dan). Dat hij ook meteen merkt en vraagt of ze zich thuisvoelt enzo.
Marian vind ik irritant. Ze gaat alles uit de weg en begin bijna af te vragen of ze wel een persoonlijkheid heeft. Alles is maar leuk en aardigâŚ
Bram⌠die Suus is toch echt nog een kind, dat kan toch gewoon niet? Carolien is leuk!
hahah âAlles is maar leuk en aardigâ ja je kan die stukjes van haar helemaal uittekenen. De heletijd " Ja prima. Ja wel leuk. Ja prima. Ja aardig." En dan Olof met zn ja nee weh weh ja niks mis mee ja nee da vin ik ja.
Samenvatting
Hahaha maar echt hoor, word er helemaal simpel van.
Moet ook steeds zo lachen om Olof, volgens mij postte jij toen een keer iets over zijn gebrabbel en nu hoor ik echt niks anders dan alleen maar âweh wah wehh weh weh wah jahâ :â)
hahaha ik versta hem ook niet echt. En dan zit ik er zelf nog door heen te lachen. Ik heb trouwens bij Marjan het idee dat sommige mannen daar zijn voor het geld.