B&B vol liefde (Deel 1)

Afl 21

Samenvatting

Ik vond het Leendert wel sieren dat hij de kritiek op zijn b&b zo goed op nam.

51 likes

Niesje queen, ik hoop dat ik zo leuk mag zijn als ik 71 ben

28 likes

ik denk ook dat dat eten bij walter helemaal niet lekker is. Ik zou als ik ingrid was ook denken flikker maar op met je hapje van gister ik ga naar de carrefour.

23 likes
Aflevering 21

Ik vond het niet netjes dat Marian niet bij het afscheid van Gerry was. Ze komt langzaam in mijn irritatiezone terecht. Sowieso mogen alle deelnemers wel vaker 1 op 1 dates plannen. Die kandidaten komen helemaal uit Nederland voor jou, doe een beetje moeite.

32 likes

21

haha ja hoe gemeen dat ze hem eerst in de tuin laat werken en dan wegstuurt zonder hem gedag te zeggen. maar die mannen pikken alles van haar

17 likes

21

Lekker meid!

18 likes

21 trigger warning: sympathie voor Walter

Ik vind Walter walgelijk maar ik snap eigenlijk wel dat hij tijd voor zichzelf nodig had. Is toch ook spannend, al die camera’s, vier vrouwen, de b&b die doorgaat en dan had hij ook nog mannengriep. Van alle dingen waar Ingrid boos op had kunnen zijn vond ik dit de minst goede reden eigenlijk. Het leek alsof er meer aan de hand was tussen hem en Ingrid.

6 likes

21

Samenvatting

Ik vind Ingrid zo passief agressief!! Ze heeft ook zo’n grote fronsrimpel, vraag me af of ze alles in het leven zo serieus oppakt :grimacing:

Wel mooi om te zien hoe Walter daarna onderdanig naar haar werd idd.

Vond het Leendert idd sieren hoe goed hij de kritiek van Niesje oppakte en zelfs om meer ging vragen! Vind Leendert een engerd maar tegelijkertijd verbaas ik me vaak hoeveel zelfrelfectie en inzicht hij heeft (behalve bij thalia dan). Dat hij ook meteen merkt en vraagt of ze zich thuisvoelt enzo.

Marian vind ik irritant. Ze gaat alles uit de weg en begin bijna af te vragen of ze wel een persoonlijkheid heeft. Alles is maar leuk en aardig

Bram
 die Suus is toch echt nog een kind, dat kan toch gewoon niet? Carolien is leuk!

21 likes

hahah “Alles is maar leuk en aardig” ja je kan die stukjes van haar helemaal uittekenen. De heletijd " Ja prima. Ja wel leuk. Ja prima. Ja aardig." En dan Olof met zn ja nee weh weh ja niks mis mee ja nee da vin ik ja.

10 likes
Samenvatting

Hahaha maar echt hoor, word er helemaal simpel van.
Moet ook steeds zo lachen om Olof, volgens mij postte jij toen een keer iets over zijn gebrabbel en nu hoor ik echt niks anders dan alleen maar ‘weh wah wehh weh weh wah jah’ :’)

16 likes

hahaha ik versta hem ook niet echt. En dan zit ik er zelf nog door heen te lachen. Ik heb trouwens bij Marjan het idee dat sommige mannen daar zijn voor het geld.

10 likes

Suus bij Bram

Samenvatting

Haha Suus spreekt Engelse woorden zoals “workshop” op dezelfde manier uit waarop mijn moeder (enigszins bekakt) het woord “drugs” uitspreekt, op zn Engels dus heel cute :joy:

3 likes
Samenvatting

Ahhh ja dat gevoel heb ik vooral bij Ed wel :grimacing:

7 likes

Ik heb bij Marian het idee dat ze Olof vooral laat blijven zodat ze niet alleen is met een man. Zodat ze het allemaal lekker afstandelijk en vriendschappelijk kan houden. Ik vraag me af of ze wel naar liefde zoekt?
Maar dat afscheid van die Gerry, dat is toch geknipt? Lijkt me niet dat ze zegt ik wil dat je gaat en dan gewoon zelf weg is zonder even goed doei te zeggen.

Sowieso heb ik bij alle vage dingen die ik niet snap het idee dat er nog veel meer achter de schermen is gebeurd. Net zoals bij Ingrid die ‘ineens’ super pissed is, terwijl het de hele tijd al zo ging.

Wel opvallend dat het Walter allemaal teveel werd zodra hij wat tegenspraak kreeg en er niet altijd maar gelijk gehandeld werd naar al zijn ‘wensen’.

10 likes

Haha grappig filmpje over Olof

3 likes

21 - Ingrid

Ik vond Ingrid zoooo irritant. Óf je zegt gewoon tegen Walter wat je dwarszit óf je houdt je bek en gaat meteen weg. Dit was zo passief agressief en uitgerekt. Ze had allerlei grudges die ze dan weer niet met hem deelde. Meid, hou de eer aan jezelf.

8 likes

Ga even iets controversieels zeggen: ik vind Olof een lieverd maar hij vindt alles goed, prima en is iemand zonder mening. Ik vind het irritant worden​:rofl::rofl::rofl:

8 likes

Ik ben bang dat hij zo’n nice guy is die ineens door het lint gaat als Marian hem niet kiest

1 like

Ah joh laat die man lekker Olof zijn! Het is gewoon een goedzak. Ik wil ook wel een Olof later!

16 likes

Ik heb bij Marian steeds het gevoel dat ze heel veel kalmeringstabletten slikt en daar heel sloom en vlak van is.

40 likes