B&B vol liefde (Deel 1)

Suus bij Bram

Samenvatting

Haha Suus spreekt Engelse woorden zoals “workshop” op dezelfde manier uit waarop mijn moeder (enigszins bekakt) het woord “drugs” uitspreekt, op zn Engels dus heel cute :joy:

3 likes
Samenvatting

Ahhh ja dat gevoel heb ik vooral bij Ed wel :grimacing:

7 likes

Ik heb bij Marian het idee dat ze Olof vooral laat blijven zodat ze niet alleen is met een man. Zodat ze het allemaal lekker afstandelijk en vriendschappelijk kan houden. Ik vraag me af of ze wel naar liefde zoekt?
Maar dat afscheid van die Gerry, dat is toch geknipt? Lijkt me niet dat ze zegt ik wil dat je gaat en dan gewoon zelf weg is zonder even goed doei te zeggen.

Sowieso heb ik bij alle vage dingen die ik niet snap het idee dat er nog veel meer achter de schermen is gebeurd. Net zoals bij Ingrid die ‘ineens’ super pissed is, terwijl het de hele tijd al zo ging.

Wel opvallend dat het Walter allemaal teveel werd zodra hij wat tegenspraak kreeg en er niet altijd maar gelijk gehandeld werd naar al zijn ‘wensen’.

10 likes

Haha grappig filmpje over Olof

3 likes

21 - Ingrid

Ik vond Ingrid zoooo irritant. Óf je zegt gewoon tegen Walter wat je dwarszit óf je houdt je bek en gaat meteen weg. Dit was zo passief agressief en uitgerekt. Ze had allerlei grudges die ze dan weer niet met hem deelde. Meid, hou de eer aan jezelf.

8 likes

Ga even iets controversieels zeggen: ik vind Olof een lieverd maar hij vindt alles goed, prima en is iemand zonder mening. Ik vind het irritant worden​:rofl::rofl::rofl:

8 likes

Ik ben bang dat hij zo’n nice guy is die ineens door het lint gaat als Marian hem niet kiest

1 like

Ah joh laat die man lekker Olof zijn! Het is gewoon een goedzak. Ik wil ook wel een Olof later!

16 likes

Ik heb bij Marian steeds het gevoel dat ze heel veel kalmeringstabletten slikt en daar heel sloom en vlak van is.

40 likes

Echt Jerney Kaagman vibes krijg ik bij haar

11 likes
afl 21

Ik vind Leendert sinds deze aflevering echt een creep, hij zit steeds zo veel te veel bij die vrouwen in hun aura en waarom is hij steeds zo bizar claimerig, telkens als er 1 gezellige avond is geweest dan gaan ze bijna trouwen in zijn wereld. En gadver toen Niesje het had over een kleedje met zijn NAGELS echt kokhalzend voor de tv :face_vomiting:

16 likes

Ik vind ook wel dat de voice over hem teniet doet met dat de hele tijd ‘eenzame leendert die smacht naar gezelschap’ bla bla
Volgens mij vermaakt hij zichzelf prima

18 likes

Mijn favo combi in een podcast: Stephanie Hoogenberk die B&B vol liefde bespreekt in Reality check. Echt genieten deze aflevering. WALTHARRR!!!

7 likes
21

Haha volgens mij heb je het verkeerd begrepen, ze deed een opsomming van dingen die ze vies/niet in orde vond in de B&B van Leendert, en noemde toen een kleedje op de grond en de nagels van Leendert, ik geloof niet dat ze zei dat er nagels op/in het kleedje zaten hahaha

24 likes

Huh waar?

5 likes

nah hij zegt sowieso “ik heb daar geen moeite mee”

8 likes

Oooh hahaha nou alsnog goor!!

2 likes

Ik vind dat prima

3 likes

Podimo vgm

2 likes

Echt zo’n man die dat soort dingen “niet ziet”. Geen reclame voor zijn b&b dit, brrr.

9 likes