Echt Jerney Kaagman vibes krijg ik bij haar
afl 21
Ik vind Leendert sinds deze aflevering echt een creep, hij zit steeds zo veel te veel bij die vrouwen in hun aura en waarom is hij steeds zo bizar claimerig, telkens als er 1 gezellige avond is geweest dan gaan ze bijna trouwen in zijn wereld. En gadver toen Niesje het had over een kleedje met zijn NAGELS echt kokhalzend voor de tv ![]()
Ik vind ook wel dat de voice over hem teniet doet met dat de hele tijd âeenzame leendert die smacht naar gezelschapâ bla bla
Volgens mij vermaakt hij zichzelf prima
Mijn favo combi in een podcast: Stephanie Hoogenberk die B&B vol liefde bespreekt in Reality check. Echt genieten deze aflevering. WALTHARRR!!!
21
Haha volgens mij heb je het verkeerd begrepen, ze deed een opsomming van dingen die ze vies/niet in orde vond in de B&B van Leendert, en noemde toen een kleedje op de grond en de nagels van Leendert, ik geloof niet dat ze zei dat er nagels op/in het kleedje zaten hahaha
Huh waar?
nah hij zegt sowieso âik heb daar geen moeite meeâ
Oooh hahaha nou alsnog goor!!
Ik vind dat prima
Podimo vgm
Echt zoân man die dat soort dingen âniet zietâ. Geen reclame voor zijn b&b dit, brrr.
In de weekbespreking. Staat volgens mij achter de muur van Podimo. Maar de moeite waard wel deze aflevering. Je kunt als het goed is twee maanden gratis luisteren.
Ik ben al een tijdje op vakantie en gestrand bij aflevering 8 ofzo en weet niet of ik het allemaal nog ga kunnen bijbenen hahaha echt first world problem dit. Het zijn ook zoooo veel afleveringen lol
Afl 22
Whatâs up met de Ferry drugsdealer vakantiepark look van Joy vandaag
Hee, in aflevering 22 blijkt Martijn Thailand toch een beetje leuk te vinden!
22
Haha Joy valt toch een partijtje door de mand
Oe zin in vanavond
Ik vond dat zweverige gedoe bij Walter in het begin entertaining en vermakelijk maar nu denk ik jezusssss mensen hou je klep!!!
vooruitblik afl. 23
ben benieuwd of Debbie Paul naar huis gaat sturen of dat er omstandigheden zijn waarom die weg gaat. Of hij kiest er natuurlijk zelf voor om te gaan. Ergens ook wel jammer dat ze zoveel al spoilen in de vooruitblik.
Afl 23
Ik denk dat er een reden is dat ie weggaat en niet weg word gestuurd of gaat. Zo brengen ze dat elke keer in beeld. Hoop vooral dat ze m dan heel hard gaat missen, maar zal wel niet.