In de weekbespreking. Staat volgens mij achter de muur van Podimo. Maar de moeite waard wel deze aflevering. Je kunt als het goed is twee maanden gratis luisteren.
Ik ben al een tijdje op vakantie en gestrand bij aflevering 8 ofzo en weet niet of ik het allemaal nog ga kunnen bijbenen hahaha echt first world problem dit. Het zijn ook zoooo veel afleveringen lol
Afl 22
Whatâs up met de Ferry drugsdealer vakantiepark look van Joy vandaag
Hee, in aflevering 22 blijkt Martijn Thailand toch een beetje leuk te vinden!
22
Haha Joy valt toch een partijtje door de mand
Oe zin in vanavond
Ik vond dat zweverige gedoe bij Walter in het begin entertaining en vermakelijk maar nu denk ik jezusssss mensen hou je klep!!!
vooruitblik afl. 23
ben benieuwd of Debbie Paul naar huis gaat sturen of dat er omstandigheden zijn waarom die weg gaat. Of hij kiest er natuurlijk zelf voor om te gaan. Ergens ook wel jammer dat ze zoveel al spoilen in de vooruitblik.
Afl 23
Ik denk dat er een reden is dat ie weggaat en niet weg word gestuurd of gaat. Zo brengen ze dat elke keer in beeld. Hoop vooral dat ze m dan heel hard gaat missen, maar zal wel niet.
Ik heb me kapot gelachen om dat fragment hahaha.
Afl 22
Whahaha die Harry Potter muziek als Corina en Walter over dat boek/het âheksâ zijn praten
Pohh wat is die Joy een dooie zak hooi
Vreselijk!! Ik wil bijna wat naar de tv gooien als hij in beeld komt.
wat dat betreft passen olof en marian wel goed bij elkaar
alles is goed en prima en ze mompelen het ook een beetje op dezelfde manier (oké marian wel iets duidelijker dan olof, maar wel allebei met van die opvullingen, mja ja prima ja mja helemaal eh ja goed toch mja)
22
eerst een schildpad, nu een mol
debbie gaat wel het hele dierenrijk af
Heb genoeg van die pauw.
ok ok ik ga toch voor de pauw