B&B vol liefde (Deel 1)

22

@Snork kan jij please weer een video maken van Han in die auto over de drempels met “BRING THE ACTION” eronder

21 likes
Samenvatting

Nou dat vond ik ook, echt niet aardig. Hoe kut ook om dit straks over jezelf terug te zien op tv… (voor die mannen dus).
Snap haar frustratie wel maar om dat zo voor een camera te bespreken pfft… niet zo netjes.

11 likes
Samenvatting

Nee het sierde haar absoluut niet! De mannen komen speciaal voor jou naar de b&b Deb. Ventileer dan buiten de camera’s om maar dit is super lullig om terug te zien.

9 likes

Ik vind sowieso dat er HEEL verschillende types worden uitgenodigd, bij alle bb eigenaren. Ik zou zelf echt op 5 dezelfde soort mannen uitkomen (qua looks en interesses).

5 likes

Het is bij Debbie net alsof ze de mannen niet zelf heeft uitgekozen.

14 likes

Ik heb sowieso het idee dat ze niet alle kandidaten zelf kunnen kiezen. Want ze reageren allemaal bij bepaalde mensen zo van " Oh jij bent het die ene die ik moest kiezen van de redactie jou ga ik geen vragen stellen!"

22 likes

Ik hoop dat Martijn toch gaat inzien dat zij wel een goeie is voor hem. Echt cute hoe supportive Diana is!

5 likes

Joh dat gaat toch nooit wat worden. Zij heeft twee kinderen die ze blijkbaar alleen niet ziet als ze drie weken op vakantie zijn met haar ex. En dan denkt ze echt dat ze naar Thailand kan emigreren? Ja dat gaat ze ongetwijfeld doen als ze gekozen wordt om er binnen no time achter te komen dat ze het niet kan en eigenlijk blind is gegaan op het concept van een relatie en dat zooooo graag willen ipv dat ze Martijn echt leuk vindt en het hele wonen in Thailand

16 likes

Ik heb het idee dat Han van Debbie ook uit Brabant komt want hij praat ook een beetje onduidelijk net zoals Olof.

3 likes

Ja oké true :pleading_face: ik had even m’n roze bril op.

2 likes

Ik vind het echt moeilijk om ervoor uit te komen maar

afl 22

Ik ben een heks :woman_mage:

24 likes

Ik zie bij Bram helemaal niks van het b&b aspect terug. Het lijkt eerder boer zoekt vrouw…

37 likes
Samenvatting

Ik vond dat stuk zo dramatisch for no reason. Ja er zijn mensen die dan hi ha ho er over doen. Maar zij doet net alsof mensen haar op de brandstapel gooien. En dan zegt zij letterlijk “Ik vind het moeilijk om open heks te zijn vanwege vooroordelen.” En dan heb je Whalthaar die dan zegt “Ja ik voel dat zij moeite heeft met zeggen dat ze heks is. Ik denk dat dat komt door vooroordelen.” Wauw wat goed gevoelt uri geller! Moet je iets mee doen met die gave.

33 likes

Ja docent Frans energie

25 likes

Joy drift dadelijk nog die berg af

4 likes

Waaaaaaaarom kreunt hij zo???

10 likes

Hoezo zitten ze uberhaupt met zn 3 bij die hond. Echt zo raar.

5 likes

Olof doet me denken aan mijn schoonvader. Ook zo’n goedzak, soms een beetje té veel haha. Maar wel schattig.

5 likes

Hahahah ja :joy: en sws ook dat stuk over ja is echt onze cultuur belangrijk om helemaal weer terug te gaan naar die cultuur. Echt zo dramatisch alsof iedereen als heks rondliep

9 likes

22

Ik was haar dus kei hard aan het uitlachen tot EEN MAN in mijn omgeving me erop wees dat dat wel een beetje gemeen was en ze toch juist iets moois zei over vrouwenrechten. Ja, ja… ik zit gewoon in onfeministische afzeikmodus ja!!

11 likes