B&B vol liefde (Deel 1)

Ja oké true :pleading_face: ik had even m’n roze bril op.

2 likes

Ik vind het echt moeilijk om ervoor uit te komen maar

afl 22

Ik ben een heks :woman_mage:

24 likes

Ik zie bij Bram helemaal niks van het b&b aspect terug. Het lijkt eerder boer zoekt vrouw…

37 likes
Samenvatting

Ik vond dat stuk zo dramatisch for no reason. Ja er zijn mensen die dan hi ha ho er over doen. Maar zij doet net alsof mensen haar op de brandstapel gooien. En dan zegt zij letterlijk “Ik vind het moeilijk om open heks te zijn vanwege vooroordelen.” En dan heb je Whalthaar die dan zegt “Ja ik voel dat zij moeite heeft met zeggen dat ze heks is. Ik denk dat dat komt door vooroordelen.” Wauw wat goed gevoelt uri geller! Moet je iets mee doen met die gave.

33 likes

Ja docent Frans energie

25 likes

Joy drift dadelijk nog die berg af

4 likes

Waaaaaaaarom kreunt hij zo???

10 likes

Hoezo zitten ze uberhaupt met zn 3 bij die hond. Echt zo raar.

5 likes

Olof doet me denken aan mijn schoonvader. Ook zo’n goedzak, soms een beetje té veel haha. Maar wel schattig.

5 likes

Hahahah ja :joy: en sws ook dat stuk over ja is echt onze cultuur belangrijk om helemaal weer terug te gaan naar die cultuur. Echt zo dramatisch alsof iedereen als heks rondliep

9 likes

22

Ik was haar dus kei hard aan het uitlachen tot EEN MAN in mijn omgeving me erop wees dat dat wel een beetje gemeen was en ze toch juist iets moois zei over vrouwenrechten. Ja, ja… ik zit gewoon in onfeministische afzeikmodus ja!!

11 likes

O nee Han doet me denken aan een mol (sorry Han!!!)

6 likes

Jaa of die rat van Harry Potter, Pippeling ofzo?

10 likes
22

45 likes

Perfecte muziekkeuze voor hem

6 likes

Afl 23

Och Paul en Debbie en dan die muziek eronder :heart::sob:

Oh en

Ik denk dat Petri deze man wel leuk vindt

16 likes

Maar even… hoe doet zij tegen hem in de keuken als ze boodschappen uitladen. “Ga dan zitten!”

9 likes

Afl 23 vraag

joeee kan iemand even spoilen wat er met Paul en Debbie gebeurt en waarom hij vertrekt? Ik wil niet wachten tot vanavond

1 like

Paul

Samenvatting

Pfieew gelukkig! Ik zat met het voorstukje echt van neeeeee niet gaan Paul!
Ik zat al te twijfelen om nu gewoon tijdens werk te kijken of toch te wachten tot na werk omdat ik wilde zien waar Paul heen ging :joy:

9 likes
23

Ahh wat een leuke aflevering. Ik vond Debbie en Paul zo schattig, die voorzichtige/ongemakkelijke kusjes en aanrakingen :face_holding_back_tears:. Ik hoop dat Debbie hem heel erg gaat missen en dat Paul snel terug kan komen.

Martijn was ook ineens heel anders met die nieuwe vrouw, hij voelt zich duidelijk meer op z’n gemak bij haar.

En hetzelfde geldt voor Petri, ik denk dat zij wel een man nodig heeft die wat meer tegengas geeft en initiatief toont. Kreeg wel de indruk dat die nieuwe man beter bij haar past, er werd iig wat meer gelachen.

26 likes