O nee Han doet me denken aan een mol (sorry Han!!!)
Jaa of die rat van Harry Potter, Pippeling ofzo?
22
Perfecte muziekkeuze voor hem
Afl 23
Och Paul en Debbie en dan die muziek eronder
Oh en
Ik denk dat Petri deze man wel leuk vindt
Maar even⊠hoe doet zij tegen hem in de keuken als ze boodschappen uitladen. âGa dan zitten!â
Afl 23 vraag
joeee kan iemand even spoilen wat er met Paul en Debbie gebeurt en waarom hij vertrekt? Ik wil niet wachten tot vanavond
Paul
Samenvatting
Pfieew gelukkig! Ik zat met het voorstukje echt van neeeeee niet gaan Paul!
Ik zat al te twijfelen om nu gewoon tijdens werk te kijken of toch te wachten tot na werk omdat ik wilde zien waar Paul heen ging
23
Ahh wat een leuke aflevering. Ik vond Debbie en Paul zo schattig, die voorzichtige/ongemakkelijke kusjes en aanrakingen . Ik hoop dat Debbie hem heel erg gaat missen en dat Paul snel terug kan komen.
Martijn was ook ineens heel anders met die nieuwe vrouw, hij voelt zich duidelijk meer op zân gemak bij haar.
En hetzelfde geldt voor Petri, ik denk dat zij wel een man nodig heeft die wat meer tegengas geeft en initiatief toont. Kreeg wel de indruk dat die nieuwe man beter bij haar past, er werd iig wat meer gelachen.
23
ohhh ja ik hoop ook zo op Paul en Debbie. Zo lief en schattig ik zat ook âawwwww
â
Ohhh ik heb helemaal zin om te kijken vanavond
Aaaa ik ook aaaaaa
Afl 23
Samenvatting
Ik vond het een keer leuk om naar Petri te kijken haha
23
Hahaha dat fragment dat Debbie in de keuken zit te bellen en Paul binnenkomt om te vertellen dat hij even naar Nederland moet is zo geregisseerd, Debbie belt dan zogenaamd met iemand om het menu door te nemen en zodra Paul binnenkomt legt ze die telefoon gewoon abrupt neer zonder op te hangen of doei te zeggen? Zo raar. Viel me ineens op.
Wel smelten bij die twee hoor, hoop echt dat er iets opbloeit
Heeft Petri nou Nederlanda of Frans gestudeerd? Ik dacht dat ze in een eerdere aflevering Nederlands zei en vandaag zegt ze Frans.
Ze zei idd in afl 17 dat ze Nederlands had gestudeerd haha, misschien heeft ze beiden gedaan?
Snap nog steeds niet waarom Walter zo erg op zoek is naar iemand die met hem wil âspelenâ, voel me daar zo ongemakkelijk bij
Miss staat hij al een tijdje droog.
23
paul over de yogales: âhet [thema] was open je hart, maar ik voelde vooral ledematenâ
hahaha
en hoe han erbij zit
ik vind die han vervelend. Ging echt stuk om die limburgse bij martijn. Die een gevangenis nog gezelliger vind dan say cheese haha.