B&B vol liefde (Deel 1)

23

ohhh ja ik hoop ook zo op Paul en Debbie. Zo lief en schattig :heart: ik zat ook “awwwww :pleading_face:

9 likes

Ohhh ik heb helemaal zin om te kijken vanavond :pleading_face:

3 likes

Aaaa ik ook aaaaaa

3 likes

Afl 23

Samenvatting

Ik vond het een keer leuk om naar Petri te kijken haha

9 likes

23

Hahaha dat fragment dat Debbie in de keuken zit te bellen en Paul binnenkomt om te vertellen dat hij even naar Nederland moet is zo geregisseerd, Debbie belt dan zogenaamd met iemand om het menu door te nemen en zodra Paul binnenkomt legt ze die telefoon gewoon abrupt neer zonder op te hangen of doei te zeggen? Zo raar. Viel me ineens op.
Wel smelten bij die twee hoor, hoop echt dat er iets opbloeit :heart:

34 likes

Heeft Petri nou Nederlanda of Frans gestudeerd? Ik dacht dat ze in een eerdere aflevering Nederlands zei en vandaag zegt ze Frans.

5 likes

Ze zei idd in afl 17 dat ze Nederlands had gestudeerd haha, misschien heeft ze beiden gedaan?

5 likes

Snap nog steeds niet waarom Walter zo erg op zoek is naar iemand die met hem wil “spelen”, voel me daar zo ongemakkelijk bij

34 likes

Miss staat hij al een tijdje droog.

7 likes
23

paul over de yogales: “het [thema] was open je hart, maar ik voelde vooral ledematen”

hahaha

en hoe han erbij zit :sob:

32 likes

ik vind die han vervelend. Ging echt stuk om die limburgse bij martijn. Die een gevangenis nog gezelliger vind dan say cheese haha.

32 likes
23

hoezo noemt debbie elke vrouw een meisje

“daar slapen twee oude meisjes”

dan weet je al dat het vrouwen van 83 zijn of zo

19 likes

Vind ik juist lief!

24 likes

23

PAUL EN DEBBIE :revolving_hearts: word er helemaal warm van zo lievvvv

17 likes

Ze heeft ook een fijne stem om naar te luisteren vind ik

18 likes
23

25 likes

Weet niet of het per se geregisseerd is. Ze wist al dat het niet goed ging met Pauls vriend en waarschijnlijk ook dat ie daarover ging bellen. Dus kan me goed voorstellen dat je dan dat menu gaat doornemen maar al tegen diegene gezegd hebt van joh als Paul zo terugkomt leg ik je even neer want dan wil ik even horen wat ie te zeggen heeft.

23

5 likes
23

Ja idk haha omdat ze wisten dat Paul terug zou komen met de terugkoppeling en ze dat op beeld wilden hebben? Debbie leek ook gewoon te weten dat dat ging gebeuren maar dacht misschien van nou dan bel ik tot die tijd ff over het menu met de disclaimer erbij dat ik abrupt moet ophangen ofzo. Geen idee ik wil gewoon graag geloven dat 99% hiervan oprecht is haha.

7 likes

23

Samenvatting

Kreeg tranen in mn ogen bij Paul en Debbie. Vergeet Ross en Rachel, Ben en Leslie, Astrid en Harmjan: dit is toch hét ultieme droompaar :heart_eyes: hoop echt echt echt dat Debbie hem gaat missen.

18 likes

Iemand zei toch dat deze aflevering op podimo de moeite waard was? Waarom kiezen ze dit totaal niet grappige moment uit om op insta te zetten

5 likes