Wat is btw een kopje cacao? Gewoon choco aka coco? ![]()
Nee letterlijk rauwe cacaopoeder, daar kan je van gaan trippen. Geen nesquik ofzo haha
Trippen?
Oh haha ik dacht idd gewoon dat laatste… vond het al zo mega aanstellerig om dat de hele tijd
cacao
te noemen
Ik vond het echt geen leuke aflevering maar ik heb ook niks met Stephanie
Hahaha oja ik vind haar wel leuk maar dit fragment nogal nikszeggend
Ja dat zei isa kriens altijd
Wel knap, niet aantrekkelijk.
Ik vind Petri ook wel leuk, herken me ook wel een beetje in haar. Oké ze was soms echt niet aardig maar denk niet dat het een verkeerde is
Hij heeft een knappe kop maar zijn hele uitstraling schreeuwt fuckboy
True True
Fixed that for you
Debbie & Paul
Samenvatting
Ach gossie die kusjes bij het afscheid nemen van Paul. Dat was zo’n lief moment ![]()
Ik vind charisma 100x belangrijker dan looks, maar dan nog: zo heet is hij toch ook weer niet? Hij kan zich niet eens normaal scheren.
Disclaimer: iedereen is mooi op zijn eigen manier en het is zeker geen lelijke jongen, maar mensen doen alsof hij een supermodel is
Ja ik ook, ik vind het ook leuk dat ze best wel open is in de interviews. Dat siert haar wel
Nee hij heeft de looks en de lengte van een 16 jarige puber.
HIj doet de hele tijd laten blijken dat die meiden beiden nog 'niet zover zijn ’ dus het idee geven dat hij meer is dan hen. Vind dat zo naar. En wat bedoeld ie dan precies? Want waaruit is gebleken dat hij nou zo superieur is qua persoon of zo’n geweldige charmante man met levenservaring ofzo? Vind het maar een beetje een jochie.
Helaas wel
Ik vraag mij dit precies ook af, waarin hij dan wel zo ontwikkeld is. Als hij 5 jaar bezig is geweest met zelfontwikkeling dan moet zijn ontwikkelingsniveau van 5 jaar geleden nog dramatischer zijn geweest dan het nu is. Of hij is gewoon niets veranderd. Daarnaast vind ik het ook oneerlijk om tegen jongere meiden te zeggen. Zij hebben letterlijk minder levensjaren, dus tijd gehad om zich te ontwikkelen. En hij zelf heeft bar weinig met zijn tijd gedaan in mijn ogen.
Ik vind trouwens joy meer een ezra en andersom. Ik snap trouwens ook niet waarom hij dacht dat zij de perfecte partner zou zijn want bij die filmpjes zei hij alleen “wow knap”.