23
hoezo noemt debbie elke vrouw een meisje
“daar slapen twee oude meisjes”
dan weet je al dat het vrouwen van 83 zijn of zo
hoezo noemt debbie elke vrouw een meisje
“daar slapen twee oude meisjes”
dan weet je al dat het vrouwen van 83 zijn of zo
Vind ik juist lief!
23
PAUL EN DEBBIE word er helemaal warm van zo lievvvv
Ze heeft ook een fijne stem om naar te luisteren vind ik
Weet niet of het per se geregisseerd is. Ze wist al dat het niet goed ging met Pauls vriend en waarschijnlijk ook dat ie daarover ging bellen. Dus kan me goed voorstellen dat je dan dat menu gaat doornemen maar al tegen diegene gezegd hebt van joh als Paul zo terugkomt leg ik je even neer want dan wil ik even horen wat ie te zeggen heeft.
23
Ja idk haha omdat ze wisten dat Paul terug zou komen met de terugkoppeling en ze dat op beeld wilden hebben? Debbie leek ook gewoon te weten dat dat ging gebeuren maar dacht misschien van nou dan bel ik tot die tijd ff over het menu met de disclaimer erbij dat ik abrupt moet ophangen ofzo. Geen idee ik wil gewoon graag geloven dat 99% hiervan oprecht is haha.
23
Kreeg tranen in mn ogen bij Paul en Debbie. Vergeet Ross en Rachel, Ben en Leslie, Astrid en Harmjan: dit is toch hét ultieme droompaar hoop echt echt echt dat Debbie hem gaat missen.
Iemand zei toch dat deze aflevering op podimo de moeite waard was? Waarom kiezen ze dit totaal niet grappige moment uit om op insta te zetten
Wat is btw een kopje cacao? Gewoon choco aka coco?
Nee letterlijk rauwe cacaopoeder, daar kan je van gaan trippen. Geen nesquik ofzo haha
Trippen?
Oh haha ik dacht idd gewoon dat laatste… vond het al zo mega aanstellerig om dat de hele tijd cacao
te noemen
Ik vond het echt geen leuke aflevering maar ik heb ook niks met Stephanie
Hahaha oja ik vind haar wel leuk maar dit fragment nogal nikszeggend
Ja dat zei isa kriens altijd
Wel knap, niet aantrekkelijk.
Ik vind Petri ook wel leuk, herken me ook wel een beetje in haar. Oké ze was soms echt niet aardig maar denk niet dat het een verkeerde is
Hij heeft een knappe kop maar zijn hele uitstraling schreeuwt fuckboy
True True