B&B vol liefde (Deel 1)

Fixed that for you

14 likes

Debbie & Paul

Samenvatting

Ach gossie die kusjes bij het afscheid nemen van Paul. Dat was zo’n lief moment :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik vind charisma 100x belangrijker dan looks, maar dan nog: zo heet is hij toch ook weer niet? Hij kan zich niet eens normaal scheren.

Disclaimer: iedereen is mooi op zijn eigen manier en het is zeker geen lelijke jongen, maar mensen doen alsof hij een supermodel is

7 likes

Ja ik ook, ik vind het ook leuk dat ze best wel open is in de interviews. Dat siert haar wel

3 likes

Nee hij heeft de looks en de lengte van een 16 jarige puber.

7 likes

HIj doet de hele tijd laten blijken dat die meiden beiden nog 'niet zover zijn ’ dus het idee geven dat hij meer is dan hen. Vind dat zo naar. En wat bedoeld ie dan precies? Want waaruit is gebleken dat hij nou zo superieur is qua persoon of zo’n geweldige charmante man met levenservaring ofzo? Vind het maar een beetje een jochie.

20 likes

Helaas wel

4 likes

Ik vraag mij dit precies ook af, waarin hij dan wel zo ontwikkeld is. Als hij 5 jaar bezig is geweest met zelfontwikkeling dan moet zijn ontwikkelingsniveau van 5 jaar geleden nog dramatischer zijn geweest dan het nu is. Of hij is gewoon niets veranderd. Daarnaast vind ik het ook oneerlijk om tegen jongere meiden te zeggen. Zij hebben letterlijk minder levensjaren, dus tijd gehad om zich te ontwikkelen. En hij zelf heeft bar weinig met zijn tijd gedaan in mijn ogen.

16 likes

Ik vind trouwens joy meer een ezra en andersom. Ik snap trouwens ook niet waarom hij dacht dat zij de perfecte partner zou zijn want bij die filmpjes zei hij alleen “wow knap”.

25 likes

In de trailers voorafgaand zag je dat hij met een meid in bed lag en zei “als het aan mij ligt gaan we morgen trouwen”

Zou dat die nieuwe meid zijn?!

Edit: grapje, het zijn er twee haha

10 likes
23

OMG Debbie en Paul ZO lief. Je ziet ze allebei ook denken hihi een kusje en dan allebei zo heel casual doen đŸ„č te lief. En sws wholesome aflevering, leuke man bij Petri en leuke frikandellenvrouw bij Martijn

31 likes

Ik denk nu wel een van die twee nieuwe meiden. Maar we gaan het zien. Nog 14 afleveringen te gaan.

1 like
23

Ja die blonde denk ik!

5 likes
23

Dat denk ik ook, op basis van de nagellak!

9 likes
Videoland nieuwste

Love love love Debbie en Paul en de kusjes, ik heb zitten zwijmelen en juichen op de bank :smiling_face_with_three_hearts::heart::pleading_face:.

Dani bij Joy is via een juicekanaal ontmaskerd als degene waarmee hij waarschijnlijk eindigt. Ze plaatsen dingen op Instagram waaruit blijkt dat zij daar steeds is
 Ben benieuwd! Vind haar nu zo wel leuk overkomen.

14 likes
23

Hahaha zou die zelf dan Esra en Dani door elkaar hebben gehaald

8 likes

Dani lijkt echt precies een 5 jaar jongere iets minder moeke maar meer standaard basic student Sarah Rebecca

11 likes

Hahahahaha ja net zo stylish

5 likes

Ik vind hem niet meer aantrekkelijk door zijn karakter.

Ah verrassend dat zij influencer is ook

2 likes