In de trailers voorafgaand zag je dat hij met een meid in bed lag en zei “als het aan mij ligt gaan we morgen trouwen”
Zou dat die nieuwe meid zijn?!
Edit: grapje, het zijn er twee haha
In de trailers voorafgaand zag je dat hij met een meid in bed lag en zei “als het aan mij ligt gaan we morgen trouwen”
Zou dat die nieuwe meid zijn?!
Edit: grapje, het zijn er twee haha
OMG Debbie en Paul ZO lief. Je ziet ze allebei ook denken hihi een kusje en dan allebei zo heel casual doen 🥹 te lief. En sws wholesome aflevering, leuke man bij Petri en leuke frikandellenvrouw bij Martijn
Ik denk nu wel een van die twee nieuwe meiden. Maar we gaan het zien. Nog 14 afleveringen te gaan.
Ja die blonde denk ik!
Dat denk ik ook, op basis van de nagellak!
Love love love Debbie en Paul en de kusjes, ik heb zitten zwijmelen en juichen op de bank ![]()
![]()
.
Dani bij Joy is via een juicekanaal ontmaskerd als degene waarmee hij waarschijnlijk eindigt. Ze plaatsen dingen op Instagram waaruit blijkt dat zij daar steeds is… Ben benieuwd! Vind haar nu zo wel leuk overkomen.
Hahaha zou die zelf dan Esra en Dani door elkaar hebben gehaald
Dani lijkt echt precies een 5 jaar jongere iets minder moeke maar meer standaard basic student Sarah Rebecca
Hahahahaha ja net zo stylish
Ik vind hem niet meer aantrekkelijk door zijn karakter.
Ah verrassend dat zij influencer is ook
Aflevering 23
Dit was echt mijn favoriete aflevering
. Eindelijk zien we Petri van een veel leukere kant! En nu haar humor wel uit de verf komt, vind ik haar echt heel grappig.
En Paul en Debbie, ik smolt helemaal weg. Ook leuk te zien hoe Martijn zich echt direct helemaal openstelt voor Tamara, zij lijkt echt wel een betere match te zijn dan Diana, die eigenlijk veel te lief was voor hem. Met Tamara ga je niet zo maar kuieren denk ik!
Ik moest zo hard lachen om deze reactie van haar. Het klopt ook gewoon echt.
Ik vond Debbie en Paul ook zo lief. Heel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen!
Ik vond het moment dat Debbie aan Han vertelde dat ze Paul naar het vliegveld ging brengen zo ongemakkelijk. Want gingen Debbie en Paul dan onderweg ook samen eten? Zo klonk het wel omdat Paul om te 20.30 uur op het vliegveld moest zijn en Han vroeg of ze niet met z’n drieën onderweg konden eten. Debbie negeerde dat ook gewoon ![]()
Spoiler!!
Kuieren is toch wandelen? Of wat bedoel je met die zin? Ik ken het als wandelen
Haha ja, dat is misschien mijn Brabants maar ik bedoel dat je met haar niet zo maar een loopje kan nemen.
Ik merk dat ik het dit jaar sowieso niet zo leuk vind die podcast. Ook omdat ze zo van mening verschillen en ik denk de hele tijd: het boeit me eigenlijk geen reet wat jullie er allemaal van vinden? Haha.
Aflevering 24 Minuut 13.30
Dat snoetje boven de tafel uit
![]()
Afl 24
Man man man zie die Petri shinen