over mannen van debbie
Snap al die onaantrekkelijke mannen die naar Debbie worden gestuurd niet, heeft ze die dan echt zelf gekozen? Behalve Paul dan, maar de rest vind ik allemaal zo erg niet bij haar passen
over mannen van debbie
Snap al die onaantrekkelijke mannen die naar Debbie worden gestuurd niet, heeft ze die dan echt zelf gekozen? Behalve Paul dan, maar de rest vind ik allemaal zo erg niet bij haar passen
AFL 24
Ik vind echt dat Petri helemaal loskomt bij die man. Ze is zelfs aan het flirten!
Even kijken of de meningen in de tussentijd veranderd zijn.
Met je zie je jezelf het makkelijkst vrienden zijn?
0 stemmers
Wie is het meest punchable?
0 stemmers
In welke B&B wil je het liefst verblijven?
0 stemmers
In welke B&B wil je zeker niet overnachten?
0 stemmers
Oeiiii Petri die voorstelt dat de nieuwe man in de tuin gaat werken. Doe het niet!!! Ren weg!!!
Die nieuwe man bij petri lijkt een beetje op mn ex en heeft de naam van een situationship⦠top tv dit haha
24
Ik zie het wel hoor, tussen Petri en Thomas. Hoop dat het iets wordt!
En die voiceberichtjes tussen Debbie en Paul, zo cute! Zin in de aflevering van morgen, als ze elkaar weer zien <3
Ik geniet van de interactie tussen Olof en Ed. Zou wel leuk zijn als daar een vriendschap uit voortkomt. Marian houdt hem een beetje aan het lijntje vind ik.
Ik bewonder wel aan Suus dat ze zo open communiceert, vind ik knap voor zoān jong iemand. Kunnen veel oudere deelnemers wat van leren! Maar ze is toch wel echt te jong voor Bram. Ben even de naam kwijt van die andere deelneemster. Zie niet gelijk vonken tussen haar en Bram, maar wellicht komt dat nog
Ik vind Joy toch het meest punchable omdat hij zich heel anders voordoet dan dat hij is. Die probeert nog de wereldse spirituele guy uit te hangen terwijl hij eigenlijk alleen over zichzelf praat op een bank op de parkeerplaats (en hoopt lekker veel geld te genereren).
Walter vind ik ook doodeng, maar die zet zichzelf wel meteen neer als een spiritueel hoeder ofwel sekteleider/creep.
Ik wil die stukjes van Bram eigenlijk gewoon doorspoelen.
Helaas veel Bramstukjes deze afl
Wij spoelen die van Joy sowieso al door haha. En Bram vind ik ook steeds saaier worden.
HAHA ik moet even melden dat ik hardop moest lachen
Petri is fucking aandoenlijk in de nieuwste aflevering. Wat een schat.
Nounou niet overdrijven heš¤£
Hater
Rond minuut 3
ver van de klif af lopen
en trouwen
Aaah afl 24
Petri ![]()
![]()
![]()
raak die man aan!
Debbie ![]()
![]()
![]()
![]()
ik smolt bij de laatste seconden! En bij de voiceberichten.
Marjan ![]()
![]()
mooie date hoop ik en vind even een andere leuke vrouw voor Olof? Ik wil niet dat hij alleen is!!!
Wat gaat het goed met de vrouwen! Yeahhh
En Zweden misschien ook wel? Met de blonde?
Vond idd dat het jonge Chillmeisje (sorry naam even kwijt) heel goed over haar gevoelens kon praten, jaloers!
Vond je? Ik vond dat ze echt met tering veel woorden vooral Bram herhaalde en uiteindelijk niks zei en er ook helemaal geen conclusie van het gesprek was.
Ik vind het trouwens wel opvallen dat Bram wel fysiek toenadering bleef zoeken tot Suus ook nadat ie volgens mij zelf tot de conclusie was gekomen dat ze toch wel echt heel jong en vooral ook bleu is en niet mee kan komen in gesprekken tussen hem en die andere vrouw . Hij bleef een beetje opmerkingen maken en bij het vuur aanmaken zo om haar heen hangen. Maar snap het eigenlijk niet want ze is fysiek toch de hele tijd zo onaantrekkelijk onderuitgezakt en staat de hele tijd zo met de buik naar voren, net een puber, helemaal niet flirty of aantrekkelijk Maargoed ieder zān ding I guess?