B&B vol liefde (Deel 1)

Aflevering 23

Samenvatting

Dit was echt mijn favoriete aflevering :smiling_face_with_three_hearts:. Eindelijk zien we Petri van een veel leukere kant! En nu haar humor wel uit de verf komt, vind ik haar echt heel grappig.

En Paul en Debbie, ik smolt helemaal weg. Ook leuk te zien hoe Martijn zich echt direct helemaal openstelt voor Tamara, zij lijkt echt wel een betere match te zijn dan Diana, die eigenlijk veel te lief was voor hem. Met Tamara ga je niet zo maar kuieren denk ik!

7 likes

Ik moest zo hard lachen om deze reactie van haar. Het klopt ook gewoon echt.

8 likes
afl 23

Ik vond Debbie en Paul ook zo lief. Heel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen!

Ik vond het moment dat Debbie aan Han vertelde dat ze Paul naar het vliegveld ging brengen zo ongemakkelijk. Want gingen Debbie en Paul dan onderweg ook samen eten? Zo klonk het wel omdat Paul om te 20.30 uur op het vliegveld moest zijn en Han vroeg of ze niet met z’n drieĆ«n onderweg konden eten. Debbie negeerde dat ook gewoon :smiling_face_with_tear:

17 likes

Spoiler!!

10 likes

Kuieren is toch wandelen? Of wat bedoel je met die zin? Ik ken het als wandelen

2 likes

Haha ja, dat is misschien mijn Brabants maar ik bedoel dat je met haar niet zo maar een loopje kan nemen.

3 likes

Ik merk dat ik het dit jaar sowieso niet zo leuk vind die podcast. Ook omdat ze zo van mening verschillen en ik denk de hele tijd: het boeit me eigenlijk geen reet wat jullie er allemaal van vinden? Haha.

5 likes

Aflevering 24 Minuut 13.30
Dat snoetje boven de tafel uit :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Afl 24

Man man man zie die Petri shinen

8 likes

over mannen van debbie

Snap al die onaantrekkelijke mannen die naar Debbie worden gestuurd niet, heeft ze die dan echt zelf gekozen? Behalve Paul dan, maar de rest vind ik allemaal zo erg niet bij haar passen

9 likes

AFL 24

Ik vind echt dat Petri helemaal loskomt bij die man. Ze is zelfs aan het flirten!

11 likes

Even kijken of de meningen in de tussentijd veranderd zijn.

Met je zie je jezelf het makkelijkst vrienden zijn?

• Joy
  • Petri
  • Walter
  • Anne
  • Claudia
  • Ingrid
  • Babette
  • Zoe
  • Bram
  • Suus
  • Marian
  • Olof
  • Olaf
  • Thalia
  • Debbie
  • Paul
  • Martijn
  • Diana
  • Leendert
  • Cees

0 stemmers

Wie is het meest punchable?

• Joy
  • Petri
  • Walter
  • Anne
  • Claudia
  • Ingrid
  • Babette
  • Zoe
  • Bram
  • Suus
  • Marian
  • Olof
  • Olaf
  • Thalia
  • Debbie
  • Paul
  • Martijn
  • Jan
  • Leendert
  • Cees

0 stemmers

In welke B&B wil je het liefst verblijven?

• Joy
  • Debbie
  • Bram
  • Marian
  • Leendert
  • Petri
  • Martijn
  • Walter

0 stemmers

In welke B&B wil je zeker niet overnachten?

• Joy
  • Debbie
  • Bram
  • Marian
  • Leendert
  • Petri
  • Martijn
  • Walter

0 stemmers

2 likes

Oeiiii Petri die voorstelt dat de nieuwe man in de tuin gaat werken. Doe het niet!!! Ren weg!!!

14 likes

Die nieuwe man bij petri lijkt een beetje op mn ex en heeft de naam van een situationship… top tv dit haha

5 likes

24

Samenvatting

Ik zie het wel hoor, tussen Petri en Thomas. Hoop dat het iets wordt!
En die voiceberichtjes tussen Debbie en Paul, zo cute! Zin in de aflevering van morgen, als ze elkaar weer zien <3
Ik geniet van de interactie tussen Olof en Ed. Zou wel leuk zijn als daar een vriendschap uit voortkomt. Marian houdt hem een beetje aan het lijntje vind ik.
Ik bewonder wel aan Suus dat ze zo open communiceert, vind ik knap voor zo’n jong iemand. Kunnen veel oudere deelnemers wat van leren! Maar ze is toch wel echt te jong voor Bram. Ben even de naam kwijt van die andere deelneemster. Zie niet gelijk vonken tussen haar en Bram, maar wellicht komt dat nog

33 likes

Ik vind Joy toch het meest punchable omdat hij zich heel anders voordoet dan dat hij is. Die probeert nog de wereldse spirituele guy uit te hangen terwijl hij eigenlijk alleen over zichzelf praat op een bank op de parkeerplaats (en hoopt lekker veel geld te genereren).
Walter vind ik ook doodeng, maar die zet zichzelf wel meteen neer als een spiritueel hoeder ofwel sekteleider/creep.

26 likes

Ik wil die stukjes van Bram eigenlijk gewoon doorspoelen.

14 likes

Helaas veel Bramstukjes deze afl

7 likes

Wij spoelen die van Joy sowieso al door haha. En Bram vind ik ook steeds saaier worden.

1 like

HAHA ik moet even melden dat ik hardop moest lachen