B&B vol liefde (Deel 1)

Helaas veel Bramstukjes deze afl

7 likes

Wij spoelen die van Joy sowieso al door haha. En Bram vind ik ook steeds saaier worden.

1 like

HAHA ik moet even melden dat ik hardop moest lachen

Petri is fucking aandoenlijk in de nieuwste aflevering. Wat een schat.

31 likes

Nounou niet overdrijven heđŸ€Ł

3 likes

Hater

5 likes

Rond minuut 3

4 likes

ver van de klif af lopen

16 likes

en trouwen

13 likes

Aaah afl 24

Petri :heart::heart::heart::heart: raak die man aan!
Debbie :heart::heart::heart::heart::heart: ik smolt bij de laatste seconden! En bij de voiceberichten.
Marjan :heart::heart::heart: mooie date hoop ik en vind even een andere leuke vrouw voor Olof? Ik wil niet dat hij alleen is!!!
Wat gaat het goed met de vrouwen! Yeahhh
En Zweden misschien ook wel? Met de blonde?
Vond idd dat het jonge Chillmeisje (sorry naam even kwijt) heel goed over haar gevoelens kon praten, jaloers!

11 likes

Vond je? Ik vond dat ze echt met tering veel woorden vooral Bram herhaalde en uiteindelijk niks zei en er ook helemaal geen conclusie van het gesprek was.

5 likes

Ik vind het trouwens wel opvallen dat Bram wel fysiek toenadering bleef zoeken tot Suus ook nadat ie volgens mij zelf tot de conclusie was gekomen dat ze toch wel echt heel jong en vooral ook bleu is en niet mee kan komen in gesprekken tussen hem en die andere vrouw . Hij bleef een beetje opmerkingen maken en bij het vuur aanmaken zo om haar heen hangen. Maar snap het eigenlijk niet want ze is fysiek toch de hele tijd zo onaantrekkelijk onderuitgezakt en staat de hele tijd zo met de buik naar voren, net een puber, helemaal niet flirty of aantrekkelijk Maargoed ieder z’n ding I guess?

7 likes

Jaa vond ook bij het vuur maken dat ie een beetje te dichtbij kwam/ te indringend aankeek. en uit eindelijk ging hij zelf vuur maken?!

2 likes

Nu klink je echt als menig moeder van 65. ‘Rechtop staan en buik inhouden’

18 likes

Heb je de laatste ep gezien? Want bij dat vuur maken stond ze in letterlijk in een romper als een uit de kluiten gewassen kleuter naast een man van 30. Het oogde echt heel raar.

8 likes

Ja maar ik denk dat dat gewoon heel CHILL staat

27 likes

Sick

15 likes

Hij lijkt leeftijdsvoorkeur op zn naamgenoot die regelmatig voorbijkomt in het influencertopic.
En 21 en 31 vind ik echt raar.

9 likes

Ik ben wat jonger dan die vrouw van 35 maar moet er ook niet aan denken om dan met iemand van 21 te “strijden” om een man van 31😭

Toen die vrouw aankwam was Suus ook van “goh, heb je wel eens een relatie gehad?” En meer zulke vragen waarvan je denkt zou ze doorhebben dat ze tegen iemand halverwege richting de 40 praat haha :joy:

31 likes

Ik vind trouwens die meid/vrouw van 35 dan weer 10 keer volwassener overkomen dan dat bram is. Vind dat ook niet echt een match. Andersom met 21 ook niet trouwens

24 likes