Je kan je stem verwijderen
Haha ja uit zenuwachtigheid denk ik?
Ik had het van tevoren niet verwacht, want ik ben totaal niet spiritueel, maar ik vind Babette een leuke meid. Denk dat ze ook een goede vriendin is. Ik zou heel zenuwachtig worden van drukke Debbie om me heen, ondanks dat ik haar wel een leuke vrouw vind.
Ben helemaal gelukkig om Debbie en Paul
Samenvatting
Ze wensten elkaar goedemorgen, Debbie vertelde dat ze met Han ging praten. En ze zei ādikke kusā
Ja ik zei ook al: zij zegt alles op een manier waardoor je denkt dat ze boos is maar dan bedoelt ze het gewoon echt leuk
Oei, kan me voorstellen dat dit wel heel dichtbij komt voor je nu
Jaa en mn vrienden noemen mij ook suus en ik ben ook irritant.
Trouwens ik denk dat die suus wss gewoon suzanne heet maar zich dan opgegeven heeft als suus. Lame.
De enige match voor Bram is een schaap. Ik kan die lach echt niet meer aan.
die nieuwe bij leendert⦠waar halen ze die types vandaan joh.
Volgens mij was Debbie gewoon voicememoās aan het sturen naar iemand toen Paul vandeweek binnenkwam met nieuws dat hij wegging want zo te zien is ze daar nogal van
Ik denk eerder dat ze dat moest doen van de productie
Afl 25 Jongensā¦
Wees niet dom en luister naar Tom!
Oe yess vandaag hoor ik ook bij de vroeg kijken brigade
25
Ik wil ook zijn met iemand die op zān 66e een Paul is! Wat een leukerd
Ahhhh olof met schort aan in de keuken met die vriendinnen wat een dotje
Benieuwd naar Tom!!
Afl 25
Die nieuwe vrouw van Leendert werkt een beetje op mān irritatie. Heb het idee dat ze Leendert de hele tijd aan het verbeteren is in gesprekken.
25
haha wat bedoelt leendert met een afgeleide vorm van vis
Oesters, garnalen ofso denk ik?
25
Samenvatting
Echt genieten deze aflevering! Tom, wat een type joh. Kruising tussen Richard en een typetje van Kees van Kooten, heerlijk.
Olof inderdaad lekker kokkerellen met de dames, echt een schat
Moest echt gieren toen die Duitse vrouw bij Leendert voor het raam in zingen uitbarstte en Leenderts blik erbij. Word er wel doodmoe van dat hij gelijk over de toekomst begint. Die vrouw was net drie seconden binnen. Vond het wel goed wat ze zei, kwam alleen niet binnen bij 'm denk ik.
25
Haha moest zo lachen toen Tom het over Olof had. Hij brengt wel gelijk een bak gezelligheid zeg! Kan Olof ook niet gewoon daar blijven wonen als conciƫrge ofzo haha helemaal gezellig zo bakken met die vriendinnen.
Vond Debbie wel een beetje koeltjes doen over Paul vind dat niet leuk vond hun vliegveld kusjes juist zo lief, hopelijk is die Harry een lullo en kan ze zich qua gevoel echt loslaten en verliefd worden op Paul, wat een leuke man
Vond het ook zo lief toen Ed tegen olof zei van je gaat toch niet weg toch