B&B vol liefde (Deel 1)

Hahahaha SAME en zoveel werk ook plz stop mensen :rofl:

5 likes

Ik ben die intro filmpjes van de kandidaten toch maar aan het kijken en die Suus: ā€œlijkt me echt super SICK om kennis te makenā€ :rofl: jezus, ze wil dat woord echt overal in kwijt

8 likes

Dat wordt door de afleveringen heen wel echt beter

1 like

Nou ik hoor haar het nog steeds veel zeggen

5 likes

Zij zit echt nooit op stoelen maar ligt er zo half in, ziet er zo gek uit

9 likes

O dan ben ik er misschien aan gewend nu haha

1 like

Nee het is mij ook opgevallen. Maar misschien omdat ze nu met langere zinnen zelf iets verteld ipv ergens op te reageren.

3 likes

Neem Videoland :pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3:

3 likes

ā€œZullen we door het bos wandelen?ā€

JA LACHEN

:woozy_face::face_exhaling:

14 likes
Afl 25

Die vrouw bij Leendert is net binnen en hij begint al over hoe lang ze nog moet werken en over het emigreren :joy: doe eens rustig aan joh

22 likes

Ja sorry ik probeer meer mensen te verleiden vooruit te kijken :eyes:

1 like

Dat werkt niet want dat zijn juist de mensen die erop moeten klikken

7 likes

Ik kan vanavond niet kijken, dus wil alvast op videoland kijken en dat zou aflevering 20 moeten zijn. Maar het gaat van 19 naar 21??

4 likes

Wat gek, ik zie wel alle afleveringen! Misschien even app opnieuw opstarten?

2 likes

Ohja nu staat ie ertussen, thanks! Netflix had ook al kuren vandaag, had alleen geluid en ondertiteling en nergens beeldšŸ˜‚

Had trouwens even gemist dat je hond van Bram doggo heet. Dacht dat dat weer vanuit Suus kwam en uit het straatje van sick en chill kwam gerold

11 likes

Omg ik ben zo benieuwd want ik ken die nieuwe vrouw bij Leendert dus best wel goed. Ga nu kijken omg

21 likes
Samenvatting

Ik dacht ; Suus laat zich wel lekker kennen nu die nieuwe er is… nu zag ik in het voorstukje dat er weer een nieuwe komt en nu voelt die ander zich ook al bedreigd. Ik denk dat het Suus te veel gaat worden.

Ik word ook knetterleip van hoe Martijn de naam van zn eigen ā€œb&bā€ uitspreek seetjies
Het zijn TWEE woorden Martijn…

Heb steeds meer medelijden met Petri… las hier boven al iets over haar manier van dingen zeggen en ja… ik word er helemaal niet blij van.

Joy aka natte vaatdoek; wil ik geen woorden aan vuil maken

Walter voelt eindelijk iets van seksualiteit met die nieuwe dame. Blote schouders oehh spannend

Aleendert is veel te gretig…

Marian onderneemt zelf geen actie en vindt alle hulp wel lekker.

En ja… Debbie… misschien niet altijd even aardig maar ze heeft wel mn hart gestolen.

Sorry voor de rant maar ben mn moeder aan het verzorgen na een heup operatie en voel me echt Dobby de huiself.
De hele dag is hier bezoek… mijn nachtmerrie.

10 likes

Hey ik was nog bezig met lezen van je post :joy:
Oh het is weer terug :joy:

3 likes

Hahaha ik zag dat de spoiler niet werkte… :joy:

1 like

Appt mijn vader random dat hij Videoland heeft opgezegd. Noooooo.

2 likes