B&B vol liefde (Deel 1)

Oh ik geniet echt nog van elke seconde. Of het nou is om mee te zwijmelen met Debbie en Paul, of hatewatching is (Joy, Walter), of gieren om Marians harem. Mag van mij nog wel even doorgaan hoor!

25 likes

Voor de mensen die vooruit kijken het is deze week en volgende week toch nog? Ben benieuwd hoe ze er dan nog ik gaan proppen dat er bij Debbie nog iemand komt.

4 likes

Iel die AliExpress blouse van Joy in aflevering 27. Echt van die gore synthetische stof.

20 likes

Ja lekker homescholen want het onderwijs is zo slecht, en dan zijn eigen taal bedenken: reizen, rees, gerezen
“Heb je al eens met een camper gerezen”

46 likes

Ja ik vind haar dus ook echt heel knap! Maar ben het verder helemaal met je eens

9 likes

Ja ze heeft veel meer potentie dan die blonde, maar die blonde heeft zichzelf wel gemaxt maar haar max zou veel hoger zijn idd.

8 likes

Hoe zijn seizoen 1 en 2 ten opzichte van dit seizoen? Ik heb die seizoenen nog niet gezien. Leuk om te bingen of overslaan?

1 like

Leuk!

Seizoen 1 alle scènes met Roxanne overslaan en in seizoen 2 alle scènes met Denise overslaan en dan heb je top tv.

22 likes

Ja Joy sla ik eigenlijk sinds Zohee al over, hij is ook gewoon zo’n slappe zak

5 likes

26 Hahahaha die kunstenaar en olof in de machinekamer ik gier!!

14 likes

Ahh ik vond dat juist een beetje sneu voor hem

1 like

Nou van seizoen 1 vond ik die in Oostenrijk en in noord Italië ook wel saai en langdradig

Afl 27

In de preview van dit seizoen hoorde je Martijn zeggen en dan vindt je iemand leuk en dat gebeurt er dit. Zou dit met Tamara zijn?

Ik ging helemaal stuk toen Noa de deuren van binnen dicht had gedaan. Die hond is het totaal niet gewend om alleen te zijn.

Alehandra is zo overheersend in haar gedrag. Ook toen ze net aankwam bij de b & b en haar reactie op dat Corina er langer is. Ik heb het idee dat Walter geen enkele vrouw interessant vindt.

Joy vind ik de moeite niet om uberhaupt over te praten, echt ugh :nauseated_face:

9 likes

Ohja die Vincent was doodsaai ja

Maar die crazy eyes met Roosje in Oostenrijk en vooral al die lamlullen die langskwamen vond ik wel entertaining.

9 likes

Mijn grootste ergernis is nog steeds Joy zijn bestaan en zijn blousjes van satijnen kussenslopen én dat hij bretels samen met een riem draagt. HET 1 OF HET ANDER JONGEN.

36 likes

27

Ik vind haar juist echt zo fake onschuldig en bescheiden doen met Walter erbij, zo van ik doe niets verkeerd hoor

En dat gemiep om die leeftijd, je hebt gewoon een ouwe kop vrouw

23 likes

Ja ze voelde zich helemaal beledigd maar alexandra zei gewoon wat iedereen dacht.
En het is niet eens negatief, ze ziet er gewoon even oud uit als alexandra en walter.

2 likes

MET ZIJN HAND IN DE PLEEPOT :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

5 likes

Ik had het idee dat vorig jaar iedereen wel meer mee holp in de b&b’s. Nu is iedereen meer vakantie aan het houden ofzo? Vorig jaar waren de b&b’s ook meestal nog niet af en moest er van alles worden geklust en gasten die geholpen moesten worden, echt meedraaien. Dit jaar lijkt het alsof iedereen daar een beetje zit te lanterfanten, of alles wordt uitbesteed, of de b&b is leeg?

6 likes

Nou dan blijft er nog altijd zoiets als dat je niet alles wat je denkt ook echt hoeft te zeggen. Vond het echt een onnodige en onaardige opmerking, maakt die Alexandra nou niet echt een sympathiekere persoon

12 likes