B&B vol liefde (Deel 1)

Nou ja het was wel duidelijk dat ze het echt naar bedoelde toch… ik vind haar gedrag iig echt heel kinderachtig, ook met dat fruit op die fruitschaal leggen. Behandel elkaar gewoon normaal, zeker als je jezelf zo spiritueel verlicht vindt

17 likes

Weet je nog welke preview kan m niet vinden?!?!?

2 likes

Mijn onbenullige ergernis is dat ik Corina CONSTANT zie met zo’n theemok in haar hand die ze dan zo met 2 handen vasthoudt.

37 likes

Hielp :face_with_symbols_over_mouth::rage:

20 likes

Ik vind haar zo’n slome sufkut dat ik automatisch ‘team’ Alejjjjjjandra ben.

11 likes

[spoiler] Ik vind het jammer dat al die “nare” momenten van Alexandra niet op beeld waren. Alleen die botte reactie die ze gaf toen Corina zei dat ze haar fruit in de fruitschaal kon leggen is uitgezonden. Het gesprek in de ochtend en het gesprek over de markt hebben we niet gezien en alleen Corina’s perspectief op die gesprekken is uitgebreid belicht.

Maar goed denk dat we wel kunnen concluderen dat het hem allemaal niet gaat worden bij Walter. Of komt er nog een vrouw?

Ik ben zelf heel erg benieuwd naar de laatste man van Debbie. Ze gaf aan dat hij eigenlijk haar favoriet was… zou het erg sneu vinden voor Paul als het toch nog misloopt[/spoiler]

5 likes

Sorry maar :joy: holp

13 likes

Aflevering 1, en dan vanaf minuut 1

3 likes

Ik kijk nu aflevering 27 terwijl ik dit topic lees. 100% waar.

Samenvatting

35 likes

Het is echt haar hele heksenpersoonlijkheid geworden

3 likes

:joy: haha ik dacht dat dat gewoon spraak taal was ofzo, Brabants misschien? Maar mijn vriend lacht mij ook uit dus had denk ik een error haha

2 likes

Dit kan best brabants zijn, ik heb het idee dat ik dit vaker mensen heb horen zeggen :thinking:

(Spreektaal :rofl: sorry)

6 likes

Die spiritueel ‘verlichte’ mensen doen vaak aan positive vibes only terwijl het ondertussen heel passief agressief is. Waarom accepteren deze mensen niet gewoon dat negatieve emoties ook bij het leven horen en dat je ze gewoon mag uiten en voelen. Je kan er wel voor kiezen hoe je het uit en ze op een volwassen manier communiceren met je medemens.

afl. 27

Samenvatting

Ik vind hoe Alejandra communiceert idd heel kinderachtig zoals hier eerder ook gezegd is. Begrijpelijk dat je alleen met Walter wat wil doen, bijvoorbeeld naar de markt, maar stel dat dan voor op een iets minder dwingende manier. Ik denk dat als ze het zou vragen aan Corina dat zij dat best oké zou vinden. Vindt het wel goed dat Walter die negatieve manier van aandacht vragen opmerkt en er niet in meegaat. Genoeg mannen die dat wel zouden doen. Wel jammer idd dat Walter haar weer in een bepaald hokje probeert te plaatsen qua waar haar gedrag vandaan komt.

21 likes

Je gaat toch ook echt mokerveel zweten van die synthetische stoffen als je de hele dag in het warme weer zit in Spanje? Misschien dat hij daarom altijd die blouse zo ver open heeft. En die kettingen erbij vind ik ook niks. Hoewel hij aan het begin van het seizoen grotere kettingen droeg.

4 likes

Hoe gaat dat nou ook al weer met die ontknoping op tv versus Videoland? Want op Videoland loop je een week voor dus dan weet je t al eerder? Of komt er een week pauze tussen!?

Martijn is meer dan ooit aan het zweten in 27, stay hydrated Martijn!! Lijkt me echt moeilijk voor hem om genoeg te drinken :hot_face::person_in_steamy_room:t3:
Was echt blij voor hem dat zijn cluppie won! Leuk ook met Tamara, ziet er nu veel gezelliger uit daar!

6 likes

Waarom is het ook altijd rond zn mond. Hij ziet eruit als of hij urenlang iemand gebeft heeft.

25 likes

Afl 28

LEENDERT, je bent zelf het grootste obstakel in deze zoektocht. Ouwe zeikerd.

10 likes

Hahaha ja maar echt, zo vies!

4 likes

hahahaha soy jij bent echt zo’n viezerik love it

3 likes