Aflv 28
Hoe lang is Dani bij Joy? 1 dag ofzo En jeeeezus ben zo Leendert moe, ouwe zeiksnor
Aflv 28
Hoe lang is Dani bij Joy? 1 dag ofzo En jeeeezus ben zo Leendert moe, ouwe zeiksnor
28
Ik weet niet zo goed of ik Petriās eerlijkheid wel leuk vind. Vraagt Tom of zij hem aantrekkelijk vind en gewoon ānee.ā Pak het dan iets mooier in van āik zou niet omdraaien op straat, maar je hebt een leuke uitstraling/mooie ogen/leuke lach/blablaā
Tuurlijk, eerlijkheid is belangrijk maar het kan ook iets minder bot toch.
En dat huis van Joy Jezus, vuilnismountain Joy is een betere naam. Er staat echt geen 1 normaal meubelstuk in en rondom dat huis en ze zitten de hele dag op gore banken met dekens erover?
Afl 28
Ja ik zat ook te denk, je kunt gewoon zeggen āje zou normaal gesproken niet het type zijn waar ik op zou vallen.ā Ipv Je bent niet aantrekkelijk punt.
Ik zat trouwens op joy zān insta en daar staan zoveel spelfouten op. Mister no school.
Waarom vinden die meiden Joy een schat? Ook nadat ze weggestuurd worden? Mis ik iets dat hij aardig en lief is stiekem?
Misschien is ie goed bedeeldā¦
Ik snap sowieso niet waarom dat steeds gevraagd word in het programma. Ik bedoel de singles schrijven toch omdat ze diegene aantrekkelijk vinden. En de b&b houders zien die mensen op de videos. Als je iemand echt totaal onaantrekkelijk vind dan schrijf je niet of nodig je iemand toch niet uitā¦
We hebben genoeg voorbeelden gezien waaruit blijkt dat dit niet het geval is toch?
Ik denk dat ze gewoon naief zijn en blind varen op zijn o zo knappe uiterlijk
Jaa blijf het vreemd vinden. Vraag me dan toch af of die mensen niet gecast zijn.
Jaa vgm al wel vaker gezegd hier maar ik denk (ook) dat ze mochten kiezen / voorkeuren opgeven en bij sommigen heeft de productie er nog wat mensen bij gedaan (zoals die mannen bij Debbie). Heb me in dit kader voorgenomen om na afloop van het seizoen nog de eerste afleveringen terug te kijken waarin je ziet wie ze uitkiezen en hoe ze op die mensen reagerenā¦
28
Martijn die āhee wijffieā zegt tegen een olifant ben echt een sucker voor wijffie
Heeft Petri nou hetzelfde hartjeskettinkje als het meisje dat nu weggestuurd wordt bij Joy?
Vind Petri trouwens vet goed gekleed de hele tijd!
Zou het wel moeilijk vinden als iemand zo zegt dat je niet aantrekkelijk bent zeg, praat er even iets liever omheen?
28
Ik hoop echt dat Thalia denkt: stik erin Leendert!!
Na jouw Yvonne-momentje, heb ik mijn account maar even vanonder het stof gehaald. Deze spion heeft ook wat gespot . Afgelopen zondag kwam ik Claudia tegen in de sauna, hand in hand met een man
ā al zegt hand en hand natuurlijk niet per se iets bij Clau, maar wie weet! En neee, het was niet Walter gelukkig. Dus de gezamenlijke spiricursus is toch als vrienden gok ik.
Ja en als Astrid van t vorige seizoen. Iemand hier zei dat het misschien wel een microfoon was.
Het idee dat je Walter naakt door een sauna ziet dansen hahahahahahaha ik ga helemaal stuk
Afl 28
De laatste scene was weer goud, Leendert die gaat kijken of Thalia al gereageerd heeft en dan ziet dat ze zijn berichtjes nog niet gelezen heeft. Zij ook superdroog met ādank jeā reageren op een berichtje dat hij afsloot met ālieve groetā. En dan somebody that i used to know eronder gemonteerd. Ik ben het echt nog niet beu deze tv
Afl 28
Haha love die vrouw bij Leendert die weggaat en zegt van ja je ziet me helemaal stralen want ik ben opnieuw verliefd geworden, op mezelf. Hahah zo kom ik ook altijd uit dates van goh wat ben ik zelf toch leuk
Wat een zeikerd die Leendert. Kan dat stemgeluid van hem ook niet meer aanhoren.
Ik weet niet of het hier al gedeeld is maar deze knakker is zo goed qua imitaties!