B&B vol liefde (Deel 1)

Ja ik heb seizoen 1 gekeken en wacht nu tot we in NL ook seizoen 2 kunnen zien!

4 likes

Ik heb nu denk seizoen 1 aanstaan. Wat is die ene Sander bij Kaylee toch een kneus zeg. Net een 12 jarige die zijn zin niet krijgt :face_vomiting:

3 likes

Ik zou Tamara wel een fles zilvershampoo cadeau willen doen

9 likes

Ben wel blij dat tamara om dat liteken vroeg. Wil dat ook al de hele tijd weten. Ik zat zelf heel spannend aan een mes steek te denken.

45 likes
Afl 28

Arme Thomas, ik had zo met hem te doen :smiling_face_with_tear: Petri moest wel heel erg benadrukken dat ze hem qua uiterlijk niets vindt. Why?! Zo onnodig.

21 likes

Dat domme vragenvuur ook. Ik zou zeggen: nee gaan we niet doen. Ik ben je leerling niet!!!

11 likes
3 likes

I can’t met die teennagels volop in beeld

7 likes

Mijn god dat dit soort mensen bestaan

4 likes

gad ver damme

5 likes

Ze werkt ook op afstand met oliën? Hoe dan? Smeert ze die olie dan op haar beeldscherm?

16 likes

Gvd ik stikte bijna in mijn eten

En ik wil mijn beklag doen dat we ons Deb niet meer zien. En waarom heeft nog niemand geklaagd dat die Hollandse Anna zichzelf opeens voorstelt alsof ze persoonlijk de IKEA heeft opgericht?

22 likes

Jezus die teennagel is verrot ofzo :face_vomiting:

2 likes

Die martijn is volgens mij zo bang om zich open te stellen of iets dat hij zich overal voor afsluit. Volgens mij was tamara gewoon moe en misschien een beetjr bang daar op die wegen. En ik denk misschien ook dat ze het kut vond dat ze niet nog samen gingen eten. Plus ze is er net en hij stuurt dr super bot weg naar een restaurant een straat verderop. Maar ipv daar naar te luisteren is het “Nee maar jij was stil dus er is iets.” Ik snap niet waarom hij nou boos werd.

30 likes

Afl 28

Ach Jezus Martijn doe eens normaal. Zeker gewend om daar de hele dag iedereen maar af te blaffen en daarmee te denken dat je altijd gelijk hebt. En nu probeert iemand even met je te praten, want het was gewoon een gesprek en meteen weer op je pik getrapt en boos.

15 likes

Martijn

Ja hij zoekt echt redenen om mensen weg te kunnen sturen ofzo? Gelijk ook zo verongelijkt doen. Wat verwacht hij nou eigenlijk van die vrouwen. Ook totaal niet netjes dat hij Tamara heeft laten weggaan zonder iets te zeggen. Hij mag eigenlijk al blij zijn dat er nog zoveel vrouwen voor hem hebben geschreven imo.

14 likes
Samenvatting

Ik snap ook niet waarom ze perse iets alleen moet doen want “ja straks woon je hier en moet je ook je eigen ding kunnen doen” uh ja duh, maar ergens naar toe VERHUIZEN is toch heel anders dan daar 3 dagen op bezoek zijn en speciaal voor iemand komen.

En later zegt hij nog ik ben naar Thailand verhuisd om het leuk te hebben, hij haat alles aan Thailand :joy::joy::joy:

24 likes

Afl 28

Heeft ons Dani nou de extensions zo slecht erin zitten dat je de hele tijd de aanhechting aan de zijkant ziet zitten?

11 likes

Ja

16 likes

Echt spot on dit allemaal :joy: Walter heeft ook gereageerd op zijn imitatie, die hoopt volgens mij een beetje mee te liften op de memes

5 likes