B&B vol liefde (Deel 1)

Afl. 28

Hahaha ik weet dat ze het niet zo bedoelt maar ik moet zo lachen om de vrouw bij Leendert; dan komt hij daar met zijn GRAFhoofd en zijn GRAFstem. Wel 100% accurate beschrijving van Leendert verder.
Joy doet me heel erg denken aan Martijn van seizoen 2 met Fenna toen. Vind het vooral bevestigen dat Joy eigenlijk echt heel leeg is en denkt dat Dani als stylist/influencer wel in zijn plaatje past. Ben heel benieuwd of ze het gaat volhouden daar en of ze zich kan conformeren aan zijn levensidealen. Ze zei gelukkig wel al dat ze onderwijs wƩl heel belangrijk vindt.

42 likes

Martijn was die jongen in Portugal toch? Ja snap de vergelijking wel, omdat hij ook niet echt duidelijk was in wat ie zocht totdat ie de laatste ontmoette

Uitkomst Joy:

Volgens 1 vd juicekanalen is Joy nu nog steeds met Dani

3 likes

Ja inderdaad! Ik vond hem ook verschrikkelijk, maar uiteindelijk wel een veel sympathieker figuur dan Joy. Fenna en hij zijn ook nog altijd samen dus blijkbaar klopte dat gevoel daar ook gewoon.

7 likes

Gadver ik bedenk me nu opeens dat ik over Walter heb gedroomd. Hij ging me uitleggen hoe we facebookvrienden konden worden en hij ging dat op mijn telefoon regelen en toen opende hij zijn profielpagina en toen stond er zo’n tekstje van dat ik al een paar keer eerder op die pagina was geweest en dat vond ie helemaal prachtig en zei ook echt zo heel kalm maar duidelijk glunderend van ā€œah ik zie dat je mijn pagina al vaker hebt bekekenšŸ˜Œā€ en ik dacht jahaa voor irritainment, niet omdat je leuk bent. Maarja zie dat maar eens uit te leggen.

Ja sorry droompost idc

40 likes

afl. 28

Samenvatting

In de vooruitblik naar afl. 29 wordt door de voice-over gezegd dat Elise nog lang niet van plan is om te vertrekken bij Joy. Kan natuurlijk ook iets anders betekenen maar zou ze dan echt willen blijven terwijl hij haar eigenlijk heeft afgewezen? Toen hij zoiets zei van: ā€œJe mag vanavond nog blijven of wat je zelf wil.ā€ Zij zei toen iets van: ā€œIk wil hier nog heel lang blijven.ā€ Maar hij ging daar toen niet op in.

4 likes

Deze zijn echt geniaal. Vooral die van Jan van MarianšŸ˜…

2 likes
28

mijn hot take is dat ze voor 1 van die vrienden is gevallen ofzo. Ook omdat Joy zo enthousiast reageert.

Ik vond Martijn echt leuk trouwens in deze aflevering. Ik ging er echt stuk om dat ie zei: dit zijn tenminste niet van die rotapen!!

18 likes

afl. 28

Samenvatting

Oh ja dat zou ook kunnen! Martijn was leuk ja. Ben ook benieuwd wat er in afl. 29 tussen hem en Tamara gaat gebeuren gezien ze echt ruzie leken te hebben.

6 likes
Aflevering 28

Bij Petri wil ik toch echt even deze dooddoener van influencers erin gooien: ā€˜als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niks’. Ze is gewoon zó onaardig in hoe ze dingen zegt, echt niet te doen.

Ik vind Leendert vreselijk, maar die Susanne is ook wel een beetje koekkoek toch? Ze doet heel happy en gelukkig, maar ze lijkt ook een beetje vooral zichzelf te willen overtuigen dat ze dat is? Als je het beeld stilzet op 34 min is ze echt creepy: ze lacht in de camera, maar binnen een seconde kijkt ze vet serieus. Heel raar haha.

Komt er nou nog iemand bij Leendert, of was dit de laatste? En wat denkt hij nou, dat Thalia wel even terug komt? Volgens mij heeft hij echt die optie in zijn hoofd, want Susanne mocht ook niet in ā€˜haar’ kamer slapen toch?

20 likes

Dat schilderij voor Marian :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: ik gil echt, fucking fantastisch

11 likes

:laughing:

ā€œJe hebt echt O-benenā€
" Ik O-been hem dadelijk in je nieren"

21 likes

Kijkt iemand ook de Belgische variant op Videoland?

2 likes

Ja ik heb seizoen 1 gekeken en wacht nu tot we in NL ook seizoen 2 kunnen zien!

4 likes

Ik heb nu denk seizoen 1 aanstaan. Wat is die ene Sander bij Kaylee toch een kneus zeg. Net een 12 jarige die zijn zin niet krijgt :face_vomiting:

3 likes

Ik zou Tamara wel een fles zilvershampoo cadeau willen doen

9 likes

Ben wel blij dat tamara om dat liteken vroeg. Wil dat ook al de hele tijd weten. Ik zat zelf heel spannend aan een mes steek te denken.

45 likes
Afl 28

Arme Thomas, ik had zo met hem te doen :smiling_face_with_tear: Petri moest wel heel erg benadrukken dat ze hem qua uiterlijk niets vindt. Why?! Zo onnodig.

21 likes

Dat domme vragenvuur ook. Ik zou zeggen: nee gaan we niet doen. Ik ben je leerling niet!!!

11 likes
3 likes

I can’t met die teennagels volop in beeld

7 likes