B&B vol liefde (Deel 1)

Ja dit wil ik ook weten!! Debbie zei daarna nog dat haar vriendin een aantal minder positieve dingen over hem had verteld. Jammer dat ze dat eruit geknipt hebben

3 likes

Ik was ook nieuwsgierig, maar opzich ook wel weer goed om hem niet te ‘beschadigen’ op Nederlandse tv over iets wat niet op tv is voorgevallen. Maar wat onderdeel maakte van een verhouding tussen twee volwassenen buiten het programma. Bedoel, het hoeft niets geks te zijn, maar gewoon voor interpretatie vatbaar door iemand die ook met een bepaalde rol in zo’n relatie zat.

24 likes

Afl 29 Martijn

Impopulaire mening hier misschien, maar Tamara liep zelf toch ook met een rotvaart met haar koffer langs Martijn af zonder iets te zeggen? En zoals wij het zagen heeft ze ook niet bij hem aangekondigd dat ze haar koffers ging pakken. Ik zat echt met open mond van verbazing te kijken toen ze ineens met haar koffer wegliep. Beide bleven in het gesprek dat je zag bezig met een soort van bekvechten (en Martijn benoemde ook dat er een ruzieachtige sfeer ontstond volgens mij), jammer dat geen van beide dan ff zegt ‘yo dit lukt zo even niet, laten we elkaar even wat ruimte geven om af te koelen en dan praten we later verder want er is iemand de halve wereld over gereisd hiervoor dus we gaan wel ff moeite doen om dit volwassen te bespreken’. Maar zoals ik het zag heb ik echt het idee dat we de helft van wat er voorgevallen is niet meegekregen hebben, dat er vanalles in de montage verloren gegaan is want dit komt echt heel raar over allemaal.

20 likes

Aflevering 30

Samenvatting

Ik ben wel benieuwd of Marian volgende week alleen Tom naar huis laat gaan (was in het voorstukje voor maandag). Olof vindt alles wel prima, als ze hem niet zegt om naar huis te gaan dan woont hij nu nog steeds in het kamertje bij het zwembad :joy:

Walter ook met zijn pak pen en papier en schrijf even op wat ik kut aan je vind. Ik zou niet eens meer het gesprek aan gaan.

20 likes

Afl 30

Pff dat stuk met pen en papier bij Walter haha.
Ik vond t eerst wel meevallen wat Alexandra deed maar die opmerking over die puist is echt gemeen. Lekker ook die montage: de sfeer is hier een stuk gemoedelijker :joy:

Ik vind Walter wel een lekkere stem hebben trouwens đŸ«Ł en ik vind sommige dingen die hij doet ook wel lief zoals met die buik van Corina en dat hij sorry zei

4 likes

Echt? Ik krijg juist rillingen ervan maar kan sowieso slecht tegen fluisterende mensen

27 likes

Hahaha jaa hou d’r wel van

2 likes

Ja dat vond ik ook wel mooi, ik hoop dat het helend/helpend was voor haar.

30: Wel errreeg bijzonder weer vandaag dat over die tantra sessie dat de mannen het wel leuk vonden dat ze dan niks hoefden te doen, en zei die blonde van nou nou en toen zei hij iets van jaaa maar dat is vrouwelijke energie hĂš, echt ???

14 likes

Ik heb dat gemist (met een half oog gekeken), wat was dat?

1 like
martijn

Tja Martijn bleef maar volhouden dat hij het raar vond dat ze ineens stil viel. Als dat voor Tamara echt geen bijbedoelingen heeft, snap ik wel dat je denkt: wat een rare vent ben er klaar mee.
Misschien als hij zich nog had omgedraaid toen ze terug kwam van het strand, hadden ze een okay gesprek kunnen voeren.

Ben wel met je eens dat er vast meer is voorgevallen of niet door de edit is gekomen.
Had de auto van Martijn ook niet altijd camera’s, of was dat alleen bij de olifanten Tour?

Ik neem aan dat ze eigenlijk al bij terugkeer die avond een 1e discussie hebben gehad. Tamara benoemde dat ze het toen niet leuk vond dat ze naar een restaurant verderop werd verwezen. Haar kennende heeft ze dat op het moment zelf ook wel geuit maar toen was de filmploeg er kennelijk niet, dus moest de discussie de volgende dag misschien opnieuw.
Snap ook niet waarom ze niet gewoon bij SayCheese iets mocht opwarmen, er ligt vast genoeg ook al was het restaurant dicht. En moest Martijn zelf dan niet eten?

Wat speelde er echt? In feite ging de ruzie dus over het stil zijn in de auto wat volgens Martijn andere reden had. Tamara had natuurlijk net iets heel persoonlijks en positiefs gedeeld, misschien vond ze de reactie van Martijn wat droog (maar heeft ze dat op beeld niet willen uitspreken). Hij was in de interview beelden wel aardig (“fijn dat ze nu schoon is”) maar geen idee of hij nu echt een warme empathische reactie gaf zo naast haar?

7 likes

In afl 26 geeft Walter Corina een of andere tantra? massage, vooral voor haar buik omdat ze zich schaamt voor die plek. Ze heeft daar operaties gehad en er zijn daar ook mannen grensoverschrijdend geweest. Dus hij legt nadat ie t vraagt z’n hand op haar buik en hij zegt ‘sorry’, dus namens die mannen die dat niet hadden gedaan.

2 likes

I like her, snap je. No tirelantaains. :joy:

18 likes

Ja vind ik ook! Maar ik vond het hele gesprek best raar. Ze moest toch ook nog helemaal uitleggen hoe hij eruit zag? Ook al is het al weer 12 jaar geleden, je weet toch wel wie je toen gedate hebt voor 5-6 maanden?

6 likes

Het voelt daardoor voor mij alsof ze Paul meer ziet als een goede vriend dan iets meer, is idd beetje ongemakkelijk

6 likes

Afl 30

Harry heeft iets gehad met Annemarie, maar vertelde Paul nou ook niet (toen hij er pas was) dat hij Debbie via via kende?
Of was dat toch alleen Harry in zijn intro filmpje.

Had zelf ook nog nooit van het woord “amechtig” gehoord? Toen Debbie (‘s vriendin) Harry omschreef. Betekent hijgerig

4 likes

Ik vind Debbie ĂŒberhaupt minder leuk of aardig geworden. Ik vind het echt een beetje sneu voor Han, hij werd soms gewoon genegeerd? Hetzelfde voor Marian, ik snap echt niet dat ze Olof niet wegstuurt. Het is overduidelijk dat daar geen vonk is

9 likes

Wat ik vreemd vind is dat we in het voorstukje aal zagen dat die Alexandra weg ging, terwijl daar toch nu nog helemaal geen aanleiding voor was?

21 likes

Nog niet specifiek nee, maar als iemand mij gaat vertellen wat er allemaal mis is en me een papiertje in mijn handen duwt om aantekeningen te maken zou ik ook snel weg zijn

12 likes

Nou ik was dus vandaag met @Flopsyunicorn naar Haarlem, wat echt supernice was, maar toen dachten we letsgo to the beach om wat te eten. Man van Flopsy ging ook mee, echt nice. Wat we daar zagen was echt sick. Wij zaten daar dus zo aan de kinderravioli, echt nice was dat. Vet chille tent. Er was ook zo’n doggo daar. Zegt de man van Flopsy ineens wow die meid daar lijkt op Suus, echt sick. WAS DAT DUS SUUS. Dus wij hebben kinderravioli gegeten gemaakt door die vet chille sicke kok Suus. Echt nice!

Hier een chille foto van de sicke kinderravioli:

Hopelijk was jullie dag net zo nice als die van ons!

50 likes

Ik heb dit 3x gelezen omdat ik niet meer wist wat nou een flopsy was

6 likes