Echt mean girls gedrag
Ik wil ook kinderravioli eten met jou en flopsy
Doet me echt denken aan de middelbare schooltijd hoe die vrouw doet of is, van die sneaky meiden pesterijen om iemand anders proberen onzeker te maken.
Die ene vriend van Bram is net die professor van Harry Potter dat Voldemort in zijn achterhoofd zit
Goeie muziek keuzes ook. Als Debbie de nieuwe man op social media opzoekt âPink Pantherâ tune, of als Anna gaat verven het pipi Langkous deuntje
Ik hoorde op de achtergrond ook zoân cartoon wespenmuziek bij het dat wespengedoe bij Petri
30
Heb echt hard gelachen om Paul zn âik zie eruit als de tuinman en dat ben ik eigenlijk ookâ
Over Alegandra: En zo iemand is dan dus tantracoach en werkt waarschijnlijk ook met mensen die zich mentaal bloot geven aan haar. Terwijl ze privé totaal geen veilige sfeer kan creëren. Ben heel benieuwd hoe ze dat dan in haar werk doet. Ook ontbeert het haar nogal aan zelfinzicht naar mijn mening.
afl. 30
Samenvatting
Het woord amechtig kende ik ook nog niet.
Ik vind Harry op het moment dat hij voor het eerst in beeld kwam helemaal geen aantrekkelijke man. Hij heeft geen leuke uitstraling vind ik, geen vrolijkheid o.i.d. Zijn gezicht laat weinig tot geen mimiek zien. Ik vertrouw hem niet. Hij doet mij denken aan Sigmund Freud. En volgens mij verft hij zijn wenkbrauwen want die zijn nog lichtbruin gekleurd terwijl zijn baard en haar helemaal grijs / wit zijn. Daar is op zich niks mis mee. Maar als die vriendin van Debbie ook zegt: âPas op.â Als een van de eerste dingen⊠Het lijkt mij iemand die manipulatief kan zijn en spelletjes speelt. Overigens kan dit ook geheel mijn eigen projectie op hem zijn en blijkt hij wel leuk te zijn. We gaan het zien de komende week.
Over Martijn:
Samenvatting
Ik denk dat Martijn bindingsangst heeft en dat hij ook zo boos werd omdat iets in de interactie tussen hem en Tamara hem triggerde en hem terugbracht bij een situatie of ervaring uit het verleden. En dat het dus oude boosheid is die hij nu op haar projecteert. Het gaat denk ik om andere gevoelens / behoeften bij beiden die niet goed zijn uitgesproken waardoor die situatie een beetje escaleert. Het lukt ze idd niet om er later als ze beiden afgekoeld zijn nog even op terug te komen. En die vriend van Martijn spiegelt hem ook niet bepaald. Daarnaast denk ik dat Martijn ook erg gestrest leeft want hij heeft het de hele tijd zo druk maar denk dat hij zijn werk niet zo efficiënt doet. Waarom heeft hij bijvoorbeeld niet even een soort werkruimte voor zichzelf gecreëerd in SayCheese waar hij echt even rustig kan zitten? Hij zorgt ook slecht voor zichzelf denk ik omdat hij zegt geen tijd te nemen om te eten, en al dat roken en zweten lijkt mij zwaar voor zijn lichaam. Hij ontspant niet zoveel lijkt het.
Ja omg
âKrijg je ervan als je je neus in andermans zaken steektâ zo petty en onnodig
ik gier
Hahahahahahahaha ik hou van dit topic
Eng
Denk eerlijk gezegd dat Olof het ook teveel luxe vindt en het wel prima vindt zo. Krijg zelf de indruk dat hij daarom ook in die machinekamer wil slapen hahaha, lekker op een hard bedje tussen de zooi. Kan me niet echt voorstellen dat hij op zoân leven vol luxe zit te wachten, maar dat hij het wel gezellig zo vindt samen met Ed daar.
Marian aflevering 30
Van Marian kan ik echt geen hoogte krijgen, vindt ze een van die mannen nou leuk? Dacht eerst dat ze die Tom (?) wel zag zitten maar ze leek zich in de laatste aflevering toch best aan hem te ergeren. Maar krijg ook niet echt de indruk dat ze iets voor Ed voelt.
Marian
Samenvatting
Voor mijn gevoel heeft Marian ook zoiets van gewoon gezellig al die mensen om haar heen. Ik denk niet dat er echt een match voor haar in zit. Maar ik snap dat dan ook wel dat ze denkt ik kan het prima met ze vinden, laat ze dan maar blijven.
Ja misschien, maar ze gedraagt zich ook altijd een beetje hetzelfde dus ik kan niet echt aflezen hoe ze zich voelt. Maar ik denk als ze iemand kiest, dat het dan toch Ed is?
Samenvatting
Ik denk ook wel Ed! Ze gaf met die date ook wel aan het rustig aan te willen doen en na het programma af te spreken. Sowieso deed alleen hij echt de moeite voor een 1 op 1 date (tot Tom kwam met zijn schildersessie)
Er zijn tussendoor van die interviewers die de b&b eigenaren wat vragen, maar dit doen ze bij Marian ook niet zo inhoudelijk? Ik kan haar ook niet zo goed peilen indd. Lijkt alsof ze niet echt moeite doet, ook geen initiatief om samen met een van hen wat te doen.
Ja of ze zoekt ook niet de liefde van haar leven maar meer een buddy of iemand die haar (af en toe) gezelschap houdt? Of dat nu tijdens een uitje is of de tuin voor haar aanpakt bij wijze van. Ze lijkt niet echt hoge verwachtingen te hebben van het programma/mannen omdat ze het vlg mij best okay voor elkaar heeft, genoeg sociale dingen/vrienden om haar heen ook.
Allemaal invulling van mijzelf haha
Maar juist daarom zou je toch eerder wel een liefde willen? Want ze heeft juist vrienden genoeg. En Eduardo al Kan me niet voorstellen dat ze een oudere Eduardo wil.