In de Marc marie en Jan zijn voor niemand bang podcast zei MM gister dat Martijn doet alsof hij de CEO van philips is hahaha echt zo accuraat, die man is de hele tijd druk maar met wat in godsnaam behalve op zijn blocnote schrijven
afl 30
Ik weet niet wat het precies is maar iets klopt er niet aan die harry
Samenvatting
Hahaha nou die Pink Panther-muziek als Debbie hem googlet en de quote van de vriendin āpas opā bijvoorbeeld duwen je al een bepaalde richting op. Overigens vrees ik wel voor Paul dat hij niet de liefde met Debbie zal vinden aangezien ze uitgebreid verslag doet over hoe heet Harry is, dat vind ik niet echt een actie die duidt op romantiek die in de lucht hangt
Nee dat is waar, tja of een 2e Eduardo maar dan wel ook op liefdesvlak. Ze lijkt niet echt op zoek. Of het is een slimme (zaken)vrouw die al bij de aanmeldingen/bezoeken heeft ingeschat dat de liefde van haar leven er niet bij zit, en nu meer voor laagdrempelig plezier gaat.
Ze geeft zo weinig weg wat ze nu echt zoekt
ja was mij ook al opgevallen, en hij maaktdus vlogs
Afl 30
Ik vond het zoooo raar dat Tom verf aan Marian dr kont ging smeren. Ik zou echt woest zijn? maar goed ik vind hem sowieso vreemd haha
Ik had niet verwacht dat ze daar zo chill op zou reageren, gezien ze toch wel is van de looks en alles moet tiptop ofzo. Maar dat zijn ook maar mijn aannames.
Ze vond het niet echt leuk/normaal vlg mij maar idd reageerde nog rustig
Ze is een zakenvrouw he. Ze weet ook wel hoe ze overkomt op tv. Als zij ineens die vent gaat uitschelden is ook raar haha.
Ik heb denk ik een extreem impopulaire mening, maar ik vind die Daniël (vriend van Bram in Zweden) ⦠best wel een cutie? Zijn uiterlijk en stijl zijn totaal niet mijn ding maar hij is zo te zien super creatief, lijkt een heel lieve en invoelende vriend te zijn, en doet echt zijn eigen ding. Hij lijkt mij leuker dan Bram eigenlijk
Ja die schilderijen van hem zijn echt sick.
je bedoelt bij ons wonen die in een schuur?
Ja volgens mij is hij artistiek maar niet pretentieus, een zeldzame combinatie waar ik blijkbaar een zwak voor heb
Helemaal eens met de crush op Bramās vriend. Toen ik eerst hoorde over āBramās vriend die kunstenaar isā, was echt bang voor een pretentieus gastje maar hij heeft echt talent en is gewoon een leuke gast. Ziet alles goed en helder. Met hem kan je denk ik hele goede gesprekken hebben. Misschien past Caroline wel better bij hem. Uiteindelijk is Bram toch iets te kinderachtig en minder serieus voor haar.
30
Tom met die verf over Marianās kleding, flikker op gast. Sorry maar hij heeft een steekje los. Ook super onaardig over die vrienden van Marian, al is het je soort mens (OSM) niet doe gewoon zelf normaal
En Eduardo die bij tom zag te checken van jaa wat is dit nou weer voor figuur, ga weg bij marian.
En bij Debbie waar die nieuwe tijdens de lunch zei: āik heb een kennis, een CatalaanSE, net boven barcelona woont zeā¦ā, Paul en Debbie die gelijk naar elkaar kijken en blikken uitwisselen hahaha i love it. Dat zien van die interacties die ik helemaal geweldig vind, zoān klik hebben met iemand.
Afl 30
Echt stom dat ze de mening van die vriendin van Debbie over Harry verder niet uitzenden. Ze zei pas op, maar waarom dan precies dat wordt niet duidelijk, verder hoo je alleen maar de mening van Debbie tot dan toe. En jeetje nóg een single bij Bram, kan me helemaal voorstellen dat het hem begint te duizelen. Op een gegeven moment is je energie toch ook op om je weer open te stellen en iemand nieuws te leren kennen.
Omg, dit deed mijn (beetje rare) collega laatst toen hij sāochtends aankwam, natgeregend van een fietsritje, met de theedoek in de keuken op kantoor zelfs zān benen en gezicht.
Toen bleef ik even extra lang zogenaamd koffie maken en ja hoor, wat ik al verwachtte, hangt m terug
Ohja moest nog wat kwijt
afl 30 walter
In de auto had hij het over dat hij een āsessieā had waarin dames konden voelen hoe het is om te penetreren en de mannen hoe het is om gepenetreerd te worden??? āLekker voelde dat (gepentreerd worden), heerlijk niks doenā.
Echt flikker op, alsof ie dat echt kan weten en voelen. Dat is een onderwerp dat eigenlijk zo diep kan zijn met zoveel factoren, daarbij kan je niet even doen alsof met zoān onzin āsessieā. Het is juist iets kwetsbaar, je zou denken dat hij met zān āman of feelingsā act dat wel zou realiseren. Maar nee, duidelijk dat het echt een act is en hij vreemde bedenkingen heeft over vrouwelijkheid/mannelijkheid.
En die zelfvoldoening wanneer hij weer een vrouw laat janken en āraaktā. Zoals iemand al zei, daar gaat hij echt veelte goed op. En toen Alegandra vertelde dat ze jong uit huis ging, begon hij gelijk over loverboys. Ging hij ook veelte goed op.
Har
Samenvatting
En dan nog tijd voor Duolingo
Ja net als dat doodenge stuk met die buik van Corina en dat hij dan sorry zegt voor alle mannen. Snap ook Ʃcht niet dat er hier mensen zijn die zeggen: zo mooi hoe hij dat deed. Mij nie bellen
Er stond ook een interview met hem in de Gelderlander of Brabantia ofzo. Over waarom hij naar Zweden was gegaan, hij geen sanitair heeft maar een gat en dat de winter erg koud was.