Ja vind Bram ook wel sympha alleen dat accent wat hij zo bewust cewlll cool opzet haat ik en dat gehinnik offcourse
Hahahahha ja dit is zo accuraat ![]()
![]()
Ik vind Bram en Debbie inderdaad de enige kandidaten waar ik echt niks negatiefs op aan te merken heb.
Marian vond ik in het begin heel leuk, maar na zoveel afleveringen komt er nog steeds 0 emotie uit die vrouw. Totaal geen hoogte van te krijgen.
Babette valt mij zo enorm mee. Toen ze in t programma kwam dacht ik pfff NIET die verschrikkelijke zweverige instameid, maar vind haar eigenlijk een van de meest sympathieke kandidaten van t hele programma. Heel lief en helemaal niet zo âZweefteef is mijn persoonlijkheid en verder is er niksâ. Denk dat het best fijn is om iemand als haar bevriend te hebben, aardig en open voor mensen.
Ik wil hem mailen of hij nog een kleinkind zoekt
Samenvatting
Ik moest wel lachen toen Walter zei: ik had het meteen door dat ze me wilde verleiden met dr trucjes en behandelingen. Die man hangt van trucjes en gekke behandelingen aan elkaar.
Ik vind die Anna bij Bram toch zo irritant, met dr Zweedse accent. Meid je woont er twee jaar doe ff rustig
Mijn crush op Daniël is over, ik ben nu op Jasmin ![]()
Via een juicekanaal las ik dat ze een coronawappie is
Ben even kwijt wie Jasmin was. Is het de nieuwste vrouw van Bram?
Oh⊠Dan laat maar ![]()
Ik vind haar heel erg lijken op Robert Jensen ![]()
âHallĂž ik ben An-nĂĄâ
Ja hier ben ik het echt enorm mee eens, wat een nare man. Ik had hem echt een klap verkocht en mijn kleren laten vergoeden als ik Marian was. Vind hem overigens bijzonder veel op Ruud de Wild lijken in zân gezicht.
Oh ik geloof het wel hoor. Sommige mensen nemen gewoon snel accenten over
Het verbaast me dat Debbie hier de grote favoriet is. Ik vind haar helemaal niet zo aardig. Ze heeft Erwin en Han echt niet correct behandeld. Liet ze naar haar toe komen om vervolgens geen enkele interesse te tonen. En in de biecht zei ze ook nog allemaal lelijke dingen over ze. Heel lullig was dat.
Ik irriteer me steeds meer aan Marian. Dat gesprekje met Olofđ Zeg gewoon duidelijk dat het niks gaat worden en vraag hem of hij weg wil gaan. Weet die lieve man tenminste waar hij aan toe is en dan kan Marian zich helemaal op Ed focussen om te kijken of dat wat kan worden.
Vraag me trouwens wel af of Ed Marian echt wel zo leuk vind. Of dat vooral haar luxe leventje hem aanspreekt
wat een onwijs ongemakkelijk moment trouwens toen Harry Debbie een kus probeerde te geven
van Paul accepteerde ze het wel, bij hem dook ze een beetje weg
31
Hahahaha Alejhandra wat een passive agressive queen
love deze representatie op tv, ben zelf echt precies zo bij een break up hahaha
Volgens mij kiezen de B&B eigenaren niet alle deelnemers, hoor! Ik had de indruk bij Debbie dat ze er misschien maar 3 had gekozen en de andere kreeg ze door de programmaleiding. Datzelfde heb ik ook met Marian. Die heeft Tom echt nooit zelf gekozen.
Maar je hebt wel gelijk dat Debbie wel eerlijk, maar niet echt aardig is over de mannen die haar niet liggen. Wat dat betreft vond ik Babette altijd heel netjes blijven, zelfs haar kritiek op Joy verpakte ze positief.
31
Alexandra zegt wel een aantal rake dingen tegen Walter, over zijn behoefte aan controle en of hij wel behoefte aan een vrouw heeft. Maar haar sneren maken haar zo lelijk, jammer, wat bereikt ze ermee?