En Ed is toch heel saai? Of heb ik iets gemist naast zijn Jan Slagter looks?
Ik denk dat ik ook niks aardigers zou kunnen doen dan weglopen als Han me een beeldje gaf en dan zei āeen lekker wijf voor een lekker wijfā.
31
Ik vond Marian echt vreselijk deze aflevering. Haar ware aard komt eindelijk naar boven. Dat gesprekje met Olof, dat ze dan zegt van ehh ja misschien heeft Olof ergens nog hoop maar heb dat toch gewoon duidelijk gemaakt dat dat niets wordt
Stuur hem dan naar huis???
31
ja walter was duidelijk op zijn pik getrapt door haar rake opmerking “een vrouw die doet wat jij wil
Maar wel drie keer benadrukken ādat het me echt niks doet. Het mag er gewoon zijnā¦ā
Over Ed wordt inderdaad in een fb-groep van b&b vol liefde fans ook volop gespeculeerd of hij een golddigger zou zijn. Ik denk eigenlijk dat Marian het gewoon gezellig vindt met al die mannen om haar heen. En dat ze ook een beetje vermijdend is in haar communicatie en het daarom misschien wel prettig vindt dat ze de hele tijd met de groep zijn. Ze flirt ook niet echt, naar wat ik heb gezien in de afleveringen. Als ze wordt aangeraakt lijkt ze een beetje te verstijven. En dat ze Olof ook als een soort buffer gebruikt zodat ze Ed niet echt beter hoeft te leren kennen. Snap ook echt niet dat ze gewoon niet duidelijk tegen hem is zoals ze bij de Gerry en Tom was. Hopelijk geniet Olof gewoon van zijn Portugese verblijf en kijkt hij er positief op terug.
En ik vind Harry ook gewoon een beetje saai overkomen omdat zijn gezicht weinig expressie vertoond. Als dat van nature bij hem zo is dan kan hij daar natuurlijk niks aan doen. Bij Paul zie je gewoon een aardig mens wat je aankijkt. Je kan Harry moeilijk lezen.
Inderdaad. Echt een lieverd. Ze was altijd veel te leuk voor Joy.
Het lijkt me ook ingewikkeld als je voorzichtige gevoelens voor iemand hebt ontwikkeld en er komen nieuwr mannen⦠plus ik zou na 5 sec bij beide mannen al de hoop op liefde hebben opgegeven door de looks (sorry) en de slijmballenopmerkingen dus ik vind haar reacties zo vreemd nog niet. Ik had in haar geval misschien wel een āMartijntjeā gedaan: Han dezelfde dag nog naar huis gestuurdš©
Eens!! Hij had toch ook zelf die verf kunnen betalen. En per ongeluk dan lijm gekocht maar dan had hij zelf ook ff goed op de verpakking kunnen kijken.
Wat is Leendert toch een zeurpiet. Hij krijgt allemaal superleuke vrouwen over de vloer maar niks is leuk
Ik word al depressief als ik naar die man kijk. Om nog maar niet te spreken over die troosteloze B&B. Het regent daar ook altijd tijdens de opnames haha.
Het laatste waar ik op zat te wachten was een closeup van leendert zn voeten en tenen
Ja jemig ik was net lekker een croissantje aan het eten ![]()
Wat een opkomst!
Omg ik kan echt niet naar die videoās kijken, zo cringe. Denk wel dat het ze tegenvalt qua opkomst, fantastischš
Ik ga stukkkk ![]()
![]()
![]()
wat genant zeg hahaha
Er zijn meer mensen om te filmen/fotos maken dan mensen die dansen
Wat is Joy een houten klaas ook
Ik vind Leendert echt zoooān sufkut, niet te doen. Hij zit ook telkens zo in iedereen aura op de een of andere manier
Ohhh wat een cringe getver