Als dat zo is neem ik al m’n woorden terug
Wat is er eigenlijk met Art gebeurd dit seizoen? Vorig seizoen deed hij natuurlijk niet mee door zijn stemproblemen. Hij heeft nu wel aan het begin weer meegedaan maar nu is hij niet de voice over en hij brengt ook geen bezoekjes aan de deelnemers?
Nou ik vind het geen gemis, vond het echt geen toevoeging als hij langskwam
Nee eens, maar het is wel gek. Ze hadden het ook helemaal aangekondigd alsof hij terug was. Vind sowieso Jeroen Kijk in de Vegte een van de fijnste voice overs.
Ik las ergens dat er 27 augustus een reünie aflevering op tv komt. Art gaat dan langs de deelnemers net als aan het begin ben het seizoen
WAT DOET MENNO DAAR WEER
Oh shit, ik had dit nog nooit gezien en snapte de hype niet. Toen voelde ik me afgelopen heel erg down en zocht iets luchtigs om me een beetje op te vrolijken dus ik dacht, ik ga eens een aflevering kijken…nou de afgelopen 2 nachten lag ik pas om 3 uur in bed zo verslaafd ben ik er meteen aan geraakt🫢Heeeerlijk programma.
Debbie is mijn favo, ik wil bij haar wonen😂
Het wordt wel steeds mooier ih B&B universum
Anne Marie
Ze schijnt de Anne Marie te zijn die vorig jaar deelnemer was bij Hans (paarden)
Waar staat dit?
Ja dat wilde ik nog ff checken maar goed dat je dat al ge-pink Panthert hebt!
Nee dat is dan wel vaag. Zal vast niet kloppen dan (en ook wel heel toevallig?)
Ik denk dat het gewoon projectie is hoor, vind het echt een beetje naïef overkomen van beide kanten.
Ik las ergens dat hij al eerder via insta contact had gehad met haar en eigenlijk vooral op haar aan het wachten was. Kan het alleen niet zo snel meer vinden
Oh ik dacht dat hij met de opmerking ergens dat ie nog uitkeek naar iemand, doelde op Elise (edit; Esra). Omdat zij de favoriet was van hemzelf/zijn zus ofzo. Bedoelde hij dan toch Dani en wel vaag als je al van tevoren contact kan hebben
Of ja idd Esra (ipv Elise), maar was dan later toch Dani. Als je zegt dat je graag de komst van 1 persoon specifiek wil afwachten
Weet ook niet of het heel betrouwbare info was hoor! Is alleen iets wat ik vaker gelezen en voorbij heb zien komen.
Die Annemarie met wie ze belde had een mega Amsterdamse tongval en bij deze Annemarie staat 010, neem aan dat dat op Rotterdam slaat?
Aflevering 31
Alexandra is wel heel zuur zeg. Al die opmerkingen op het einde . Tom pakte de afwijzing ook niet al te goed op
afl 31
waarom komen er in de laatste paar dagen nog nieuwe mensen. En ik hoop dat Debbie niet voor Harry kiest, vind m echt een engerd met dat leren jack lol
afl31
Walter weer helemaal Alexandra achterna lopen wanneer zij weggaat. ‘Moet ik je auto even halen, moet ik je koffer naar beneden tillen’ En Alexandra die heel droog die knuffel teruggeeft