Ik vind het zo schattig dat Debbie het altijd heeft over meisjes en gozers als ze praat over 60-plussers
HET IS DE LAATSTE WEEK???
Oh ik hoop zo dat Debbie niet gaat voor Harryđ
Ik denk even sensatie voor laatste afleveringen en het toch Paul wordt.
Dat hoop ik in iedergeval.
Als je van nog maar 3 kandidaten de laatste afleveringen mag zien, wie kies je?
- Marian
- Debbie
- Bram
- Petri
- Martijn
- Leendert
- Joy
- Walter
0 stemmers
En welke 3 vind je het minst interessant/leuk?
- Petri
- Bram
- Joy
- Marian
- Debbie
- Martijn
- Walter
- Leendert
0 stemmers
Ik vind Marian saai. Die vrouw zegt helemaal niets.
Ja zij is wel saai idd maar er gebeurt daar wel veel. Dus wat dat betreft wel goeie tv.
In tegenstelling tot Bram, Petri en Leendert En Walter was eigenlijk alleen het begin van het seizoen interessant.
Ik ook, maar ik vind Olof en Tom wel leuke tv
Walter zou ik willen zien voor irritainment. En bij Debbie wil ik vooral zien of ze met Paul eindigt.
Ik vind Bram wel weer interessanter geworden omdat daar nu 3 meiden zijn.
Ja Marian zelf er gewoon uitknippen en alleen maar Olof. Vond hem bij dat meezingen en dansen het ook zo aandoenlijk leuk en enthousiast mee doen. Als hij nog kleinkinderen zoekt meld ik me vandaag nog aan
Hahah wat was die knuffel met Alexandra en Corina hahah
afl. 31
Samenvatting
Ik vind ergens dat Walter en Alehandra wel aan elkaar gewaagd zijn. Vond het wel goed hoe ze hem op precies dezelfde manier feedback gaf, aan de hand van zoân lijstje met punten. En ook dat ze die honden knuffel weer teruggaf. Ze had wel gelijk dat het geen cadeau is als je het even in een zak stopt en je weet niet eens waar het vandaan komt. Ook voor het eerst dat we wat meer over Walter te weten kwamen dat hij dus wel kinderen heeft. Alleen idd die sneren en steken waren niet nodig geweest. Vond het wel goed dat ze haar besluit had genomen en wegging. Ingrid was natuurlijk ook boos maar die was niet gemeen richting Corina. En ik denk dat Walter alleen eindigt want hij stelt zich idd niet open. Daar lopen alle andere vrouwen tegenaan. Hij gedraagt zich als een soort therapeut.
Dan wel met blote schouders en té leuk dansen! Lekker sexy en uitdagend
Ja alles eens maar die sneren als âjij bent zoo moe van al het werk dat je al gedaan hebtâ vond ik echt onnodig. Houd de eer aan jezelf denk ik.
Volgens lifeofyvonne wordt er nu reĂŒnie opgenomen in Amersfoort
ziet eruit alsof hij iig weer teruggekropen is onder de steen waar hij vandaan kwam
Ja die waren ook echt onnodig. Heel kinderachtig vond ik.
Ik vind het zo irritant dat Bram in elke aflevering te zien ja en Walter en joy bijvoorbeeld niet.
Volgens mij is iedereen uitgenodigd. Ik zag toevallig een tiktok van Suus die zij vandaag heeft geplaatst met âdressing up for somethingâ. Zegt vrij weinig natuurlijk haha maar lijkt me dan om de reĂŒnie te gaan.
Overigens vind ik Suus heel erg lijken op Martine (van Wil & Tien haha)