B&B vol liefde (Deel 1)

afl 31

Ik vind Walter echt verschrikkelijk en vond het wel echt goed van Alexandra dat zij aangaf dat lijstje stom te vinden. En lekker dat ze die knuffel terug gaf want waar slaat dat op als cadeau? Maar verder; wat is zij een intens onaardig persoon zeg. Echt de ene onnodige kutopmerking na de andere. Ook op het laatst bij de auto nog; ‘ik denk niet dat het tussen jullie gaat worden.’ Hou de eer lekker aan jezelf joh, en laat je niet zo kennen. Lekker nep-zen en tantra ook. Wat een figuur.

31 likes

31

Samenvatting

Alexandra is trots op haar geweldige intuïtie terwijl zij zelf juist heel hard de sfeer en boel verpest :rofl::rofl::rofl: Ja meid zo kan ik het ook.
Zeker niet met Walter eens maar zij is wel echt de zuurste van allemaal zeg jeeeeemig. Gewoon echt NAAR. Net een klein kind pfft.

10 likes
31

Ik snap Marian niet? Dit is de eerste keer dat ze een beetje lol heeft met iemand en dan stuurt ze Tom zo halfbakken weg. Ik vind ze ook niet bij elkaar passen maar ze heeft hem totaal andere signalen gegeven. Ik was btw echt veel kwader geweest als iemand mijn lievelingsbroek had verneukt maar daarna staat ze in haar zogenaamd dure pak de auto te wassen?

Dat “gesprek” met Olof sloeg toch ook echt nergens op? Waarom stuurt ze hem niet weg? Is het programma wel aan haar uitgelegd?

Bij Walter omg zo passief agressief zijn ze allemaal
Alexandra had veel terechte punten maar wat een puberale smeren allemaal daarna en hoe lang kun je doen over het inpakken van je spullen omg. Goed dat ze die gore knuffel teruggaf, shocking dat Walter kinderen heeft??

En dan dat huis gaan reinigen echt die zijn niet goed snik hoor
Met die Corina wordt het toch ook nooit iets blijkt ook al uit het vooruitblik
Zo denigrerend ook over Alexandra: zij heeft pijn
0 reflectief vermogen die man

Door het contrast oogt Bram ook zoveel sympathieker :joy:

15 likes

Ik denk dat naast Debbie, Bram in het algemeen wel de meest sympathieke kandidaat is toch?

Ik kan me niet iets herinneren van hem wat echt raar gedrag was. Joy en Walter zijn egomaniacs, Marian is Valium, Petri heeft die harde kant, Leendert is onnavolgbaar en wispelturig, Martijn is gewoon echt heel raar.

Bram heeft iedereen netjes behandeld vind ik, vond dat Madelon en Yamie-Lee zelf heel raar tegen hem deden nadat ze afgewezen werden, maar hij bleef toen ook gewoon netjes en aardig.

57 likes

Ja vind Bram ook wel sympha alleen dat accent wat hij zo bewust cewlll cool opzet haat ik en dat gehinnik offcourse

8 likes

Hahahahha ja dit is zo accuraat :joy::joy:

9 likes

Ik vind Bram en Debbie inderdaad de enige kandidaten waar ik echt niks negatiefs op aan te merken heb.
Marian vond ik in het begin heel leuk, maar na zoveel afleveringen komt er nog steeds 0 emotie uit die vrouw. Totaal geen hoogte van te krijgen.

4 likes

Babette valt mij zo enorm mee. Toen ze in t programma kwam dacht ik pfff NIET die verschrikkelijke zweverige instameid, maar vind haar eigenlijk een van de meest sympathieke kandidaten van t hele programma. Heel lief en helemaal niet zo “Zweefteef is mijn persoonlijkheid en verder is er niks”. Denk dat het best fijn is om iemand als haar bevriend te hebben, aardig en open voor mensen.

29 likes

Jemig wat irritant die aleHhhhAndra

:heart:

21 likes

Ik wil hem mailen of hij nog een kleinkind zoekt

8 likes
Samenvatting

Ik moest wel lachen toen Walter zei: ik had het meteen door dat ze me wilde verleiden met dr trucjes en behandelingen. Die man hangt van trucjes en gekke behandelingen aan elkaar.

21 likes

Ik vind die Anna bij Bram toch zo irritant, met dr Zweedse accent. Meid je woont er twee jaar doe ff rustig

53 likes

Mijn crush op Daniël is over, ik ben nu op Jasmin :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Via een juicekanaal las ik dat ze een coronawappie is

10 likes

Ben even kwijt wie Jasmin was. Is het de nieuwste vrouw van Bram?

1 like

Oh… Dan laat maar :grimacing:

2 likes

Ik vind haar heel erg lijken op Robert Jensen :sob:

7 likes

“Hallø ik ben An-ná”

53 likes

Ja hier ben ik het echt enorm mee eens, wat een nare man. Ik had hem echt een klap verkocht en mijn kleren laten vergoeden als ik Marian was. Vind hem overigens bijzonder veel op Ruud de Wild lijken in z’n gezicht.

13 likes

Oh ik geloof het wel hoor. Sommige mensen nemen gewoon snel accenten over

5 likes