B&B vol liefde (Deel 1)

afl 33

Het is echt niet normaal hoor. Ik probeerde echt heel erg te denken dat ze gewoon een muurtje om zich heen heeft en heus wel dr best doet maar werkelijk alles wat ze zegt is onaardig en ze heeft óveral commentaar op. Het is toch niet leuk om bij haar in de buurt te zijn.

19 likes

Ik heb sowieso het idee dat de enige die überhaupt een lopende B&B heeft, dat dat Debbie is. Bij de rest zie je nooit gasten, wordt er ook amper gepraat over het werk in de B&B. Behalve dan Martijn met z’n kladblokje die zooooo druk is, maar waarmee? Frikandellen bestellen?
Iedereen doet echt mee voor de fame denk ik. Joy ook gister met dat dansen, je ziet hem continue denken “hahaha wat een achterlijk gedoe dit, maar m’n kop komt op tv!!”

19 likes
33

Alles wat Thomas zegt daar komt commentaar op, dus hij durft volgens mij ook niks meer te zeggen. Waar natuurlijk ook weer commentaar op komt.

Maar eerlijk vind ik Thomas heel suf, en echt zo’n volgend persoon zonder eigen mening.

9 likes

Hij lijkt op het mannetje van up

7 likes

Ik vind Tom (Marian) echt vreselijk, met die verf op die broek en nu met die tubetjes wat blijkbaar geen verf is maar wat anders. De manier van praten ofzo echt heel irritant. Snap ook echt niet wat hij daar doet want het is echt totaal haar type niet.

En Alexandra is ook echt rude hahaha en irritant met haar ‘spelen’.

3 likes

Ja en ze wil een man die initiatief neemt, de vorige man die initiatief nam kreeg deze tegel
IMG_3983

28 likes

Ik vind haar ook heeel duf. Om maar even met Walter te spreken, ik zie geen :dizzy: levensvreugde :dizzy:

@kali hahahahah omg kan niet wachten deze aflevering te bekijken :joy:. Die geilige blik van hem wahaha echt waarom zenden ze dit uit :sob:

9 likes

MY EYESSSS MY EYESSSS

4 likes
33

Argh Petri!! :sob: Waarom doet ze nou zo. Die arme man durft toch helemaal niets meer te doen of te zeggen. Ik vind dat hij het nog goed oppakt. Ze wil dat iemand tegengas geeft en zelf dingen oppakt maar het moet dan wel precies volgens haar manier en dat strookt niet met elkaar. Ze wil dat hij vragen stelt maar de vragen die hij stelt zijn dan weer niet goed genoeg. Echt onmogelijk

28 likes

ja, denk dat echt niemand daar ooit aan kan voldoen

2 likes

Kan iemand van dit fragment een video maken?

6 likes

Wordt gebaseerd op een vage Instagram pagina, vind het vaag dat er verder niets staat op de pagina’s van haar makelaardij zelf.

1 like

Hahahaha GATVER

5 likes

Het staat op haar eigen instagram

1 like

aflevering 33

Ik zou zo graag willen dat ik dit van mn netvlies kon schrobben. Echt, ewh

2 likes

Mensen, Marian zet niet haar B&B te koop, maar haar makelaarsbedrijf!

Niets verbazingwekkends dat Marian haar zakelijk instinct gebruikt voor dit moment. Wel jammer dat een programma zich er voor laat gebruiken… Maar goed, Hans heeft zijn B&B ook nog niet verkocht, dus geen garantie voor succes.

7 likes

Die blik, zo creepy :sob: bedenk ook dat hij een dochter heeft die dit waarschijnlijk ziet, arme meid

5 likes

Kom er nu pas achter dat dit een filmpje is

Aflevering 33

unpopular opinion maar ik vind Thalia en Leendert heel schattig samen in deze aflevering. Al is het wel duidelijk dat Leendert een hele geile bok is die wilde plannen met haar heeft. En ik vond het ook wel jammer dat Thalia niet iets meer hard to get deed, maar eind goed al goed

Even over Joy: wat is dat een ander persoon geworden zeg. Voor die andere vrouwen heeft hij nooit iets georganiseerd en toonde 0 interesse en nu bij Dani pakt hij helemaal uit.
Hij vond Dani meteen leuk en slooft zich nu helemaal uit om het haar naar de zin te maken.
Geeft toch ook wel aan dat die klik waar ze het allemaal over hebben er eigenlijk vanaf het eerste moment al is en als hij er niet is dat het dan ook (meestal) niet meer komt.

Ik ben wel heel benieuwd naar Marian morgen nav de vooruitblik. Zou ze alleen Olof weg gaan sturen of zowel Olof als Ed? Ben heel benieuwd

17 likes

Ik vraag me serieus wel eens af hoe Petri ooit zo verliefd op iemand is geweest dat ze er zelfs kinderen mee wilde

Of ze is daarna zo hard gekwetst dat ze nu iedereen afstoot, dat kan ook

24 likes