B&B vol liefde (Deel 1)

Het verbaast me dat Debbie hier de grote favoriet is. Ik vind haar helemaal niet zo aardig. Ze heeft Erwin en Han echt niet correct behandeld. Liet ze naar haar toe komen om vervolgens geen enkele interesse te tonen. En in de biecht zei ze ook nog allemaal lelijke dingen over ze. Heel lullig was dat.

Ik irriteer me steeds meer aan Marian. Dat gesprekje met OlofšŸ™ˆ Zeg gewoon duidelijk dat het niks gaat worden en vraag hem of hij weg wil gaan. Weet die lieve man tenminste waar hij aan toe is en dan kan Marian zich helemaal op Ed focussen om te kijken of dat wat kan worden.
Vraag me trouwens wel af of Ed Marian echt wel zo leuk vind. Of dat vooral haar luxe leventje hem aanspreekt

20 likes

wat een onwijs ongemakkelijk moment trouwens toen Harry Debbie een kus probeerde te geven :sweat_smile: van Paul accepteerde ze het wel, bij hem dook ze een beetje weg

9 likes
31

Hahahaha Alejhandra wat een passive agressive queen :crown: love deze representatie op tv, ben zelf echt precies zo bij een break up hahaha

11 likes

Volgens mij kiezen de B&B eigenaren niet alle deelnemers, hoor! Ik had de indruk bij Debbie dat ze er misschien maar 3 had gekozen en de andere kreeg ze door de programmaleiding. Datzelfde heb ik ook met Marian. Die heeft Tom echt nooit zelf gekozen.

Maar je hebt wel gelijk dat Debbie wel eerlijk, maar niet echt aardig is over de mannen die haar niet liggen. Wat dat betreft vond ik Babette altijd heel netjes blijven, zelfs haar kritiek op Joy verpakte ze positief.

31

Alexandra zegt wel een aantal rake dingen tegen Walter, over zijn behoefte aan controle en of hij wel behoefte aan een vrouw heeft. Maar haar sneren maken haar zo lelijk, jammer, wat bereikt ze ermee?

18 likes

En Ed is toch heel saai? Of heb ik iets gemist naast zijn Jan Slagter looks?

10 likes

Ik denk dat ik ook niks aardigers zou kunnen doen dan weglopen als Han me een beeldje gaf en dan zei ā€œeen lekker wijf voor een lekker wijfā€.

35 likes

31

Ik vond Marian echt vreselijk deze aflevering. Haar ware aard komt eindelijk naar boven. Dat gesprekje met Olof, dat ze dan zegt van ehh ja misschien heeft Olof ergens nog hoop maar heb dat toch gewoon duidelijk gemaakt dat dat niets wordt :rolleyes: Stuur hem dan naar huis???

43 likes

31

ja walter was duidelijk op zijn pik getrapt door haar rake opmerking “een vrouw die doet wat jij wil

11 likes

Maar wel drie keer benadrukken ā€˜dat het me echt niks doet. Het mag er gewoon zijn…’

4 likes

Over Ed wordt inderdaad in een fb-groep van b&b vol liefde fans ook volop gespeculeerd of hij een golddigger zou zijn. Ik denk eigenlijk dat Marian het gewoon gezellig vindt met al die mannen om haar heen. En dat ze ook een beetje vermijdend is in haar communicatie en het daarom misschien wel prettig vindt dat ze de hele tijd met de groep zijn. Ze flirt ook niet echt, naar wat ik heb gezien in de afleveringen. Als ze wordt aangeraakt lijkt ze een beetje te verstijven. En dat ze Olof ook als een soort buffer gebruikt zodat ze Ed niet echt beter hoeft te leren kennen. Snap ook echt niet dat ze gewoon niet duidelijk tegen hem is zoals ze bij de Gerry en Tom was. Hopelijk geniet Olof gewoon van zijn Portugese verblijf en kijkt hij er positief op terug.

En ik vind Harry ook gewoon een beetje saai overkomen omdat zijn gezicht weinig expressie vertoond. Als dat van nature bij hem zo is dan kan hij daar natuurlijk niks aan doen. Bij Paul zie je gewoon een aardig mens wat je aankijkt. Je kan Harry moeilijk lezen.

18 likes

Inderdaad. Echt een lieverd. Ze was altijd veel te leuk voor Joy.

8 likes

Het lijkt me ook ingewikkeld als je voorzichtige gevoelens voor iemand hebt ontwikkeld en er komen nieuwr mannen… plus ik zou na 5 sec bij beide mannen al de hoop op liefde hebben opgegeven door de looks (sorry) en de slijmballenopmerkingen dus ik vind haar reacties zo vreemd nog niet. Ik had in haar geval misschien wel een ā€˜Martijntje’ gedaan: Han dezelfde dag nog naar huis gestuurd😩

7 likes

Eens!! Hij had toch ook zelf die verf kunnen betalen. En per ongeluk dan lijm gekocht maar dan had hij zelf ook ff goed op de verpakking kunnen kijken.

7 likes

Corina weer met die stomme kop thee

37 likes

Wat is Leendert toch een zeurpiet. Hij krijgt allemaal superleuke vrouwen over de vloer maar niks is leuk

13 likes

Ik word al depressief als ik naar die man kijk. Om nog maar niet te spreken over die troosteloze B&B. Het regent daar ook altijd tijdens de opnames haha.

22 likes

Het laatste waar ik op zat te wachten was een closeup van leendert zn voeten en tenen

28 likes

Ja jemig ik was net lekker een croissantje aan het eten :nauseated_face:

2 likes

Wat een opkomst!

11 likes

Omg ik kan echt niet naar die video’s kijken, zo cringe. Denk wel dat het ze tegenvalt qua opkomst, fantastischšŸ˜‚

6 likes