Ik ga stukkkk wat genant zeg hahaha
Er zijn meer mensen om te filmen/fotos maken dan mensen die dansen
Wat is Joy een houten klaas ook
Ik vind Leendert echt zooo’n sufkut, niet te doen. Hij zit ook telkens zo in iedereen aura op de een of andere manier
Ohhh wat een cringe getver
Samenvatting
Wat een rare vent die Tom, ik ben blij dat ie naar huis is gestuurd. Ik zat echt te wachten tot zijn ware aard naar boven kwam. Telkens zogenaamd popi jopie doen maar het is een kleuter. Hij mag Marian wel onderspetteren maar Ed moest oppassen op zijn dure Rayban bril.
Ik hoop echt dat Olof hierna super veel lieve reacties krijgt van vrouwen die geïnteresseerd zijn in hem. Dat verdient hij!!!
32
Vind tot nu toe dat Harry ook wel de enige is waarbij Debbie zich enigszins kwetsbaar/verlegen/verliefd-achtig opstelt. Bij de andere mannen heeft zij duidelijk de overhand en walst ze over ze heen, bij Harry niet zo
Volgens mij was dat een grapje van hem en is het een neppe van 2,95 euro.
Hoezo heeft niemand nog iets gezegd over het penispark bij Debbie ik ging stuk
Oh en die Duitse chick bij Bram is echt heel leuk vind ik. Wat een lieverd en wijs voor de leeftijd.
Aflevering 32
Corina die wegrijdt met een glas wijntje op. Lekker verantwoord
Paul 4ever Vind hem zo leuk
Waar komen al die zweverige mensen vandaan joh?? Tenen lezen? Bruh
Die droge “oké” van Leendert na “ik krijg de informatie door vanuit je voeten” oid, ik vind die zo hilarisch hahaha
Haha flabbergeisted Rijzig is wel echt iets trouwens, betekent volgens mij dat iemand lang is! Is dan ook wel de enige eigenschap van Leendert die voor hem spreekt.
Ja en ze is echt integer hè!
Dat filmpje van het dansen, iedereen die meedoet heeft ook meteen een telefoon in de klauwen om de boel mee te filmen en dan nog al die camera’s eromheen. Vreselijk
32
Samenvatting
Ooooomg die nieuwe vrouw bij Leendert, wat een figuur. What is up met die zweverige mensen dit seizoen
32
Ik vind het echt dom dat Bram niet gewoon een van de twee andere vrouwen naar huis heeft gestuurd ipv die nieuwe Jasmin. Hij kan echt geen keuzes maken. Maar goed die Jasmin is toch te leuk voor hem
Ja dit is wel echt aanstellerig hoor
Wie vinden jullie, tot zo ver je het nu kunt inschatten, het beste passen bij Bram?
Ik vond eerst Carolien, maar volgens mij is Bram dusdanig zelfstandig en geniet van het alleen zijn, dat een onafhankelijker iemand zoals Anna beter bij hem past. Zij zal denk ik al snel haar eigen dingen doen terwijl Carolien vooral Bram zou willen helpen met de tuin en huishouden etc. Denk dat Carolien best zou kunnen vereenzamen wanneer het lastig blijkt iets voor zichzelf op te bouwen daar.
Even een poll, wie past volgens jou het best bij Bram?
- Carolien
- Anna
0 stemmers