B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vind Carolien ook echt wel zelfstandig en een aanpakker dus die zie ik wel aarden daar.

Vind het sowieso leuk om te zien hoe die vrouwen daar met elkaar om gaan. Oke yamie lee was niet zo sociaal maar de laatste paar zijn gewoon oprecht leuk en lief naar elkaar zonder vals of achterbaks gedoe. Kunnen de andere vrouwen in dit programma (looking at de vrouwen van Walter) nog wat van leren!

Verder over de laatste aflevering:

Samenvatting

Wat een onmogelijke man is Leendert toch. Hij kan echt op de kleinste details afknappen maar een uur later waait de wind ineens weer een heel andere kant op. En dat hij dan met hangende pootjes weer terug gaat naar Thalia, die hij ook weer te impulsief heeft weggestuurd
 zucht.

28 likes
Bram en Debbie

Ik vind juist dat hij het wel goed aanpakte. Ik begrijp wel dat als je zo twijfelt tussen twee vrouwen, waarbij je nog wat verder uit wilt zoeken met wie en of het wat kan worden, je hoofd wel overloopt als er nog een derde bij komt. Vond het ook tof hoe Yasmin het opnam.

Ik denk wel vaak bij van die twijfels tussen twee mensen: er is er toch wel één bij wie je net wat meer gevoel hebt en die je net wat leuker vindt? Maar ik denk dat Bram altijd een plaatje in zijn hoofd had van een Anna maar dat hij stiekem toch Carolien leuker vindt nu.

Ik snap trouwens niet dat Debbie de hele tijd zo benadrukt dat Harry zooo ‘perfect’ is. Dat dat bijna niet kan hoe perfect hij eruit ziet. Zo bijzonder is hij toch niet of mis ik wat? Vind hem eigenlijk echt super standaard.

Nog wel mega team Paul hier. Ik vind dat echt de leukste man uit heel het programma.

41 likes

Ja dat denk ik ook de hele tijd: bij wie voel je dan meer?
Hij lijkt meer te zoeken naar wat in zijn leven/toekomst past maar over uiterlijk/(seksuele)aantrekking hoor je hem bijvoorbeeld helemaal niet.

5 likes

Debbie

Samenvatting

Ik vind Harry ook helemaal niet zo perfect. Zijn baard vind ik wel mooi geschoren / mooie vorm hebben. Maar verder ziet hij er best wel vermoeid uit door zijn wallen, hij is niet lichamelijk heel fit / beetje stijf in zijn bewegingen. En zijn kledingstijl vind ik ook niet zo bijzonder. Ik vind Paul er frisser uit zien in zijn gezicht en hij lijkt zich ook wat soepeler te bewegen en wat fitter te zijn dan Harry.

32 likes

@kali Ja ze noemde Leendert een wereldkenner
Echt why

jammer dat Debbie zichzef daarbij als minder leuk omschrijft. Ze bedoelt denk ik dat bij de perfecte Harry (in haar ogen) een “perfecte” vrouw past maar was onnodig

32

Oh ik kan echt niet tegen dat eeuwige getwijfel. Het moet toch een keer duidelijk zijn? Carolien is er ook al een tijdje. Kan me niet voorstellen dat hij ze 50/50 leuk vindt. En ik vind het gewoon sneu dat een nieuwe vrouw dan geen kans krijgt

Ik vind hem gewoon zo slap overkomen altijd

5 likes

Persoonlijkheid losgelaten, wie vind je knapper?

• Paul
  • Harrie

0 stemmers

Vooral in die yoga aflevering zag je hoe oud die kop van Paul eruit ziet :grimacing: wat logisch is, maar snap wel dat Debbie hem niet aantrekkelijk vindt

3 likes

Paul heeft iets karakterestieks ( kan me geen kont boeien hoe je dat schrijft) Harry ziet er uit alsof hij ieder moment in slaap kukelt.

20 likes

Ik vind Harrie ook niks maar wel als je hem naast Paul zet. Een zesje en Paul een drie

Wat vind je karakteristiek aan zijn uiterlijk dan?

1 like

Dat laatste klopt wel ja :joy:

3 likes

33

Wat is Petri een onaardige vrouw. Ik ben benieuwd hoe ze naar zichzelf kijkt, als ze dit terugkijkt.

37 likes

Marian heeft haar bedrijf te koop staan.

Ik denk echt dat dit er gewoon achter zat. Een groot bereik en bekendheid in het programma helpt daar natuurlijk bij. En verder vind ik haar al niet zo begaan of echt op zoek naar liefde in het programma, dus verklaart voor mij wel e.e.a.

29 likes

Hahah ja dit is al zo lang overduidelijk maar mensen willen ‘t niet zien. Maar ik snap zijn charme sowieso niet zo

3 likes
afl 33

Het is echt niet normaal hoor. Ik probeerde echt heel erg te denken dat ze gewoon een muurtje om zich heen heeft en heus wel dr best doet maar werkelijk alles wat ze zegt is onaardig en ze heeft Ăłveral commentaar op. Het is toch niet leuk om bij haar in de buurt te zijn.

19 likes

Ik heb sowieso het idee dat de enige die ĂŒberhaupt een lopende B&B heeft, dat dat Debbie is. Bij de rest zie je nooit gasten, wordt er ook amper gepraat over het werk in de B&B. Behalve dan Martijn met z’n kladblokje die zooooo druk is, maar waarmee? Frikandellen bestellen?
Iedereen doet echt mee voor de fame denk ik. Joy ook gister met dat dansen, je ziet hem continue denken “hahaha wat een achterlijk gedoe dit, maar m’n kop komt op tv!!”

19 likes
33

Alles wat Thomas zegt daar komt commentaar op, dus hij durft volgens mij ook niks meer te zeggen. Waar natuurlijk ook weer commentaar op komt.

Maar eerlijk vind ik Thomas heel suf, en echt zo’n volgend persoon zonder eigen mening.

9 likes

Hij lijkt op het mannetje van up

7 likes

Ik vind Tom (Marian) echt vreselijk, met die verf op die broek en nu met die tubetjes wat blijkbaar geen verf is maar wat anders. De manier van praten ofzo echt heel irritant. Snap ook echt niet wat hij daar doet want het is echt totaal haar type niet.

En Alexandra is ook echt rude hahaha en irritant met haar ‘spelen’.

3 likes

Ja en ze wil een man die initiatief neemt, de vorige man die initiatief nam kreeg deze tegel
IMG_3983

28 likes

Ik vind haar ook heeel duf. Om maar even met Walter te spreken, ik zie geen :dizzy: levensvreugde :dizzy:

@kali hahahahah omg kan niet wachten deze aflevering te bekijken :joy:. Die geilige blik van hem wahaha echt waarom zenden ze dit uit :sob:

9 likes