B&B vol liefde (Deel 1)

Welke kledingstijl?

Ik vind Bram gewoon echt echt een slappe zak dus ik vind Carolien daarom te leuk voor hem maar Carolien of zich is wel duf ja

9 likes

MY EYESSSS MY EYESSSS

4 likes
33

Argh Petri!! :sob: Waarom doet ze nou zo. Die arme man durft toch helemaal niets meer te doen of te zeggen. Ik vind dat hij het nog goed oppakt. Ze wil dat iemand tegengas geeft en zelf dingen oppakt maar het moet dan wel precies volgens haar manier en dat strookt niet met elkaar. Ze wil dat hij vragen stelt maar de vragen die hij stelt zijn dan weer niet goed genoeg. Echt onmogelijk

28 likes

ja, denk dat echt niemand daar ooit aan kan voldoen

2 likes

Kan iemand van dit fragment een video maken?

6 likes

Wordt gebaseerd op een vage Instagram pagina, vind het vaag dat er verder niets staat op de pagina’s van haar makelaardij zelf.

1 like

Hahahaha GATVER

5 likes

Het staat op haar eigen instagram

1 like

aflevering 33

Ik zou zo graag willen dat ik dit van mn netvlies kon schrobben. Echt, ewh

2 likes

Mensen, Marian zet niet haar B&B te koop, maar haar makelaarsbedrijf!

Niets verbazingwekkends dat Marian haar zakelijk instinct gebruikt voor dit moment. Wel jammer dat een programma zich er voor laat gebruiken
 Maar goed, Hans heeft zijn B&B ook nog niet verkocht, dus geen garantie voor succes.

7 likes

Die blik, zo creepy :sob: bedenk ook dat hij een dochter heeft die dit waarschijnlijk ziet, arme meid

5 likes

Kom er nu pas achter dat dit een filmpje is

Aflevering 33

unpopular opinion maar ik vind Thalia en Leendert heel schattig samen in deze aflevering. Al is het wel duidelijk dat Leendert een hele geile bok is die wilde plannen met haar heeft. En ik vond het ook wel jammer dat Thalia niet iets meer hard to get deed, maar eind goed al goed

Even over Joy: wat is dat een ander persoon geworden zeg. Voor die andere vrouwen heeft hij nooit iets georganiseerd en toonde 0 interesse en nu bij Dani pakt hij helemaal uit.
Hij vond Dani meteen leuk en slooft zich nu helemaal uit om het haar naar de zin te maken.
Geeft toch ook wel aan dat die klik waar ze het allemaal over hebben er eigenlijk vanaf het eerste moment al is en als hij er niet is dat het dan ook (meestal) niet meer komt.

Ik ben wel heel benieuwd naar Marian morgen nav de vooruitblik. Zou ze alleen Olof weg gaan sturen of zowel Olof als Ed? Ben heel benieuwd

17 likes

Ik vraag me serieus wel eens af hoe Petri ooit zo verliefd op iemand is geweest dat ze er zelfs kinderen mee wilde

Of ze is daarna zo hard gekwetst dat ze nu iedereen afstoot, dat kan ook

24 likes

Attenzione: dit is geen spoiler

3 likes

Oeps!

Petri, aflevering 33

ik heb ooit een collega gehad als Petri, dat was naar joh. Haar reacties (echt op alles) leken precies op die van Petri. Dat werd na verloop van tijd steeds erger omdat mensen op hun tenen gingen lopen. Toen zij geen weerwoord meer kreeg ging ze zich daaraan dan weer irriteren en dat zie ik helemaal terug bij Petri en Thomas.
In het begin gedroeg Thomas zich veel anders dan nu. Ik vrees dat dit een cirkeltje is waar ze niet meer uitkomen. En zo jammer want ik had in het begin zoveel hoop :sob:

14 likes

Petri die zegt “Ja het grapjes maken van de eerste dag(en) is er ook niet meer bij,” nee vind je het gek als je de sfeer meteen doodslaat door alles wat je ook maar een klein beetje niet aanstaat meteen zo te benoemen :smiling_face_with_tear: Woont haar dochter in Nederland? Want in het begin toen ze er nog wel eens bij zat had ze soms wel rake opmerkingen over en tegen Petri, dat zou ze nu ook wel weer kunnen gebruiken denk ik.

38 likes

Ons peet

Ik moet echt huilen als ik naar petri en thomas kijk, ik zou me echt zwaar zwaar zwaar ellendig voelen als ik hem was, ik voel gewoon die ellende door mn scherm heen, dat je niks goed kan doen

22 likes

Ik snap niet hoe je geen enkele andere vraag dan “wat heb je vandaag gedaan” kan bedenken eigenlijk. Vraag haar naar íets, die vrouw is meer dan een halve eeuw oud, heeft genoeg meegemaakt. Maar hij zit daar maar??

18 likes

Hahaha hoor meteen die tiktokmevrouw :joy:
Attenzione borseggiatrici, attenzione pickpocket!!

11 likes