B&B vol liefde (Deel 1)

Ik vond het eerst wel grappige filmpjes maar die vrouw is niet echt leuk (understatement)

4 likes

Misschien ben ik verwend, maar ik vond die hele date nogal magertjes. Dobberen op ƩƩn of ander lelijk waterreservoir en daarna picknicken op een braakliggend grindpad met een sushirol en een schaal bananen.

43 likes

Nou zeg! We hoeven toch niet allemaal op dezelfde personen te vallen? Gelukkig is dat niet zo!

22 likes

Nouja, ik vind Leendert een vrij gemiddelde hollandse man. Dus zo raar vind ik het ook niet.

7 likes

Die date belichaamde alles wat ik lelijk vind aan Spanje

7 likes

Ugh, hoe dom is Joy. School is niks en als je maar graag genoeg een jongetje en meisje wil dan zal je dat krijgen. Idioot

9 likes
Over Leendert

Maar Thalia is niet echt een typische forum-bewoner, toch? Zit iets van 20/30 jaar leeftijd verschil tussen? Dat we Leendert hier een vieze man vinden, maakt het toch niet raar dat er iemand is die wel op hem valt. Op ieder potje past een deksel.

12 likes

Dani heeft wel door dat ze qua denkwijze heel erg verschillen, maar denkt dat het geen probleem is of ā€œvan latere zorgā€ oid

4 likes

De media je vijand vinden en dan meedoen aan een tv programma om je berg te verkopen :sweat_smile:

62 likes

Vind hem nu met Dani ook ineens weer een heel ander typetje… lijkt me al met al een beinvloedbare jongen…

11 likes

Maar hij is al door een heel proces gegaan om zichzelf te vinden dus ik denk niet dat Dani dat kan veranderen. Maar ik weet niet in welk proces zij zit hoor, ze zal nog veel moeten leren en zichzelf ontwikkelen

8 likes

Afl 33

Ik denk ook dat Thalia valt voor de stabiliteit en betrouwbaarheid van Leendert en in het verleden misschien anders gewend is?

4 likes

Ja gewoon oerdom dus en vatbaar voor complottheorieĆ«n. Yikes. En z’n Nederlands is ook niet om over naar huis te schrijven.

20 likes

Die Dani komt ook best wel nuchter en relaxed over, ken haar natuurlijk niet maar kan me niet voorstellen dat zij ook zo is, of dat ze hier achter staat. Echt wat ziet ze in hem?

24 likes

25 likes
Samenvatting

https://www.joyvanswieten.nl/

De teksten ook op zijn site :roll_eyes: Ik vond nog dat hij voor zijn doen redelijk zijn best had gedaan voor de date. Normaal gesproken zie je alleen die witte banken en dat lelijke gebouw op de achtergrond.

6 likes

Echt zonde van Dani ook, ik vind haar wel echt een leuke meid. Hopelijk valt ze niet voor zijn praatjes

13 likes

Hij verkoopt alleen maar bullshit. Die Dani is veels te leuk en nuchter voor hem.

9 likes

Waar kunnen we dit lezen?

Denk je niet dat hij gewoon nog een beetje jong is en daardoor ook nog wat rare ideeƫn. Beetje puberaal en draait wellicht nog wel bij als die wat meer is opgegroeid of sturing vanuit een normale vriendin. Herkent het wel bij van die eerst nog boze jochies nu. , daarna best normale mannen geworden om mij heen.

3 likes