afl 34
Olof is echt een schatje, hoop echt dat hij nog iemand leuks vindt.
afl 34
Olof is echt een schatje, hoop echt dat hij nog iemand leuks vindt.
Aflevering 34
Olof zegt dat hij weg wil. Marian: WAAROM?!?!
Nou waarom denk je
En Joy is echt een wandelende rode vlag met zijn āals het raak is, is het raakā
Wat the fuck zegt hij
nou dit vind ik nog een van zijn mindere red flag uitspraken eigenlijk
Hij is 26, dan zijn je hersenen toch al volgroeid.
Haha ja een van vele rode vlaggen
Kom op hij is 26 geen 16
Ja het klinkt een beetje alsof het vrouwtje het disfunctionele mannetje mag gaan corrigeren/opvoeden?
Maar krijg sws het gevoel dat er een aantal tussenzitten die een tradwife willen. En wat zijn de eerste woorden als ze hun ideale partner omschrijven: zorgzaam en zacht
Ja inderdaad. Maar ik vind hem wel heeeel puberaal overkomen. De manier waarop hij dingen zegt en de hele tijd dat ongemakkelijk lachen.
Haha ik dacht eerst dat dit een soort grap/meme achtig iets was maar het is serieus. Hij is gewoon zoān piramide coach ventje??
Komt er dan morgen dus nog 1 aflevering en dan maandag de laatste?
Maandag zal denk ik de reünie zijn
Sorry maar ik val dan echt in een zwart gat.
Nee komen nog twee afleveringen een normale en de reunie die worden volgende week zaterdag en zondag op tv uitgezonden. Weet alleen niet of de reünie ook al eerder op videoland te zien is
Ik ook, ik ga denk ik toch op zoek naar een manier om de Vlaamse versie seizoen 2 te kijken
Ik moet echt een hobby zoeken voor al die uren die ik over ga houden
Echt ja, wat ga ik doen met al die avonden? Heb ook geen zin om helemaal in nieuwe mensen te gaan investeren dus ga denk ik niet meteen een ander seizoen kijken, in mijn ervaring valt dat altijd tegen
Toch zijn de andere seizoenen ook zeker de moeite waard! Never forget parels als Jacob, Astrid, Debbie <3
Jezus wat is Alexandra petty zeg hahaha
Jaaa Jacob en Astrid ken ik wel! Ik doelde meer op die Belgische seizoenen