B&B vol liefde (Deel 1)

En don’t forget Hans en Desiree! Wat is jullie favo seizoen? Ik kan niet kiezen tussen 2 en 3.

[spoiler] oh wacht shit hij zegt “als ik raak schiet, schiet ik raak” doelend op haar zwanger maken :sob: ik had nog niet gekeken maar dat is wel rooier dan rood ja

ik dacht bij als het raak is, is het raak gewoon dat het over de liefde ging hihaho beetje delulu van mij [/spoiler]

wat gaat er nou mis joh

7 likes

Ik heb laatst dus heel seizoen 1 afgekeken en omg, wat een figuur is die Jacob zeg. En Debbie kon ik ook echt niet uitstaan haha.
Het seizoen was afgelopen en mijn vriend en ik keken elkaar aan en vroegen ons echt af waarom we dit helemaal afgekeken hadden. We zaten ons echt aan iedereen te ergeren.

6 likes

er is een jacob spin-off!!! de ware jacob op videoland

2 likes

Aflevering 34

Samenvatting

Oh man zoveel ongemak bij Petri en Thomas. Ik vind haar zooo onaardig en wispelturig. Ze weet volgens mij zelf helemaal niet wat ze wil. Mannen mogen niet teveel praten maar moeten wel veel vragen. Maar dan weer niet 's morgens vroeg. Wel initiatief nemen maar alleen zoals zij het wil… zucht.

Ik ben ook wel klaar met Marian. Hoe ze over Tom sprak en dat quasi verbaasde over Olof, bah. Ik zie ook geen liefde met Ed. Ik zie wel dollartekens in zn ogen volgens mij…

Martijn… tja die is toch niet op zoek naar de liefde blijkbaar. Hij is ‘zo druk’ en heeft er geen tijd voor, blabla. Allemaal smoesjes volgens mij.

18 likes
34

ohhhh olof :broken_heart:

zelfs hoe hij afscheid neemt is lief

“het is geen mets”

25 likes

Hahahaha oke dit wil ik wel echt gaan kijken. Thanks voor de tip.

2 likes
34 petri

ik snap petri wel hoor met dat vragen stellen, ik heb ook wel eens zo’n date gehad waarbij ik ALLE vragen stelde en hij dan steeds een monoloog begon over zijn leven maar geen enkele vraag aan mij stelde

op een gegeven moment heb ik toen ook heel petri-esk gevraagd: “en hoe vind JIJ dat de date gaat?” en toen hij zei “ja wel goed eigenlijk :smiley:” heb ik ook gezegd dat ik het vervelend vond dat hij geen interesse in mij toonde en toen heb ik hem eigenlijk daar weggestuurd (er kwam nog een bandje daar dat ik graag wilde zien)

misschien ben ik petri

19 likes

Olof 4ever :heart:

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door RTL (@rtl.nl)

Edit: ik weet niet waarom het er zo raar uitziet :thumbsdown: Poging 2: link

4 likes

Ik herken me ook wel in Petri haha. Ik heb zoveel dates gehad die nooit wat vroegen.

Maar ik blijf wel altijd aardig :smiling_face_with_tear: hoe reageerde die date op jou trouwens?

7 likes

haha ja kut is dat hè

hij zei dat hij zich nog nooit zo afgewezen had gevoeld (sorry not sorry, hoop dat hij ervan heeft geleerd, groetjes petri)

4 likes

Jaa ik heb ook wel eens dat ik ineens knap en dan een sneer uithaal op een date. Maar goed ik heb ook 0.0 geduld en ben ook forever single haha.

7 likes
34

Lol, Thomas die niet in z’n eentje naar de bioscoop of uit eten gaat, want dat vindt hij triest. Vind het toch heel jammer voor Petri dat het niet is gelukt met de mannen die zijn geweest. Ik vond Thomas best een leuke man in het begin. Hopelijk vindt hij ook een leuke vrouw die bij hem past

12 likes

‘‘Ik denk dat ik het allemaal nog aardig trek’’ zegt Martijn terwijl het zweet van zijn gezicht af druipt

13 likes
34

Wat is die Simone een heerlijk wijffie, vind haar echt leuk

En Tamara die dat cadeau opgestuurd had. Mega lief, maar hij verdiende het niet

25 likes

Alles Systematisieren hahahahahahah
Jeetje, als webdesigner krijg ik echt flinke kriebels van deze site. Ik hoop oprecht dat er niemand intrapt. Als deze pagina al de kwaliteit aangeeft, dan weet je toch al dat je geen reet mag verwachten van dat ebook (waar waarschijnlijk wel weer een aanbod op volgt).

6 likes

Dat cadeau was ik ook verbaasd over! Het leek me ook geen goedkoop cadeau zo gepersonaliseerd. Maar ik denk dan meteen dat het meer vanuit de programmamakers kwam en niet per se vanuit haar. Als dat niet zo is was het veel te lief van haar. Maar vond Tamara sowieso wel heel leuk

14 likes

Olof aflevering 34

Samenvatting

Ach Olof toch 🥹🥹🥹 Hahah Marian ook; hoezo? Haha kom op vrouw :joy::joy::joy:

16 likes

Haha ja Olof begrijpt tenminste hoe het programma werkt. Ik weet niet wat Marian van plan was maar volgens mij kwam het haar wel goed uit dat hij zelf zijn biezen heeft gepakt. Ik hoop echt dat hij nog een leuke vrouw gaat vinden…

10 likes

Oh ja dat zou ook kunnen. Ik dacht dat ze het misschien al eerder besteld had/gemaakt had en daarom toch maar ging geven, want wat moet je anders met zoiets :sweat_smile: Behalve weggooien