Ik ben begonnen met seizoen 2 en vind het wel jammer dat ik er nu niet interactief over kan meelullen.
Stuk saaier dan het huidige seizoen. Zoveel focus op Denise en haar wenkbrauwen en Martijn en zān ouders.
Ja als ik deze blogs dan lees denk ik dat Petri dus echt een goede vriendin van me had kunnen zijn
Oh sweet summer child
Je begrijpt dat ik dit dus sarcastisch bedoeldeā¦niet.
Wat bedoel je sarcastisch, dat je martijn en zijn ouders saai vindt? Aangezien je Denise in dezelfde zin noemt lijkt het niet sarcastisch, zij is dood en doodsaai
Zie net dat het Belgische seizoen vanaf 3 september te kijken is, wat fijn, valt het zwarte gat mee
Haha in haar blog schrijft ze:
ā Dus na de lunch installeer ik me op de bank en kijk dan een slecht tv-programma. Op dit moment is B&B Vol liefde mijn favoriet. ā
Ja maar dan moet ze toch wel seks met HEM willen? Volgens mij was haar punt juist dat ze dat niet wilde/voelde bij hem⦠dus tjah.
& Over Petri - ik zag dat er mensen op haar zakelijke instagram nare reacties aan het plaatsen zijn. Gelukkig niet zoveel (wellicht verwijdert ze ook wat, maar haar laatste bericht is ook van een jaar geleden dus wie weet ook niet) maar wat flauw zeg pfft.
36
ZE HEBBEN VERKERING!!!
Ik hoop echt dat Debbie en Paul samen 110 worden ![]()
Toen ik dit las, stond ik meteen op uit bed en rende ik naar de tv
š„¹
Ja op videoland staat t, had het ook niet verwacht maar goed begin van het weekend dit ![]()
Ach doe even in een spoiler!
Thanks!
Spoilerrrrrr
Ik zag op insta dat Marian gisteren gespot is in Noordwijk, waar Ed woont
Staat het toch ook?
Afl 36 Walter
āUiterlijk staat toch wel op nummer 1.ā
Fijn dat je er zelf ook voor uitkomt dat je dus eigenlijk gewoon een oppervlakkige lul bent.
Waarom lees ik dit in de stem van Petri. ![]()
Omg thnx ga meteen mijn vriend achter zijn PlayStation vandaan trekken
Hahahahaha
36
Wel een succesvol seizoen vergeleken seizoen 1! 2 heb ik nog niet gezien, ga daar hierna maar aan beginnen. In het begin vond ik Bram echt niks, maar ik vind hem steeds leuker en hij lijkt mij ook echt een leuk persoon om mee om te gaan.
Ik zit ook helemaal te glunderen door Paul en Debbie, echt te lief.
Leendert en Thalia vind ik eigenlijk ook echt wel cute samen.