B&B vol liefde (Deel 1)

34 Martijn

Ik ging wel stuk met die shirtjes bij Martijn en ik vond het ook leuk hoe hij erop reageerde

En superlief van Tamara dat cadeautje, ik vind dat HIJ even een berichtje had moeten sturen van hey het is niet helemaal lekker gegaan zullen we het nog even netjes afsluiten. Maar ja.

6 likes

Olof

Samenvatting

Aan het afscheid te zien vond ze hem vriendschappelijk wel echt gezellig. Maar ja hij zit daar natuurlijk niet om een nieuwe bff te vinden. Ik vind wel sneu voor hem dat ze niet eerder duidelijk tegen hem is geweest, het was elke keer zo half hoe ze tegen hem zei dat het er niet in zat.

Ik vond hem wel heel leuk alle afleveringen.

3 likes

34

Jongens staat Joy nou op zn tenen naast Dani om langer te lijken? Ahahaha

12 likes

De hele aflevering of in bepaalde stukjes? Is me niet opgevallen, maar wil het wel zien :joy:

5 likes

In het eerste shot van hen van de aflevering als ze staan te wachten op zn moeder

3 likes

Olove :heart:

25 likes

Petri: “Ben je teleurgesteld nu?”
Thomas: “Ja toch wel, jij ook neem ik aan?”
Petri: “Nee, ik gebruik het woord teleurgesteld niet. Ik vind het jammer.”

Ligt het aan mij of was dit heel raar? Zij komt toch met dat woord? :joy:

61 likes

Ik heb dit stukje gemist maar ik HOOR het haar gewoon meteen zeggen ook.

16 likes
34

Ja omg vind je het gek dat iemand dan op gegeven moment dichtslaat
Ze is echt zo onaardig

8 likes

Petri neemt voor haar koffie met een zoetje zeker 2 shotjes azijn. Ze komt echt zó zuur en gemeen over.

Petri en haar vragen:

Samenvatting

Ook dat gezeik dat hij geen vragen stelt. Zij vindt het blijkbaar normaal om iemand op een date een vragen uur te geven, prima maar je kan niet verwachten dat iedereen dat normaal vind. Thomas gaf ook een paar keer aan dat hij het fijner vindt om gewoon te kletsen en vragen te stellen tijdens het klussen of wat leuks doen.
En dan zo geïrriteerd doen omdat hij haar scherpe opmerking van de dag er voor niet gelijk uitvoerde. Die arme man was volgens mij helemaal dicht geslagen.

20 likes
34

Ja dan probeert ie conversatie te maken door te vragen naar iets uit de drank kast en dan snauwt zij weer “drank”
En de hond is de mooiste van het huis, voor t geval hij vergeten was dat zij hem niet aantrekkelijk vond

Ik heb alle stukjes met Joy doorgespoeld vond het te irritant
Hij is denk ik echt 170 of kleiner want zag op Dani haar insta dat zij 161 is

Ik vond het bij Martijn echt heel leuk hoe druk het nu ineens was in zijn b&b?! Zoveel mensen die voor zijn verjaardag kwamen zo cute

14 likes

67 likes

Petri 34

Samenvatting

Haha ja met het brood ook. Thomas bleef nog kalm ik had gezegd snij lekker je eigen brood met je gezeik :joy:

8 likes

Was dat huis dus van Angelina Jolie en Brad Pitt geweest?

3 likes

Ik loop flink achter met kijken en zie nu Tamara zeggen dat Martijn een lief, hartelijk en gezellig mens is. Heeft zij het over een andere Martijn? Man man man. Dat stuk chagrijn.

5 likes

Tamara is gewoon heel erg lief en aardig denk ik.

12 likes

Haha volgens mij vond zij het wel heel prima dat hij deel uitmaakte van haar entourage daar. En klusjes oppakte

3 likes

Over Petri, geen specifieke spoilers:
Ik denk dat het makkelijk is om Petri een verschrikkelijk mens te vinden, maar ze is dusdanig vervelend dat ik haar enorm interessant vind om te volgen en ergens snap ik haar ook wel. Die mannen die aan haar gekoppeld werden waren ook stuk voor stuk niks voor haar, en bij die laatste is het makkelijk om dan te denken dat zij een bitch is en hij een lieve zachte man, maar hij is gewoon een nietszeggende slappe zak en zij denkt bij kandidaat numero 4 of 5 ook wel: ben er klaar mee.
Het is dubbel. Vind haar typisch die docente waar je als kind bang voor was, maar ik denk dat een zelfverzekerde man die haar zou kunnen doorgronden wel eens de echte Petri kan zien.

20 likes

Maar al ben je er klaar mee, je kunt toch gewoon normaal en aardig doen? Stuur die man desnoods zsm naar huis ipv uitgebreid toelichten waarom je hem vooral niet aantrekkelijk vindt / sneren / zeiken over alles.

47 likes

Ja ik ben er heel dubbel over. Ik vond haar in de laatste aflevering op videoland wel echt super onaardig, maar ik snap ook dat je irriatie zo kan oplopen ofzo?
Ik had heel graag willen zien hoe zij met een slimme wat dominantere man was geweest.

12 likes