Ja dat heb ik ook wel maar ik denk dat dat precies haar strijd is, ze wil ergens wel een klik maar kan zich niet anders voordoen dan dat. Daar is dus een ander soort type voor nodig om haar op die manier te ontdooien.
Moeilijk voor haar en degenen die met haar willen/gaan daten, maar ook voor haar zal er toch iemand zijn hoop ik.
Petri
De vraag was ook wel vrij oppervlakkig? Zij bedoelt denk ik meer van vragen waarmee je mij als persoon beter leert kennen. Niet hey hoe was je dag (hoe irritant als je bij wijze van via Tinder app die vraag ook krijgt van onbekenden haha)
Heb de indruk dat zij meer diepgang zoekt, minder pragmatiek of koetjes en kalfjes gepraat trekt. Of iemand die er ook echt graag op uit trekt in zijn eentje en een goed gesprek gaande houdt,
Deze 2 zijn gewoon duidelijk geen match. Leek op dag 1 wel veelbelovender
Verder helemaal eens dat de manier waarop ze haar feedback deelt en sneert niet echt prettig is
Petri
Zij is ook echt een hele andere persoonlijkheid dan Marian of Debbie. Maar heb ook het idee dat je met 1-op-1 situaties sneller in elkaars allergiezone komt of op elkaars lip zit. Het blijft bij de anderen ook wat gemoedelijker omdat ze in groepsvorm iets ondernemen, en leuke uitjes hebben. Zie je ook bij Bram.
Denk dat Petri na de eerdere ervaringen ergens wel gehoopt had dat het met Thomas wel zou klikken dus misschien daarom niet direct naar huis stuurde. Ze hadden op dag1 nog wel okay contact, denk dat ze wel benieuwd was of er meer in zat. En pakt dat vervolgens heel raar aan
Petri
Ja en het is ook niet zo dat die mannen eersterangs klapharken zijn. Ze zijn niet haar type en ja dat is balen. Snap ook dat dat irritant en teleurstellend is maar reageer je ff op een andere manier af dan op hen. Ze laat ze ook niet uitpraten, haalt door haar manier van doen het initiatief en enthousiasme uit die mannen en verwijt ze daarna vanalles zonder haar eigen rol daarin te erkennen.
Ik gun haar een leuke partner die het beste in haar naar boven haalt (vond haar die eerste aflevering met Thomas echt lollig) en snap dat ze baalt maar een lesje basic omgangsvormen zou niet misstaan.
Petri
Maar eerlijk is eerlijk, het afscheid zelf deed ze wel heel netjes en dan toch best ook wel weer vriendelijk. Het zit er echt wel in ergens! Ben nieuwsgierig wat voor soort man ze wel aantrekkelijk en interessant vindt en hoe ze zich dan zou gedragen.
Petri zei ook al in de allereerste aflevering bij die filmpjes van de mannen dat ze teleurgesteld was… het zat er vanaf het begin gewoon al niet in. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze zich heeft aangemeld, als je van jezelf weet dat je zo snel geirriteerd bent neem dan niet een paar weken lang mannen in je huis
Dat de mensen in haar omgeving haar niet hebben gewaarschuwd hiervoor. Als sterke en onafhankelijke vrouw kun je beter de regie in eigen handen hebben. Ik hoop voor haar dat ze de reacties niet leest want die zijn niet mals. Een zekere man had ook niet uitgemaakt want die brandt ze ook af als iets haar niet aanstaat. Niemand houdt dat vol.
Iedere keer als ze weer een onaardige opmerking maakt, dan denk ik echt oei dat kun je beter niet zeggen of voor je houden. Petri: het zijn volwassen kerels van in de 60, je hoeft ze echt niet streng als een juf toespreken.
Ik spoel Petri steeds door, kan dat gezeik en negativiteit de hele tijd niet aan. Gelukkig kan ik hier de analyse teruglezen
Ik ben zelf leerkracht en elke keer als er in 't programma een referentie naar wordt gemaakt bij petri, krimp ik in elkaar. Niet elke leerkracht is zo
Maar jij geeft vast geen Frans toch?
Niemand die zegt dat alle leerkrachten zo zijn. Ze is gewoon zo’n traumafiguur aan EEN docent die velen wel eens gehad hebben. In mij geval de docente Wiskunde
Vond de meeste leerkrachten helemaal prima.
Nou mijn moeder is leerkracht en veel liever maar ik merk wel van die bepaalde maniertjes die Petri ook heeft. Gewoon dat jufferige uitleggen bijv. Dat doen veel mensen uit het onderwijs
Oeps, het was niet zo serieus bedoelt hoor
OMG kreeg deze reclame op instagram, dat is een foto van Walter? Wat willen ze nou zeggen, dat hij nuts is?
Haha oh ja een goede vriend van me doet dit ook, ik vind het stiekem zo irritant, ik ben geen 12 ik begrijp dit gewoon okee :’(
Hee Petri heeft nu een jacuzzi. Lekker, man
De manier van vragen stellen vind ik ook zo jufferig.
Ja en dan ook eerst zeggen: ‘Weet je dan wat ik bedoel’?
Zo’n docent waarbij je je heel dom voelt door haar reactie en je niet je hand op durft te steken zelfs als je 100% zeker weet dat je antwoord goed is
Ik vind het wel jammer dat Marian eigenlijk zegt dat of ze verder wil met iemand afhangt van hoe zijn huis eruit ziet? Want ze heeft ooit met iemand gedate die een oude salontafel had en toen is ze zijn huis uit gerend. Misschien moet ik hier ook niet zo verbaasd over zijn gezien het leven dat zij heeft maar jammer dat ze haar keuze daar dan blijkbaar van laat afhangen. Misschien ook een teken dat ze toch niet echt genoeg gevoelens heeft voor Ed