B&B vol liefde (Deel 1)

‘Hahah’

1 like

36

Paul die zo intens staat te glunderen dat Debbie z’n meisje is zo hartverwarmend niet normaal!!! Heb wel hard gelachen om die gulp

44 likes

Aaaa afl 36 aaaa leuk dit!
Had niet verwacht dat die nu online zou komen zeg.

Ik was zelfs een beetje blij voor Joy? Who am i

6 likes

Ik had niet verwacht dat er vandaag een nieuwe online zou staan. Echt zo snel mijn bed uit gerend, onder de douche gesprongen, koffie gemaakt en nu op de bank.

12 likes

Komt de reünie dan morgen online?

Aflevering 36

Ik vind Bram en Carolien echt heel leuk samen. Anna ook heel lief, al leek ze vooral te huilen om het achterlaten van Carolien!

Leendert en Thalia ook leuk samen. Gun het hem wel.

Bij Paul en Debbie zie ik het toch niet helemaal gebeuren. Dat Debbie op de dag dat ze verkering krijgt nog worstelt met haar gevoelens. Het is er of het is er niet.

14 likes

Neeeee wat leuk!!!:two_hearts:🥹

7 likes

36

What the hellll hoe kan je na een week al iemand verkering vragen (Joy en Dani)

Sowieso hebben wij echt iets gemist op tv bij hen want opeens was het er

6 likes
36

Awww ik wil ook echt een Paul. Hij is zo trots als hij zegt dat ze nu zijn meisje is :pleading_face::pleading_face: ik moest gewoon even een traantje laten hahaha 🫣
Lijkt me alleen voor hem niet zo leuk om terug te zien dat Debbie nog zo lang getwijfeld heeft… maar hopelijk zit het nu gewoon helemaal goed tussen die 2!

20 likes

Jaaaa ik zat zelf helemaal te glunderen bij dat moment waar hij met zijn arm om haar heen stond! :smiling_face_with_three_hearts: Echt heel leuk! Ook bij Bram en Carolina trouwens.

7 likes

Ik ga nooit meer genoegen nemen met minder dan:

Hoe Paul naar Debbie kijkt. Hoe Bram naar Caroline kijkt. En zelfs hoe Joy naar hoe heet ze kijkt. Echt heel lief allemaal.

32 likes

Ik hoop dat er dan zoveel plottwist zijn.

3 likes

Sorry, toen ik keek niet…

1 like

Afl 36 Ja ik ben ook benieuwd of Debbie hem wel ook zo leuk vindt. Hoop het, Paul is zo leuk en lief

8 likes

En hoe Leendert naar Thalia kijkt dan???

6 likes

Dat is gewoon vies

65 likes

Hij zei ook iets van ‘ze is gewoon lekker’.
Ik denk niet dat hij het zo bedoelde maar hij klonk echt als een puberale gast

7 likes

Ik wil ook een paul!!

7 likes

36

Samenvatting

Een verkerinkie :heart::heart::heart::heart::heart:

23 likes

Aflevering 36

Samenvatting

Jaaaaa zo blij voor Paul en Debbie! Bram en Carolien vind ik onverwachts toch heel leuk.
Leendert blijft gewoon een viezerd, had niet verwacht dat Thalia terug zou gaan.
Joy blijf ik gewoon een snotjoch vinden :joy:

16 likes