B&B vol liefde (Deel 1)

35

Ach ik vind Carolien en Anna echt heel lief. Super fijne mensen, geen jaloezie onder elkaar en echt supportive naar elkaar toe. Ook goed van Bram dat hij gewoon naar Carolien haar advies heeft geluisterd en het direct verteld.

26 likes

Marian

Is dat niet gewoon wat onhandig geformuleerd van haar? Ik denk dat ze bedoelt dat ze hem gewoon an sich beter wilt leren kennen. Je komt toch meer over iemand te weten wanneer je in zijn of haar wereld bent. Vind daarnaast wel dat ze vrij emotieloos is, zie echt geen sparkle, niks. Alleen dat het op papier passend is.

8 likes

Misschien wil ze eigenlijk checken of het geen golddigger is?

16 likes

Nu is er weer een aflevering volgende week zaterdag en de reünie op zondag toch? Dat zal Videoland denk ik niet eerder plaatsen

2 likes

En zeer strict is met het controleren van huiswerk en je regelmatig overhoort :sob:

3 likes

Afl. 35

Ah ik had eerst best een beetje een hard oordeel over Anna maar dat moet ik echt volledig bijstellen. Ik denk dat ze juist heel authentiek is en ik vind haar zo lief. Ik vind het ook goed dat Carolien heeft gezegd dat Bram het nu moest vertellen. Anna voelde het duidelijk ook al aan dus dan is het gewoon niet oké om het niet met haar te bespreken.

16 likes

ik kijk nu afl 33, mooi liedje onder de motorscène van Joy en barbie

Kende het zelf nog niet, weet niet of het bekend is ofzo verder.
Gek dat het B&B bingen nu bijna klaar is! Ga dit topic missen haha. Zin in de reunie!

2 likes

Ik wil ook een Paul :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Maar weten we nu nog niet hoe het afloopt met Debbie en Paul? :pleading_face:

3 likes

Aflevering 35 paul

Samenvatting

Haha ik moest hardop lachen om Paul die zei: weg is weg :joy: zo enorm droog zei hij het

4 likes

Toch bekruipt mij het gevoel dat het Ed wel te doen is om de luxe leefstijl, Portugal, reizen die ze samen willen maken. Ik vind Marian niet zo passen bij hem. Te oud??

Wat zei Tom nu de dag na het optreden? Ik zag je wel praten/flirten met die dame gister of iets in die trant. Ja dat vond ik toch raar als je interesse in Marian hebt?

19 likes
35

Nouja waarom laten ze ons zo lang wachten op de move van Paul! Dikke cliffhanger. Zo schattig dat hij steeds kleine dingetjes aan Debbie benoemt die hij leuk vindt. Zoals dat praten met haar handen. ‘Als ik je dat met je rechterhand zie doen heb ik zin om je te zoenen’ :pleading_face:

19 likes

Debbie had ook kunnen reageren met: ‘doe dat maar een keer dan!’ Het hoeft niet van zijn kant te komen natuurlijk. Hoop zo dat het iets wordt😍

4 likes

Wat was haar reactie nu dan?

8 likes

Paul afl 35

Samenvatting

Ja en hij stond te trillen op zijn benen 🥹 echt te cute

2 likes

Holy shit ik krijg zo’n error. 24 uur na deze foto en ik zie Walter en Olof ook achter elkaar rijden :exploding_head:

8 likes

Ja, mee eens! Ik vind hem meer een type voor een jongere, iets fittere vrouw van in de 50 met genoeg geld.

11 likes

35/algemeen

Samenvatting

Paul zit toch zo hard in de friend zone? Dat wordt echt helemaal niks hoor, hij is echt een beetje haar bestie maar da’s niet genoeg!!

En komt er nou maandag de laatste aflevering op Videoland of is dat dan toch een week later? :thinking:

6 likes

Geloven jullie nog in Paul en Debs?

• Nee, geen kans
  • Misschien
  • Ja, ik zie nog een kans
  • Zeker weten!

0 stemmers

1 like

Ik manifesteer het

26 likes