Dit wil ik idd wel manifesteren.
Ben op deze spectaculaire vrijdagavond Petriās blog aan het lezen. Misschien moet ze daten met iemand uit het plaatselijke koffiehuis?
Haha ja idd en dan dat Thomas nee zegt en Petri ānou dat vind ik dan helemaal triestā
Ik vond het gewoon pijnlijk om te kijken joh
@loekieie hopelijk wel met een zoetje gvd
Ik denk dat Debbie en Paul een hele leuke relatie zouden kunnen hebben waar liefde en houden van zeker een rol speelt. Het komt compleet seksloos op me over, maar voor sommigen (en vooral op oudere leeftijd) is dat geen doorslaggevende factor meer.
Vind het gewoon een enorm leuk stel met chemie en ik hoop voor ze dat er minstens een levenslange vriendschap uit voorkomt. Hoe mooi is dat alleen alā¦goeie vrienden maken na je 20e is al pittig.
Maar debbie wil wel seks
Wellicht hij ook en komt dat door de edit gewoon niet over. Heb ergens t idee dat omdat Debbie TV producente is geweest ze heel goed weet hoe dit soort programmaās werken en ze bepaalde delen bewust niet on screen wilde.
Waar vind ik deze blog??
Wisten jullie al dat Harrie een goede baan heeft?
Ik ben begonnen met seizoen 2 en vind het wel jammer dat ik er nu niet interactief over kan meelullen.
Stuk saaier dan het huidige seizoen. Zoveel focus op Denise en haar wenkbrauwen en Martijn en zān ouders.
Ja als ik deze blogs dan lees denk ik dat Petri dus echt een goede vriendin van me had kunnen zijn
Oh sweet summer child
Je begrijpt dat ik dit dus sarcastisch bedoeldeā¦niet.
Wat bedoel je sarcastisch, dat je martijn en zijn ouders saai vindt? Aangezien je Denise in dezelfde zin noemt lijkt het niet sarcastisch, zij is dood en doodsaai
Zie net dat het Belgische seizoen vanaf 3 september te kijken is, wat fijn, valt het zwarte gat mee
Haha in haar blog schrijft ze:
ā Dus na de lunch installeer ik me op de bank en kijk dan een slecht tv-programma. Op dit moment is B&B Vol liefde mijn favoriet. ā
Ja maar dan moet ze toch wel seks met HEM willen? Volgens mij was haar punt juist dat ze dat niet wilde/voelde bij hem⦠dus tjah.
& Over Petri - ik zag dat er mensen op haar zakelijke instagram nare reacties aan het plaatsen zijn. Gelukkig niet zoveel (wellicht verwijdert ze ook wat, maar haar laatste bericht is ook van een jaar geleden dus wie weet ook niet) maar wat flauw zeg pfft.
36
ZE HEBBEN VERKERING!!!
Ik hoop echt dat Debbie en Paul samen 110 worden
Toen ik dit las, stond ik meteen op uit bed en rende ik naar de tv š„¹
Ja op videoland staat t, had het ook niet verwacht maar goed begin van het weekend dit