Nou nou! Ik ben benieuwd.
Verder kun je er niet vanaf lezen dat hij zijn school niet heeft afgemaakt, gelukkig ![]()
Pfoeee nou.
Dat zie ik na de hand ook in.
Denk overigens dat dit over die Shitfluencer gaat. Die meid was daar overduidelijk voor de clout. Raar mens.
Dit gaat toch gewoon over Dani? Zo lees ik het in ieder geval
Er staat 1 dame dus dat hoeft niet Dani te betekenen
Dani heeft ook een post geplaatst, met het geluid van Petri ādit was helemaal niet de bedoelingāā¦
Denk ook dat het met Dani te maken heeft.
Zou wel een plottwist zijn.
Vul anders even verder dingen in die ik niet gezegd heb
Vond het gewoon een karikatuur en vond haar vreemd overkomen, met die stronthumor. Verder niks te maken of ze een meisjemeisje is of wat dan ook.
Denk dat het hem minder zou boeien als een andere girl er met verkeerde intenties was. De post komt over alsof 'ie āgekwetstā is lol
en dan nu even lekker aandacht zoeken en met modder gooien
Denk niet dat ie Dani bedoelt want daar heeft hij zich wƩl 100% aan gegeven, hij zegt juist dat hij blij is dat hij dat niet had gedaan bij die andere meisjes
Als er iemand niet voor de liefde was maar voor de fame dan is hij het zelf wel toch ![]()
Nee das een andere meid die getagd is, iemand van de crew volgens mij. Ik denk niet dat het over Dani gaat eigenlijk
Hij zegt dat ie zich niet kon openstellen bij iedereen. Dan vat ik het wel op dat het in ieder geval bij 1 iemand wel kon (Dani dus)
Sorry ik neem deze post veel te serieus hahah ik kan echt niet wachten tot de reünie
Edit: Ok nog een keer gelezen en wss heb je gelijk. Pff wat een irritante zinnen maakt hij.
Blijkbaar heeft Realityfbi ook een comment geplaatst met info die hij heeft verwijderd
Ja of het gaat over Babette, die heeft er denk ik ook een hoop volgers bij voor haar sound healings
Ja en die shitfluencer gewoonnatha heeft ook maar 1269 volgers dat kun je geeneens influencer noemen
Dat zegt toch niks over of ze daar met een andere intentie kwam dan verliefd worden?
Ik denk ook de shitfluencer
zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze dit grappig bedoeld nog samen bedacht hebben ook⦠met dat āwordt vervolgdā verwacht ik namelijk eigenlijk een anti climax en komt t niet over als een echte emotionele boodschapā¦
Dan had ik op zān minst wel wat meer volgers verwacht en kreeg bij haar ook niet het idee dat zij zichzelf aan het promoten is of was
Ja als haar missie inderdaad was om meer volgers te krijgen is dat waanzinnig mislukt, maar dat zegt nog steeds niks over met welke intentie ze daar is gekomen. En dat niet zien dat ze zich daar promootte zegt meer over de edit
Hij volgt alleen ZoƩ niet. Esra, Babette, Shitvlogger en Dani nog wel
Nou vgm heeft zoƩ vooral veel haat over zich heen gekregen