Ach doe even in een spoiler!
Thanks!
Spoilerrrrrr
Ik zag op insta dat Marian gisteren gespot is in Noordwijk, waar Ed woont
Staat het toch ook?
Afl 36 Walter
āUiterlijk staat toch wel op nummer 1.ā
Fijn dat je er zelf ook voor uitkomt dat je dus eigenlijk gewoon een oppervlakkige lul bent.
Waarom lees ik dit in de stem van Petri.
Omg thnx ga meteen mijn vriend achter zijn PlayStation vandaan trekken
Hahahahaha
36
Wel een succesvol seizoen vergeleken seizoen 1! 2 heb ik nog niet gezien, ga daar hierna maar aan beginnen. In het begin vond ik Bram echt niks, maar ik vind hem steeds leuker en hij lijkt mij ook echt een leuk persoon om mee om te gaan.
Ik zit ook helemaal te glunderen door Paul en Debbie, echt te lief.
Leendert en Thalia vind ik eigenlijk ook echt wel cute samen.
āHahahā
36
Paul die zo intens staat te glunderen dat Debbie zān meisje is zo hartverwarmend niet normaal!!! Heb wel hard gelachen om die gulp
Aaaa afl 36 aaaa leuk dit!
Had niet verwacht dat die nu online zou komen zeg.
Ik was zelfs een beetje blij voor Joy? Who am i
Ik had niet verwacht dat er vandaag een nieuwe online zou staan. Echt zo snel mijn bed uit gerend, onder de douche gesprongen, koffie gemaakt en nu op de bank.
Komt de reünie dan morgen online?
Aflevering 36
Ik vind Bram en Carolien echt heel leuk samen. Anna ook heel lief, al leek ze vooral te huilen om het achterlaten van Carolien!
Leendert en Thalia ook leuk samen. Gun het hem wel.
Bij Paul en Debbie zie ik het toch niet helemaal gebeuren. Dat Debbie op de dag dat ze verkering krijgt nog worstelt met haar gevoelens. Het is er of het is er niet.
Neeeee wat leuk!!!š„¹
36
What the hellll hoe kan je na een week al iemand verkering vragen (Joy en Dani)
Sowieso hebben wij echt iets gemist op tv bij hen want opeens was het er
36
Awww ik wil ook echt een Paul. Hij is zo trots als hij zegt dat ze nu zijn meisje is ik moest gewoon even een traantje laten hahaha š«£
Lijkt me alleen voor hem niet zo leuk om terug te zien dat Debbie nog zo lang getwijfeld heeft⦠maar hopelijk zit het nu gewoon helemaal goed tussen die 2!
Jaaaa ik zat zelf helemaal te glunderen bij dat moment waar hij met zijn arm om haar heen stond! Echt heel leuk! Ook bij Bram en Carolina trouwens.
Ik ga nooit meer genoegen nemen met minder dan:
Hoe Paul naar Debbie kijkt. Hoe Bram naar Caroline kijkt. En zelfs hoe Joy naar hoe heet ze kijkt. Echt heel lief allemaal.
Ik hoop dat er dan zoveel plottwist zijn.