B&B vol liefde (Deel 1)

Sorry, toen ik keek niet…

1 like

Afl 36 Ja ik ben ook benieuwd of Debbie hem wel ook zo leuk vindt. Hoop het, Paul is zo leuk en lief

8 likes

En hoe Leendert naar Thalia kijkt dan???

6 likes

Dat is gewoon vies

65 likes

Hij zei ook iets van ‘ze is gewoon lekker’.
Ik denk niet dat hij het zo bedoelde maar hij klonk echt als een puberale gast

7 likes

Ik wil ook een paul!!

7 likes

36

Samenvatting

Een verkerinkie :heart::heart::heart::heart::heart:

23 likes
aflevering 36

Ik ben echt blij dat een aantal mensen ongelijk had over Paul!! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik word echt een beetje misselijk van kijken naar Joy en Dani. Dani is volgens mij echt een perfecte schoondochter (iets wat ik nooit zal zijn lol)

11 likes

Joh het is niet zo diep, gewoon een meisje dat snel leuk gevonden wordt door moeders/mensen. Veel lachen, vrolijk, lief.

19 likes

Aflevering 36

Samenvatting

Jaaaaa zo blij voor Paul en Debbie! Bram en Carolien vind ik onverwachts toch heel leuk.
Leendert blijft gewoon een viezerd, had niet verwacht dat Thalia terug zou gaan.
Joy blijf ik gewoon een snotjoch vinden :joy:

16 likes

Take a shot everytime Debbie says a bijvoegelijk naamwoord!

6 likes

Hmmm bij reality check (die podcast) hadden ze het er ook wel over dat ze vermoedens hebben dat ze elkaar al via instagram hadden gecontact, dus voor de opnames zeg maar

4 likes

OMG ik heb het stukje 3 keer teruggespoeld omdat ik het zo schattig vond. ‘‘Dus dan ben je mijn meisje’’ :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: En dan Debbie: ik heb verkering met Paul! Ik kan dit niet aan hoor

28 likes

haha ik zit alles terug te lezen want ik kijk nu pas maar jouw samenvattingen maken dit zo veel beter

2 likes

Omg ja die vriend uit de middeleeuwen van Walter is er ook nog :scream: Waar was hij? :flushed:

9 likes

Wat een lieve aflevering :pleading_face: nu ff huilend single in mijn bed liggen voor de rest vd dag

18 likes

Hij moest even werken bij de efteling.

11 likes

Afl 36

Ik vond het wel Iief en verdrietig dat het Thalia zoveel deed dat ze een goede en veilige man had gevonden. En dat ze dat verdiende.

25 likes

Ik ga in een parkje zitten, scouten voor een jonge Paul

6 likes

Afl 36

Anna die huilt omdat ze Carolien gaat missen ahhhh

39 likes