Sorry, toen ik keek niet…
Afl 36 Ja ik ben ook benieuwd of Debbie hem wel ook zo leuk vindt. Hoop het, Paul is zo leuk en lief
En hoe Leendert naar Thalia kijkt dan???
Dat is gewoon vies
Hij zei ook iets van ‘ze is gewoon lekker’.
Ik denk niet dat hij het zo bedoelde maar hij klonk echt als een puberale gast
Ik wil ook een paul!!
36
Samenvatting
Een verkerinkie
aflevering 36
Ik ben echt blij dat een aantal mensen ongelijk had over Paul!!
Ik word echt een beetje misselijk van kijken naar Joy en Dani. Dani is volgens mij echt een perfecte schoondochter (iets wat ik nooit zal zijn lol)
Joh het is niet zo diep, gewoon een meisje dat snel leuk gevonden wordt door moeders/mensen. Veel lachen, vrolijk, lief.
Aflevering 36
Samenvatting
Jaaaaa zo blij voor Paul en Debbie! Bram en Carolien vind ik onverwachts toch heel leuk.
Leendert blijft gewoon een viezerd, had niet verwacht dat Thalia terug zou gaan.
Joy blijf ik gewoon een snotjoch vinden
Take a shot everytime Debbie says a bijvoegelijk naamwoord!
Hmmm bij reality check (die podcast) hadden ze het er ook wel over dat ze vermoedens hebben dat ze elkaar al via instagram hadden gecontact, dus voor de opnames zeg maar
OMG ik heb het stukje 3 keer teruggespoeld omdat ik het zo schattig vond. ‘‘Dus dan ben je mijn meisje’’
En dan Debbie: ik heb verkering met Paul! Ik kan dit niet aan hoor
haha ik zit alles terug te lezen want ik kijk nu pas maar jouw samenvattingen maken dit zo veel beter
Omg ja die vriend uit de middeleeuwen van Walter is er ook nog Waar was hij?
Wat een lieve aflevering nu ff huilend single in mijn bed liggen voor de rest vd dag
Hij moest even werken bij de efteling.
Afl 36
Ik vond het wel Iief en verdrietig dat het Thalia zoveel deed dat ze een goede en veilige man had gevonden. En dat ze dat verdiende.
Ik ga in een parkje zitten, scouten voor een jonge Paul
Afl 36
Anna die huilt omdat ze Carolien gaat missen ahhhh