Geen spoiler nodig dit geldt voor alle afl
Ik walg zo van joy
Samenvatting
Heel lief idd! Vraag me dan wel af of ze zijn kelder al gezien heeft
Ik vond het ook opvallend dat die vriend zei je hebt de dames wel voor jezelf gehouden. Hij heeft denk ik dus de dames ook niet gezien of in die tijd niet langs geweest?
Is dat dan wel een vriend van walter of hebben zs hem van de straat geplukt.
Ja ik hoop van ganser harte dat hij de verwachtingen waar gaat maken (haar verwachtingen dan hè)
Dat kan ook nog. Ik wist ook even niet meer hoe degene er uit zag die bij hem was met de videos kijken.
Aflevering 36:
Samenvatting
Ik vond in die laatste aflevering Martijn verrassend openhartig en goed op zichzelf reflecterend
Bij Joy: hoe akward is het om te beseffen dat bij die bed scène een cameraman er ook nog bij is?
Is er een aflevering 36!!!
Omg
Ik liep net langs een terras, in Brabant, en toen dacht ik even dat ik Olof hoorde!! Maar het was een andere oude man hahaha.
Omg die Joy, ‘ja ben toch blij dat ik de liefde toch nog heb gevonden’
Kerel, je bent 27, geen 95.
Doe normaal zeg
Nee joh hij bedoelde dat echt zo, die Dani zei precies hetzelfde. Zoiets van “ja ik dacht eigenlijk dat de liefde mij niet meer gegund was maar gelukkig ben ik toch weer verliefd geworden!” Meid is ook echt 23 ofzo.
Ja maar ja er moet natuurlijk ook volgend jaar een kind komen!!
Wel voor zijn dertigste!!!
Leendert
Leendert en Thalia ook leuk samen. Gun het hem wel.
Hij had haar toch feitelijk weggestuurd omdat ie wilde kijken of er iets leukers voorbijkwam en werd ongeduldig omdat ze niet bij hem in bed wilde slapen
Verbeeld ik het mij nou of draaien ze de eerste tonen van “running up that hill” als Joy de heuvel oploopt in de laatste aflevering? De regie is tot nu toe elke keer zo vilein qua muziek… ik zie ze ervoor aan
Ik kan niet wachten tot de reünie aflevering komt… hopelijk morgen.
Laatste aflevering ik wil van de laatste aflevering een Paul♡Debbie compilatie, god wat lief die twee
De aflevering kwam vaak in de nacht al online toch?? Waarom staat er niks?
Waar wacht je op? Dit was de laatste aflevering voor de reünie en ik gok dat die op dezelfde dag online komt als dat je m op tv kunt zien
Oh ja op de reünie .
Ik wil ook eigenlijk gewoon dat zij een real life soap krijgen lijkt me heerlijk haha