B&B vol liefde (Deel 1)

Ik ben 3 dagen geleden begonnen aan seizoen 3 and nu tijdens het werk alles aan het bingewatchen. Ben nu bij aflevering 29 maar omg joy is echt puur cringe

4 likes

haha tijdens werk, nice

6 likes

Nee hoor ik ben een Martijn

4 likes

Nouja Debbie roddelt er eerst ook twee avonden over met vriendinnen en scheept zo’n man af met wij gaan lekker uit eten en ga jij maar ff cupcakes maken

5 likes

Spoiler afl 33

die Petri wil ook echt elke dag iets anders. De ene praat teveel de ander vraagt te weinig. De ene doet teveel uit zichzelf, de ander te weinig. Continu veranderen haar eisen?

10 likes

Haha nice. Waar werk jij? Zoek je nog collega’s? :joy:

2 likes

Olof in de film :heart_eyes:

25 likes

Echt heerlijk dat zo’n lieve man op z’n oude dag dit soort leuke dingen mag doen. Dat vind ik dus wel leuk om te zien IPV al die influencers die rolletjes in films krijgen.

37 likes

Olof voor Omoda :star_struck::star_struck:

Beter dan Dani die er exact uitziet als 25 andere Amsterdamse influs

17 likes

Alle lof voor Olof

35 likes

Vriendinnetjes* :yum:

2 likes

Kom er nu pas achter dat die meid Anne heet, heb het hele seizoen gedacht dat zij Ingrid heette. Vind haar ook wel een Ingrid

3 likes

Nee die vrouw na die 2 gekkies heete ingrid.

5 likes

De reünie staat op 26 aug om 21.30 op videoland

14 likes

Volgens mij is het zondag op tv

2 likes

Ik keek net op Videoland en daar staat “de reuinie op 26 augustus om 21.30u”.

3 likes

Ik ben Petri zooooo beu, wát een bak negativiteit. Zal ongetwijfeld iets achter zitten maar manmanman.

17 likes

Via NLZiet kon ik net de reünie zien! Maar op een gegeven moment moest ik het afzetten en nu staat hij er niet meer op :cry:. Ik had alleen nog maar de gesprekjes van Walter en Joy gezien.

2 likes

Reünie staat al op nlziet

spoiler reünie

Ben zo blij dat Debbie en Paul nog bij elkaar zijn, vind ze zo schattig samen! :pleading_face:

Edit: zie idd dat die er af is gehaald, vond het al zo gek dat die eerder op nlziet stond dan op Videoland.

4 likes

Videoland?

1 like