Debbie
Debbie blijft (in haar eigen interviews en met vriendin bellend) alsnog wel terughoudend over de fysieke klik, is denk ik niet super leuk voor hem om terug te zien dat ze niet zo enthousiast is?
Debbie
Debbie blijft (in haar eigen interviews en met vriendin bellend) alsnog wel terughoudend over de fysieke klik, is denk ik niet super leuk voor hem om terug te zien dat ze niet zo enthousiast is?
Iemand enig idee waar deze trui van is?
En ik loop achter op de rest hier dus ben bij aflevering 32 haha maar oh petri wordt steeds erger. Ben benieuwd hoe zij zichzelf zo terugziet en wat ze dan denkt. Vond die dochter haar eerder wel goed aanspreken maar die is niet meer teruggekomen. Had het idee dat zij haar wel een goede spiegel voor kon houden
Is dit de trui van die datedag?
Dani deed een q&a op haar insta over haar kleding en dit is denk ik die trui
Ooooh ja top! Thanks!
Ik weet niet of het komt dat ze zo’n vertrouwde uitstraling heeft maar elke keer als ik Debbie zie heb ik vaag het idee dat ik een keer iets van les van haar heb gehad, of een workshop ofzo…maar GEEN idee waar, wanneer en of het uberhaupt wel zo is.
Weet iemand of ze zulke dingen doet/deed, workshops of lesgeven over iets? Ik weet dat ze oud tv producent is dus kan me bijna niet voorstellen.
Haha gister had ik ook opeens die gedachte. 15 jaar geleden had ik een kijkje bij de kostuum atelier van een theater stuk (carmen!!!). Zij past er zo goed bij maar misschien heb ik dat echt in mijn hoofd zo gemaakt door de jurkjes en bloemen in haar haar
Nou precies zo’n soort setting! Ik heb diverse opleidingen en cursussen in muziek/popcultuur/theater wereld gedaan en er staat me zo bij dat zij dan ooit is een docent is geweest, maar waarschijnlijk is het inderdaad het “type” wat je daar vaak tegenkomt, soortgelijke vrouw haha.
Ik zag op tiktok dat de reunie op 27 augustus op tv komt!
Weet niet of het eerder te zien zal zijn op Videoland? Denk het niet eigenlijk
Ik lees en hoor best vaak (ook hier volgens mij) dat men Bram een botte boer vindt maar ben echt benieuwd waarin dat 'm zit? Vind hem namelijk goed communiceren, vrij reflectief en tactvol naar de vrouwen toe.
Ja ik vind m ook helemaal niet zo kut, gewoon vriendelijke jongen. Moeilijk om soms hoogte van te krijgen maar ik heb geen akelige signalen opgemerkt ofzo.
Enige waar ik van cringe is die lach van hem maja kan die ook niks aan doen.
Nou nou! Ik ben benieuwd.
Verder kun je er niet vanaf lezen dat hij zijn school niet heeft afgemaakt, gelukkig
Pfoeee nou.
Dat zie ik na de hand ook in.
Denk overigens dat dit over die Shitfluencer gaat. Die meid was daar overduidelijk voor de clout. Raar mens.
Dit gaat toch gewoon over Dani? Zo lees ik het in ieder geval
Er staat 1 dame dus dat hoeft niet Dani te betekenen
Dani heeft ook een post geplaatst, met het geluid van Petri “dit was helemaal niet de bedoeling”…
Denk ook dat het met Dani te maken heeft.
Zou wel een plottwist zijn.
Vul anders even verder dingen in die ik niet gezegd heb Vond het gewoon een karikatuur en vond haar vreemd overkomen, met die stronthumor. Verder niks te maken of ze een meisjemeisje is of wat dan ook.
Denk dat het hem minder zou boeien als een andere girl er met verkeerde intenties was. De post komt over alsof 'ie “gekwetst” is lol en dan nu even lekker aandacht zoeken en met modder gooien
Denk niet dat ie Dani bedoelt want daar heeft hij zich wél 100% aan gegeven, hij zegt juist dat hij blij is dat hij dat niet had gedaan bij die andere meisjes
Als er iemand niet voor de liefde was maar voor de fame dan is hij het zelf wel toch