Nee das een andere meid die getagd is, iemand van de crew volgens mij. Ik denk niet dat het over Dani gaat eigenlijk
Hij zegt dat ie zich niet kon openstellen bij iedereen. Dan vat ik het wel op dat het in ieder geval bij 1 iemand wel kon (Dani dus)
Sorry ik neem deze post veel te serieus hahah ik kan echt niet wachten tot de reünie
Edit: Ok nog een keer gelezen en wss heb je gelijk. Pff wat een irritante zinnen maakt hij.
Blijkbaar heeft Realityfbi ook een comment geplaatst met info die hij heeft verwijderd
Ja dit lijkt me ook
Ja of het gaat over Babette, die heeft er denk ik ook een hoop volgers bij voor haar sound healings
Ja en die shitfluencer gewoonnatha heeft ook maar 1269 volgers dat kun je geeneens influencer noemen
Dat zegt toch niks over of ze daar met een andere intentie kwam dan verliefd worden?
Ik denk ook de shitfluencer zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze dit grappig bedoeld nog samen bedacht hebben ook⦠met dat āwordt vervolgdā verwacht ik namelijk eigenlijk een anti climax en komt t niet over als een echte emotionele boodschapā¦
Dan had ik op zān minst wel wat meer volgers verwacht en kreeg bij haar ook niet het idee dat zij zichzelf aan het promoten is of was
Ja als haar missie inderdaad was om meer volgers te krijgen is dat waanzinnig mislukt, maar dat zegt nog steeds niks over met welke intentie ze daar is gekomen. En dat niet zien dat ze zich daar promootte zegt meer over de edit
Hij volgt alleen ZoƩ niet. Esra, Babette, Shitvlogger en Dani nog wel
Nou vgm heeft zoƩ vooral veel haat over zich heen gekregen
En Elise ook niet
misschien heeft zij zijn vriend gebruikt om langer in zijn mojo dojo casa house te blijven
Oja die had je ook nog. Was ik even vergeten
Ja, die zou hij idd ook kunnen bedoelen! (Elise) Wordt sowieso minder spannend dan we denken
Ik vind ZoĆ«ās instabio wel echt schattig
āOverrrrrrral en nerrrrrrgensā
In zijn eerste post (die werd gedeeld op reality fbi) stond ipv 1 dames, sommige dames. Later heeft hij het aangepast. Dus denk niet dat het over Dani gaat
Ik denk ook niet dat het over Dani gaat. Die twee zijn volgens zoān juicechannel sowieso nog bij elkaar (of in ieder geval geweest). Dat werd afgeleid aan fotoās van Dani die bij Joy gemaakt moesten zijn en schoenen van Dani die in de stories van Joy te zien waren.
Ja verdorie als Joy nou gewoon naar school was geweest hadden we nu niet zo hoeven gissen
Javolguhsmijuhjaprimajaprimaproducuhhhjaniksmismee,hehe