B&B vol liefde (Deel 1)

Olof voor Omoda :star_struck::star_struck:

Beter dan Dani die er exact uitziet als 25 andere Amsterdamse influs

17 likes

Alle lof voor Olof

35 likes

Vriendinnetjes* :yum:

2 likes

Kom er nu pas achter dat die meid Anne heet, heb het hele seizoen gedacht dat zij Ingrid heette. Vind haar ook wel een Ingrid

3 likes

Nee die vrouw na die 2 gekkies heete ingrid.

5 likes

De reünie staat op 26 aug om 21.30 op videoland

14 likes

Volgens mij is het zondag op tv

2 likes

Ik keek net op Videoland en daar staat ā€œde reuinie op 26 augustus om 21.30uā€.

3 likes

Ik ben Petri zooooo beu, wƔt een bak negativiteit. Zal ongetwijfeld iets achter zitten maar manmanman.

17 likes

Via NLZiet kon ik net de reünie zien! Maar op een gegeven moment moest ik het afzetten en nu staat hij er niet meer op :cry:. Ik had alleen nog maar de gesprekjes van Walter en Joy gezien.

2 likes

Reünie staat al op nlziet

spoiler reünie

Ben zo blij dat Debbie en Paul nog bij elkaar zijn, vind ze zo schattig samen! :pleading_face:

Edit: zie idd dat die er af is gehaald, vond het al zo gek dat die eerder op nlziet stond dan op Videoland.

4 likes

Videoland?

1 like

Nlziet, was de naamverandering vergeten!

1 like

Ahhh jammer ik had ff hoop

1 like

@Quinoa zegt in haar bericht als aanvulling dat hij er nu weer is afgehaald. Helaas haha

1 like

Die hondenhalsband als nek accessoire bij Eduardo blijf ik toch vreemd vinden

5 likes

Ik oooooook. Gaat bijna denken dat hij in een rollen spel oid zit :joy:

5 likes

Ik hoorde vandaag van collegas dat ze ergens in een interview oid hadden gelezen dat dit van een overleden hond van hem was. Hij was er teveel aan gehecht, kon geen afscheid nemen, oid…

Oh een bron: https://www.libelle.nl/shownieuws/om-deze-verdrietige-reden-droeg-huisvriend-eduardo-in-b-b-vol-liefde-een-halsband~bec6c3e1/

2 likes

Ja heb ik ook gelezen idd!

3 likes

Vind het toch een stap dat je hem dan om je eigen nek draagt. Maar priem, nmsmvpe

2 likes