B&B vol liefde (Deel 1)

Nee das een andere meid die getagd is, iemand van de crew volgens mij. Ik denk niet dat het over Dani gaat eigenlijk

2 likes

Hij zegt dat ie zich niet kon openstellen bij iedereen. Dan vat ik het wel op dat het in ieder geval bij 1 iemand wel kon (Dani dus)

Sorry ik neem deze post veel te serieus hahah ik kan echt niet wachten tot de reünie

Edit: Ok nog een keer gelezen en wss heb je gelijk. Pff wat een irritante zinnen maakt hij.

Blijkbaar heeft Realityfbi ook een comment geplaatst met info die hij heeft verwijderd

6 likes

Ja dit lijkt me ook

1 like

Ja of het gaat over Babette, die heeft er denk ik ook een hoop volgers bij voor haar sound healings

3 likes

Ja en die shitfluencer gewoonnatha heeft ook maar 1269 volgers dat kun je geeneens influencer noemen

4 likes

Dat zegt toch niks over of ze daar met een andere intentie kwam dan verliefd worden?

2 likes

Ik denk ook de shitfluencer :rofl: zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze dit grappig bedoeld nog samen bedacht hebben ook… met dat ā€˜wordt vervolgd’ verwacht ik namelijk eigenlijk een anti climax en komt t niet over als een echte emotionele boodschap…

3 likes

Dan had ik op z’n minst wel wat meer volgers verwacht en kreeg bij haar ook niet het idee dat zij zichzelf aan het promoten is of was

5 likes

Ja als haar missie inderdaad was om meer volgers te krijgen is dat waanzinnig mislukt, maar dat zegt nog steeds niks over met welke intentie ze daar is gekomen. En dat niet zien dat ze zich daar promootte zegt meer over de edit

1 like

Hij volgt alleen ZoƩ niet. Esra, Babette, Shitvlogger en Dani nog wel

5 likes

Nou vgm heeft zoƩ vooral veel haat over zich heen gekregen

6 likes

En Elise ook niet

misschien heeft zij zijn vriend gebruikt om langer in zijn mojo dojo casa house te blijven

28 likes

Oja die had je ook nog. Was ik even vergeten

2 likes

Ja, die zou hij idd ook kunnen bedoelen! (Elise) Wordt sowieso minder spannend dan we denken :rofl:

4 likes

Ik vind Zoë’s instabio wel echt schattig

ā€œOverrrrrrral en nerrrrrrgensā€

6 likes

In zijn eerste post (die werd gedeeld op reality fbi) stond ipv 1 dames, sommige dames. Later heeft hij het aangepast. Dus denk niet dat het over Dani gaat

2 likes

Ik denk ook niet dat het over Dani gaat. Die twee zijn volgens zo’n juicechannel sowieso nog bij elkaar (of in ieder geval geweest). Dat werd afgeleid aan foto’s van Dani die bij Joy gemaakt moesten zijn en schoenen van Dani die in de stories van Joy te zien waren.

2 likes

Ja verdorie als Joy nou gewoon naar school was geweest hadden we nu niet zo hoeven gissen

23 likes

Ik las deze review automatisch in de stem van Olof :joy: Ben verpest door dit programma

38 likes

Javolguhsmijuhjaprimajaprimaproducuhhhjaniksmismee,hehe

23 likes