Debbie
Vlg mij zijn de opnames van mei? En is de reünie vorige week opgenomen.
kan me voorstellen dat het nu gewoon nog wel aan is, dat Paul nog een paar x naar Spanje is gegaan maar heb wel twijfels naar de toekomst toe of zij het echt voelt. Het bleek wel belangrijk voor haar maar goed kan ook zijn dat het wel langzaam groeit tot iets duurzaams/stabiel
Aflv 36 - Debbie Het gaat ook wel erg snel allemaal, dat hij haar de ochtend na hun eerste echte zoen verkering vraagt vind ik wel erg snel. Paul kwam voor Debbie en had alleen focus op haar. Maar andersom was het voor haar toch een ingewikkelder proces met al die verschillende mannen, dus vind het ook logisch dat ze wat terughoudender is. Hoop in elk geval dat ze nog samen zijn!
Debbie:
Ik hoop eigenlijk dat zij zich gewoon inhoudt vanwege haar ervaring met tv-programma’s dus dat ze heel goed weet wat ze wel en niet op tv wil. Ze maakte wel een opmerking over zijn brede zeemansarmen oid dus heb nog wel hoop.
Dat denk ik ook wel, maar juist hierom denk ik dat ze het verhaal leuk wilde afsluiten op tv (voor de kijkers) ondanks dat ze het nog niet echt voelde
Blijkbaar was Dani in februari ook al in Malaga (er was een foto op insta), toeval of niet?
Ik dacht altijd dat ik dit een stom programma vond maar ben helemaal verslaafd. Heb samen met mijn man alle afleveringen er binnen no time doorheen gejaagd! Ben heel benieuwd naar de reünie! Welk seizoen is leuker? 1 of 2. Want die gaan we nu ook kijken en wil de laatste tot het eind bewaren😎
‘Ik heb niets negatiefs over hen te zeggen’, maar dan in je vorige post toch wel negatieve dingen zeggen over iemand. Deze man zit van tegenstrijdigheden aan elkaar.
En op zijn eigen youtube kanaal =’) Klinkt alsof hij zelf ook andere intenties had.
Quelle suprise…
Maar ik verdenk er wel meer mensen van dit programma ook als reclame voor hun toko te gebruiken
Ja is heel logisch ook toch
Thalia die avond aan het diner:
En ondertussen: “zo gezellig!! Ik vind heel leuk!”
Ik vind Thalia wel echt een queen maar moeilijk om in te schatten. Volgens mij is ze enorm onvoorspelbaar haha.
Martijn had wel allemaal van die leuke wijffies hoor (behalve diana met die creepy ogen, maar ze bedoelt het wel goed).
Ik vond die laatste, Simone geloof ik?, ook zo leuk en lief!
Seizoen 2 Denise:
Vond haar scenes t saaist maar uiteindelijk vond ik haar echt een van de meest oprechte kandidaten. Ze sprak zich uit tegen pesterig gedrag en had gewoon geen zin in dat neppe gedoe.
Vond het echt heel jammer voor d’r hoe t uiteindelijk afliep. Hoop voor d’r dat ze inmiddels iemand leuks heeft gevonden, maar volgens mij kan zij ook prima zelf.
Welke afl was gisteren op tv?