Top, dan kan ik vanavond verder kijken op tv!
Edit: ik wil een Paul in mijn leven. Waar moet ik zoeken?
Top, dan kan ik vanavond verder kijken op tv!
Edit: ik wil een Paul in mijn leven. Waar moet ik zoeken?
Joy wordt nu door het slijk gehaald als oplichter. Vorig jaar zou eer een groep meiden zijn verbleven op Mount Joy, die bij aankomst een beschimmeld zwembad en en niet doorlopende wasbakken tegen kwamen. Ze zouden een vergoeding krijgen van 3K, maar die hebben ze nooit ontvangen. Wat hier van waar is ben ik niet 100 procent zeker want het komt van RealityFBI, maar het verbaast mij niks.
Hoop dat die Dani snel wegrent na ze de afleveringen heeft teruggezien
De moeder van Joy lijkt echt sprekend op zijn zus, Eva. Zij is styliste bij VT Wonen haha.
Voor de geïnteresseerden: Tamara is nu live op tiktok @predavaky
Ze zegt in de TikTok live dat het cadeau al gemaakt was en dat ze het niet wou weggooien. Ze vindt dat het voor hem bedoeld was, dus moest hij het ook gewoon krijgen.
Haha, en dan quasi verbaasd dat zijn post “viral” is gegaan. Hij doet dit volgens mij juist vooral om aandacht te krijgen/interessant te blijven.
Ben jij eerder een
0 stemmers
Ik denk dat we allemaal een Debbie willen zijn maar eigenlijk Petri zijn.
Ik zou Debbie willen zijn, maar ben meer Marian. Haha.
Ik vind de eerlijkheid van Debbie heel inspirerend. Hoe zij eerlijk dingen vertelt op een zachte manier.
Ik ben zelf meer een Marian, die om de hete brei heen draait en confrontatie uit de weg gaat. Alles voor de goede sfeer, maar soms maken zachte heelmeesters stinkende wonden Ga proberen wat vaker “what would Debbie do?” te denken.
Exact.
Ik ben 3 dagen geleden begonnen aan seizoen 3 and nu tijdens het werk alles aan het bingewatchen. Ben nu bij aflevering 29 maar omg joy is echt puur cringe
haha tijdens werk, nice
Nee hoor ik ben een Martijn
Nouja Debbie roddelt er eerst ook twee avonden over met vriendinnen en scheept zo’n man af met wij gaan lekker uit eten en ga jij maar ff cupcakes maken
Spoiler afl 33
die Petri wil ook echt elke dag iets anders. De ene praat teveel de ander vraagt te weinig. De ene doet teveel uit zichzelf, de ander te weinig. Continu veranderen haar eisen?
Haha nice. Waar werk jij? Zoek je nog collega’s?
Olof in de film
Echt heerlijk dat zo’n lieve man op z’n oude dag dit soort leuke dingen mag doen. Dat vind ik dus wel leuk om te zien IPV al die influencers die rolletjes in films krijgen.
Olof voor Omoda
Beter dan Dani die er exact uitziet als 25 andere Amsterdamse influs