B&B vol liefde (Deel 1)

Zodadelijk een interview met Desiree :eyes: bij RTL Boulevard. Zin in!

3 likes

Wat een kast woont ze in.

Maar ik zou ook wel bij haar willen lunchen. Die Aran werd goed verzorgd :star_struck:

3 likes

Oke t was wel echt minder juicy dan gehoopt. Maar ze is dus op whatsapp geblokkeerd door Hans en Hayrire. :joy:

6 likes

Oh ik dacht dat ze zei dat hans zowel haar als hayrire geblokt had haha. Ik lette weer goed op

2 likes

Ja dat ook maar Hayrire heeft haar ook geblokt zei ze erna haha.

2 likes

Zou ze ze steeds glitter gifjes hebben gestuurd?

2 likes

afbeelding

Bye!

34 likes

Ik moet zo gierennnn om die sylvia. Met dr gevoelsniveau. Wat een mens joh

6 likes

hahahah hans wat een dramaqueen ā€˜de wereld vergaat maar wasmiddel is blijkbaar het belangrijkste’

Zijn hele ochtendroutine gelijk verpest, wat een vent

13 likes

ā€œIk wil graag grijs worden met iemandā€¦ā€
Meid, je bent al grijs, als ik je geverfde haren zo zie…

5 likes

Wow deze Sonja bakker lookalike bij Martijn

4 likes

Ja maar op een vreemde manier leken zij en Hans wel hetzelfde te zeggen. Idd wel verschil in beleving en niveau etc Ook over dat hij zo graag liefde wil! En dat zij vond dat hij te graag liefde wilde haha. Het was zo spiegelbeeldig gesprek

2 likes

Ik vind Natasja echt zo onsympathiek, zij is ook echt de kandidaat waar je tot nu toe het minst van weet

16 likes

Ja ik vind haar ook niet zo leuk. Dan stelt Dirk (of hoe heet ie, ikigaimeneer) een vraag en dan is het niet goed genoeg. Snap ook niet waarom ze haar haar blond verft, bruin zou haar veel beter staan. Vind Jos wel een hele sympathieke man!

15 likes

Ik vind 't ook zwak. Als je je aan iemand irriteert, stuur 'm gewoon naar huis joh

3 likes

Ik moet toegeven dat ik Hans ook wel zou doen. Z’n ochtendroutine past ook perfect bij mij. Alleen heb ik dan weer niks met paarden.

5 likes

Ik zou zooo slecht gaan op die ouders van Martijn de hele tijd

25 likes

Ja dat hoofd ook van die moeder die steeds door de struiken staat te gluren. Wat een ellende. :cry:

16 likes

Als je ƩƩn van de deelnemers moest uitkiezen om bij te gaan logeren, wie zou het dan zijn? edit: Niet vriendschappelijk maar stel je voor dat je op zoek bent naar liefde en alleen deze opties hebt

• Astrid
  • Denise
  • Franse Hans
  • Italiaanse Hans
  • Martijn
  • Natasja
  • Richard
  • Ted

0 stemmers

De persoon, dus stel je voor dat je deelnemer bent en op zoek naar de liefde

2 likes