Spoiler b&b vol liefde Roland
ik ben 3x getrouwd geweest. Je kunt het zien als een auto. Het moet nu maar eens gelijk een goede auto zijn. En mooie auto. Een auto waar ik de rest van mijn leven in kan rijden. Vrij ongelukkige woordkeuze
Spoiler b&b vol liefde Roland
ik ben 3x getrouwd geweest. Je kunt het zien als een auto. Het moet nu maar eens gelijk een goede auto zijn. En mooie auto. Een auto waar ik de rest van mijn leven in kan rijden. Vrij ongelukkige woordkeuze
Bij mij gingen de wel omhoog bij die man in Schotland āik zou mezelf omschrijven als traditioneel en corporaalā
Gaf mij de kriebels hahah ik ben benieuwd
Haha hoop toch dat hij er inzit, is gewoon goede tv!
Wie denken jullie dat er uiteindelijk āafvaltā?
Ik denk dat Roland afvalt, wel jammer als dat zo is want zou wel goede tv opleveren
En misschien die vrouw in Zuid Afrika ook want te ver weg misschien? Maar ja ook wel gratis vakantie
Ik vond het leuk! Eigenlijk vind ik alle mannen walgelijk dus ik heb er zin in!! Lekker cringen
Thailand Martijn had ook veel reacties!
Ik vond die vrouw van 70 heel leuk! Met het verloren schaap
Haha, Paul en Debbie in Scrooge live
Huh dat hoeft toch niet? Miss was die vrouw ook al bijna 50. Hij vertelde dat ze er gewoon laat bij waren, druk met andere dingen dus beetje āvergetenā.
Maar hoe kom je aan deze info dat ze ongeveer 40 was? Hebben ze dat gezegd of was ze ook in beeld? Had het idee dat ze er beiden laat bij waren en geluk hadden dat het nog kon
Waar hebben jullie die voorstelronde gekeken? Ik zag hem niet op Videoland.
Staat op videoland met volgens mij de naam B&B vol liefde de aftrap ofzo. Los van de andere seizoenen dus!
Er staan 5 afleveringen van de wintereditie op Videoland
Blijft dat ook bij 5 afleveringen of is het wel weer een lang seizoen?
Ik zit er weer helemaal in hoor!! Tot nu toe minder uitgesproken types dan bij het zomerseizoen maar vind het alsnog heel leuk
Bij RTL Boulevard zeggen ze net dat het 4 weken duurt
Aah ik ga nu beginnen met aflevering 1, zin in.
Ja in de 1e aflevering zeggen ze ook een maand lang
oh heeerlie, hier heb ik precies zin in na een helse werkdag
Ik heb echt het idee dat ik heel veel (3) van de mensen die schrijven al een keer eerder heb gezien⦠in andere series of op instaā¦
Het begin is altijd ff saai toch?