B&B vol liefde (Deel 1)

Spoiler b&b vol liefde Roland

ik ben 3x getrouwd geweest. Je kunt het zien als een auto. Het moet nu maar eens gelijk een goede auto zijn. En mooie auto. Een auto waar ik de rest van mijn leven in kan rijden. Vrij ongelukkige woordkeuze :joy:

7 likes

Bij mij gingen de :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: wel omhoog bij die man in Schotland ā€œik zou mezelf omschrijven als traditioneel en corporaalā€

Gaf mij de kriebels hahah ik ben benieuwd

14 likes

Haha hoop toch dat hij er inzit, is gewoon goede tv!

Wie denken jullie dat er uiteindelijk ā€˜afvalt’?

2 likes

Ik denk dat Roland afvalt, wel jammer als dat zo is want zou wel goede tv opleveren
En misschien die vrouw in Zuid Afrika ook want te ver weg misschien? Maar ja ook wel gratis vakantie

Ik vond het leuk! Eigenlijk vind ik alle mannen walgelijk dus ik heb er zin in!! Lekker cringen

4 likes

Thailand Martijn had ook veel reacties!

Ik vond die vrouw van 70 heel leuk! Met het verloren schaap :grin:

5 likes

Haha, Paul en Debbie in Scrooge live :smile:

3 likes

Huh dat hoeft toch niet? Miss was die vrouw ook al bijna 50. Hij vertelde dat ze er gewoon laat bij waren, druk met andere dingen dus beetje ā€œvergetenā€.

1 like

Maar hoe kom je aan deze info dat ze ongeveer 40 was? Hebben ze dat gezegd of was ze ook in beeld? Had het idee dat ze er beiden laat bij waren en geluk hadden dat het nog kon

2 likes

Waar hebben jullie die voorstelronde gekeken? Ik zag hem niet op Videoland.

1 like

Staat op videoland met volgens mij de naam B&B vol liefde de aftrap ofzo. Los van de andere seizoenen dus!

2 likes

Er staan 5 afleveringen van de wintereditie op Videoland :star_struck:

14 likes

Blijft dat ook bij 5 afleveringen of is het wel weer een lang seizoen?

1 like

Ik zit er weer helemaal in hoor!! Tot nu toe minder uitgesproken types dan bij het zomerseizoen maar vind het alsnog heel leuk

7 likes

Bij RTL Boulevard zeggen ze net dat het 4 weken duurt

2 likes

Aah ik ga nu beginnen met aflevering 1, zin in.

1 like

Ja in de 1e aflevering zeggen ze ook een maand lang

3 likes

oh heeerlie, hier heb ik precies zin in na een helse werkdag :star_struck:

2 likes

Ik heb echt het idee dat ik heel veel (3) van de mensen die schrijven al een keer eerder heb gezien… in andere series of op insta…

Het begin is altijd ff saai toch?

1 like