B&B vol liefde (Deel 1)

Is mogelijk, soms worden kandidaten opgepikt via castingbureaus

Haha wanneer die saul samen met zn broer aanmeldingen kijkt en zn broer bij een vrouw zegt: die ken ik! En zet ff op pauze. Daarna zegt die vrouw: ik maak 18+ content hahahahahah.

36 likes

Hahah zij zit ook wel in/bij PowNed. Dus hij kan er ook op semi-nette manier achter zijn gekomen :wink:

2 likes

Oh hahah jammer.

1 like

Ja dit was ingestudeerd toch? Denk dat dit was afgesproken om te zeggen

4 likes

Daar denk ik dan niet aan :face_holding_back_tears:

2 likes

Ja die broer zat verder ook alleen maar opmerkingen te maken in de trant " zo, die heeft wel 2 pluspunten!!!". Ja hihaho

9 likes

Ja vreselijk idd.

1 like

Die meiden van Saul gaan voor irritainment zorgen denk ik.

24 likes

Ik vind die man van 26 echt nu al irritant.
Hij heeft wel veel bagage mee, meteen afknapper. Zijn hond, afknapper etc.

17 likes

Ik denk hij zelf ook, gladde boy

2 likes

Wat een vreselijke kakker is die Saul

Maar denk dat hij wel voor vermakelijke tv gaat zorgen met al die vrouwen, en dat ‘ie z’n ex heeft uitgenodigd lol

17 likes

Ik vind hem helemaal geen kakker. Hij wil er graag 1 zijn maar ik vind hem mega temptation/eotb/djayden/ikhebeenordinairemercedesvibes geven tbh

21 likes

Ja same.

1 like

Haha ja dit. Die broer krijg ik ook rillingen van brrrr

5 likes

Deze meid bevestigt dit iig.

7 likes

Die vrouw in Oostenrijk overdrijft een beetje volgens mij met haar 20u per dag werken :roll_eyes:

Hahaha Ohhh ze is ook een beetje lomp, ze wilde een filmpje na 2 sec al afkappen en vond iemand een opa lijken.

2 likes

Haha zit nu aflevering 2 te kijken en vind die Benjamin ook een beetje apart, hij reageert elke keer beetje overvallen op die mannen. Maar praat er daarna in de camera redelijk positief over.

En Saul en z’n dates gaan echt voor irritainment zorgen. Erg benieuwd naar die ex ook.

7 likes

Volgens mij bedoelde ze haar eigen pa :face_holding_back_tears: dat diegene op de opa van haar zoon leek.

4 likes

Ja maar had niet echt het idee dat ze het positief bedoelde haha

3 likes