Is mogelijk, soms worden kandidaten opgepikt via castingbureaus
Haha wanneer die saul samen met zn broer aanmeldingen kijkt en zn broer bij een vrouw zegt: die ken ik! En zet ff op pauze. Daarna zegt die vrouw: ik maak 18+ content hahahahahah.
Hahah zij zit ook wel in/bij PowNed. Dus hij kan er ook op semi-nette manier achter zijn gekomen
Oh hahah jammer.
Ja dit was ingestudeerd toch? Denk dat dit was afgesproken om te zeggen
Daar denk ik dan niet aan
Ja die broer zat verder ook alleen maar opmerkingen te maken in de trant " zo, die heeft wel 2 pluspunten!!!". Ja hihaho
Ja vreselijk idd.
Die meiden van Saul gaan voor irritainment zorgen denk ik.
Ik vind die man van 26 echt nu al irritant.
Hij heeft wel veel bagage mee, meteen afknapper. Zijn hond, afknapper etc.
Ik denk hij zelf ook, gladde boy
Wat een vreselijke kakker is die Saul
Maar denk dat hij wel voor vermakelijke tv gaat zorgen met al die vrouwen, en dat ‘ie z’n ex heeft uitgenodigd lol
Ik vind hem helemaal geen kakker. Hij wil er graag 1 zijn maar ik vind hem mega temptation/eotb/djayden/ikhebeenordinairemercedesvibes geven tbh
Ja same.
Haha ja dit. Die broer krijg ik ook rillingen van brrrr
Deze meid bevestigt dit iig.
Die vrouw in Oostenrijk overdrijft een beetje volgens mij met haar 20u per dag werken
Hahaha Ohhh ze is ook een beetje lomp, ze wilde een filmpje na 2 sec al afkappen en vond iemand een opa lijken.
Haha zit nu aflevering 2 te kijken en vind die Benjamin ook een beetje apart, hij reageert elke keer beetje overvallen op die mannen. Maar praat er daarna in de camera redelijk positief over.
En Saul en z’n dates gaan echt voor irritainment zorgen. Erg benieuwd naar die ex ook.
Volgens mij bedoelde ze haar eigen pa dat diegene op de opa van haar zoon leek.
Ja maar had niet echt het idee dat ze het positief bedoelde haha