B&B vol liefde (Deel 1)

Haha nou snap wel dat je op een man afknapt die op je vader lijkt :p.

Vond het trouwens erger dat die man van 26 (benjamin dus) zo vervelend reageerde op een aanmelding, over hoe diegene praatte en het na deed en zei dat hij heel vervelend praat. Leuk om terug te zien…

6 likes

Die Amy Rose​:weary::weary: hou je mond

13 likes

Omg wat zijn we toch een kapotte generatie.

Spoiler over taalgebruik

alles is red flags, benauwd, aura, masculien. Echt houd op met die zelfzorg en doe normaal

Spoiler over Saul

ik kan deze meiden bijna niet serieus nemen man. 'Dat ze zoveel bagage heeft zegt ook dat ze goed voor zichzelf zorgt

Spoiler benjamin

bindingsangst? don’t know him

(Ja dit is ook zo’n hippe term. Ik ben besmet)

5 likes

hoogsensitief :woozy_face:

5 likes

Hahaha die Saul: ik voel al wel een klein kriebeltje maar dat zegt niet zoveel want dat voel ik dagelijks, ook in de rij bij de supermarkt😂

21 likes

Hahah wow ja

Afl 2. In 1 zin van thuiswonen, naar Curaçao, naar pesten naar psycholoog haha. Heel intens. Maar gelukkig is ze er sterker uitgekomen :sparkles:

4 likes

Wat een glijer. En steeds haar hele naam zo noemen.

4 likes

Jaaa hij is echt een goede gast volgens mij

1 like

Jeez deze vrouw, steeds over dat vlees

2 likes

Vind marco ook lief

6 likes

Ah, ook een lieve man.

1 like

Saul en Amy Rose zijn net zo’n stel uit een foute kerstfilm

46 likes

Jaaaa haha ik vond hem al echt zo’n hallmark man qua looks

1 like

Ja! Die dan allemaal leuke, romantische dingen gaat doen met een dame die was verdwaald en per ongeluk in ‘zijn’ dorp is gestrand.

9 likes

Ik vond haar irritant in de supermarkt, ik dacht: zeg nou gewoon wat je wil pff haha. Vind Guido heel leuk & zorgzaam overkomen.

5 likes

Winter vol liefde is echt leuker dan verwacht! Helemaal niet saai, direct aantal leuke kliks en kijkt lekker weg. Vind de deelnemers ook echt leuk

7 likes

Ja eens! De kandidaten komen allemaal wel leuk over. De enige waar ik zelf niets mee heb is Saul, maar die kan nog wel lekker voor drama zorgen met z’n 9 jaar jongere logee en een ex die langs komt, gedoemd te mislukken dit. De dynamiek tussen Guido en z’n tweede logee is erg leuk, hoop dat dat wat gaat worden.

4 likes

Nee Saul ben ik ook niet persé fan van, maar wel leuk om te bekijken hoe dat gaat daar.

3 likes

Ik gil toch om die zoon met dat Duitse accent die auras ziet hou op hoor.

34 likes

Heb echt heimwee van de beelden uit Oostenrijk. Zoveel plekken komen mij bekend voor uit aflv 2 met die gast met bril.

Is Benjamin de nieuwe Petrie?

6 likes