hoogsensitief
Hahaha die Saul: ik voel al wel een klein kriebeltje maar dat zegt niet zoveel want dat voel ik dagelijks, ook in de rij bij de supermarktđ
Hahah wow ja
Afl 2. In 1 zin van thuiswonen, naar Curaçao, naar pesten naar psycholoog haha. Heel intens. Maar gelukkig is ze er sterker uitgekomen
Wat een glijer. En steeds haar hele naam zo noemen.
Jaaa hij is echt een goede gast volgens mij
Jeez deze vrouw, steeds over dat vlees
Vind marco ook lief
Ah, ook een lieve man.
Saul en Amy Rose zijn net zoân stel uit een foute kerstfilm
Jaaaa haha ik vond hem al echt zoân hallmark man qua looks
Ja! Die dan allemaal leuke, romantische dingen gaat doen met een dame die was verdwaald en per ongeluk in âzijnâ dorp is gestrand.
Ik vond haar irritant in de supermarkt, ik dacht: zeg nou gewoon wat je wil pff haha. Vind Guido heel leuk & zorgzaam overkomen.
Winter vol liefde is echt leuker dan verwacht! Helemaal niet saai, direct aantal leuke kliks en kijkt lekker weg. Vind de deelnemers ook echt leuk
Ja eens! De kandidaten komen allemaal wel leuk over. De enige waar ik zelf niets mee heb is Saul, maar die kan nog wel lekker voor drama zorgen met zân 9 jaar jongere logee en een ex die langs komt, gedoemd te mislukken dit. De dynamiek tussen Guido en zân tweede logee is erg leuk, hoop dat dat wat gaat worden.
Nee Saul ben ik ook niet persé fan van, maar wel leuk om te bekijken hoe dat gaat daar.
Ik gil toch om die zoon met dat Duitse accent die auras ziet hou op hoor.
Heb echt heimwee van de beelden uit Oostenrijk. Zoveel plekken komen mij bekend voor uit aflv 2 met die gast met bril.
Is Benjamin de nieuwe Petrie?
Hij is ook mijn favo bijrol
We noemen hem op werk dat reuzenkind
aflevering 6
Wat zit Saul nou te lullen over intiem zijn heeft ie nou een blowjob gehad of gewoon gezoend?
En nu wil die terugkrabbelen en Amy aan het lijntje houden ? En zân ex moet nog komen mijn god
Edit: oh nee eerst nog een wazig verhaal ophangen bij Jessie
En die Joshua bij Benjamin heb ik eerder ergens gezien dacht ik? Prince Charming of zo ?
Wat is er gaande bij Marco? Wil er nu weer iemand weg? Is hij de nieuwe Leendert