B&B vol liefde (Deel 1)

Hij is ook mijn favo bijrol

17 likes

We noemen hem op werk dat reuzenkind :joy:

11 likes
aflevering 6

Wat zit Saul nou te lullen over intiem zijn heeft ie nou een blowjob gehad of gewoon gezoend?

En nu wil die terugkrabbelen en Amy aan het lijntje houden ? En z’n ex moet nog komen mijn god :joy:
Edit: oh nee eerst nog een wazig verhaal ophangen bij Jessie

En die Joshua bij Benjamin heb ik eerder ergens gezien dacht ik? Prince Charming of zo ?

Wat is er gaande bij Marco? Wil er nu weer iemand weg? Is hij de nieuwe Leendert

6 likes

Toen hij binnen kwam dacht ik " Oh leuk een b&b gast" en toen begon zij over dr zoon toen dacht ik queee

5 likes

Ik vind alleen Marco leuk tot nu toe :grimacing: (wel pas 1 aflevering gekeken)

5 likes

Nahhh wilde net lekker even bingen, loopt Netflix de hele tijd vast in het midden van aflevering 3.

1 like

Hahaha ja dit vind ik ook

8 likes
Afl 3

Hahah ik vond het wel vrij apart dat Bart in de woonkamer zat terwijl Edith in haar eentje een bordje eten in de keuken naar binnen schoof. Heb hierbij zoveel vragen, wat ging hij dan eten en hoe laat kwam ze dan wel niet thuis dat hij daar niet op wilde wachten?

5 likes

Die Nicky is toch eigenlijk gewoon Rapper Sjors

21 likes

Ik ook. Ik snap niet dat hij zo slecht NL spreekt? Hij spreekt toch met zijn moeder continue Nederlands.

4 likes

Heel apart. Je zou bijvoorbeeld ook met elkaar kunnen overleggen wanneer iemand thuis komt. Of gewoon even kletsen als de ander aan het eten is. Dit was vreemd…

4 likes

Het is continu

11 likes

Haha ja ook maar ik vind die acteur dus ook op Rapper Sjors lijken

4 likes

hahah😭 ik geef de vermoeidheid de schuld maar slecht excuus.

3 likes

Moeder en zoon zijn een apart duo. Er zijn zoveel dingen raar aan die zoon, ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Top entertainment.

8 likes

Ahh ik vind Joshua zo leuk. Hoe hij gewoon heel respectvol blijft en Benjamin ook de tijd wil geven, niks opdringerigs, super geïnteresseerd en aardig naar de andere jongen toe ook.

Ging net helemaal stuk bij Edith en haar zoon. Dat die man zegt: ja echt een gezellige jongen. En die zoon staat alleen maar zo en zegt amper wat: :neutral_face::neutral_face::neutral_face:

5 likes

Ja dat vond ik ook heel leuk aan Joshua! Terwijl hij vast ook wel voelt hoe ongemakkelijk het is tussen Nicky en Benjamin, houdt hij het bij zichzelf.

7 likes

Bedoel je Edith en haar zoon? Ik vind dat juist een hele lieve jongen, zeker voor een tienerjongen. Toch lief en geïnteresseerd in zn moeder en hij zit ook niet de hele tijd te cringen wat ook wel overkomt alsof hij haar steunt. Of valt dit beeld in de volgende afleveringen helemaal weg? :joy:

22 likes

Oh echt? Ik vind Joshua echt red flags all around, hele ongezonde dynamiek ofzo tussen Benjamin en hem. Hij pakt Benjamin echt helemaal in maar doet dat zo snel en zo “heftig” (overdreven) dat ik het maar weinig authentiek vind.

42 likes

Ik vind Joshua wel leuk maar las dat hij mogelijk gecast is (heeft eerder meegedaan aan bed & breakfast en steenrijk straatarm blijkbaar) en dat vind ik dan wel weer jammer want hoe oprecht is het dan :smiling_face_with_tear: maar bij Benjamin doet ‘ie het wel goed volgens mij

11 likes