B&B vol liefde (Deel 1)

Ja die Joshua is echt creepy. :scream: Hij werd goed op zijn nummer gezet door Olivier toen die hem vroeg of hij altijd zo was in de elkaar leren kennen fase. Ik zie wel wat gelijkenissen met Amy Rose. Die claimt Saul na een paar dagen ook al.

Die Mike ging letterlijk Ʃn figuurlijk op zijn bek. Hij is zo vol van zichzelf :face_vomiting:

10 likes

Spoileralert m.b.t. twee deelnemers

Ik zie net op RealityFBI dat Amy Rose in een Instastory heeft bevestigd dat ze verloofd is :face_with_peeking_eye:

3 likes

Volgens mij ben jij de enige die realityfbi volgt en hierover deelt. Stop trying to make realityfbi happen

5 likes

Wat is precies je probleem? :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

:joy:

Ik zag het ook! Ben benieuwd hoe de verhaallijn van Saul dan verder gaat, want hij lijkt echt close met z’n ex.

8 likes

ā€˜JDB’ :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Nee hoor, ik volg het ook :grin:

4 likes

Met Saul :ring:

2 likes

morgen de deelnemers dat wel delen gezien het seizoen nog in volle gang is? Of heeft amy :rose: een ander contract getekend ofzo?

2 likes

Aflevering 10

Hahahaha Mike met dat skiƫn, lijkt wel een comedy show. Extra grappig omdat hij zelf dacht dat hij het het wel even ging doen. Ik vind hem echt een sukkel, dat gemiep ook over kleding steeds. Volgens mij vindt hij Edith helemaal niet zo leuk.
En Joshua lijkt wel een act? Hoe kan iemand echt zo zijn joh

17 likes

Ik denk echt dat Amy Rose zo’n rijk vriendje op de berg gewoon heel interessant vindt. Ik zie haar nou niet echt lachen om dingen die Saul zegt of doet bijvoorbeeld.

13 likes

Ik vind Guido helemaal geen leuke man. Chagrijnige opmerkingen naar de dames toe toen hij niet goed had geslapen. Snap dat het wennen en vermoeiend is voor hem maar dat reageer je niet zo af.

10 likes

Omg zie opeens op wie joshua lijkt als hij praat: rob geus!

10 likes

Guido heeft ook een bekende stem. Zijn stem lijkt op die van Jochem van Gelder, maar er is volgens mij nog een andere bekende met wie er nog meer gelijkenissen zijn. Kom er maar niet op :grimacing:

1 like

Ik vind die kok/vriend van Marco zo irri hĆ©, hij vertelt de hele tijd in de camera met wat Marco nou precies zoekt en wil, alsof hij z’n vader is en Marco niet zelf kan praten

Marco: ja dit is wel een leuke vrouw! Kok: nee dit is niet Marco’s type hij zoekt iemand anders!

12 likes

Ik vind dit seizoen echt slecht geƫdit

3 likes

Ja hij was bij Astrid!

8 likes

Ja bij Astrid!! Volgens mij werd toen in zo’n reünie of zo ook gezegd dat hij zelf ook een b&b was begonnen

5 likes

Ja huh deze zit dus tussen de kandidaten van seizoen 2! Terwijl die oproep echt al lang geleden op tv was.