Benjamin zit echt in mijn irritatiezone. Doe eens een beetje enthousiast
Ik vind het ook leuker in de zomer omdat je dan echt verschillende plaatsen ziet.
Bij deze winter editie is het net alsof ze allemaal op dezelfde berg zitten.
Ik zie die match wel tussen Guido en Esmeralda!
Die Jeroen bij Benjamin lijkt echt op Postbode Siemon.
ja het heeft een hoger ik-vertrek-gehalte
Joshua doet me enorm denken aan een manipulatieve oud-collega. Hij was enorm goed in iedereen naar de mond praten en statements maken hoe het in elkaar zou zitten zonder dat echt van alle kanten te weten. Brrrr.
Ik vind Benjamin een beetje een ruggengraat loos jongetje maar ik hoop dat ie echt snel door heeft hoe Joshua in elkaar zit.
Verder vind ik het seizoen heerlijk āsaaiā en vol behoorlijk normale mensen. Iets minder hoog entertainment gehalte maar het laat iets meer het normale ongemakkelijke vaak niet matchende dateleven zien. Met prachtige winterse plaatjes
ik vind jeroen echt leuk!!! justice voor jeroen aub
Dit is precies goed samengevat haha!
Ik vind Joshua en Benjamin een soort neven. Ze hebben iets van elkaar weg. Maar misschien komt dat omdat ze allebei 1.60 zijn.
De hobbitsā¦
š«¢
Het was al gezegd in het begin maar ik vind die zoon van Edith echt een lieverd
Wat is die amy een jaloers kreng.
ik wilde kijken wat voor comments mensen allemaal achtergelaten hebben op haar insta maar ze heeft slotje
Je bedoelt Edith denk ik? Echt bizar hoe lang hij inderdaad is.
Oohh indd! Dan begrijp ik ook iets beter waarom ze hem zo kinds behandeld. Of ik dacht dat hij een soort autisme of andere aandoening had, dat ze dat vertelde?
Nooit zomaar iets geloven wat mensen zeggen maar had inderdaad al een vreemd gevoel bij hem.
Ik krijg ook een beetje de kriebels van hem.
Hoe hij bij die eerste vrouw in de supermarkt deed enzo. En haar eigenlijk helemaal leuk vond maar haar later afzeikt omdat ze naar huis wou enzo.
Heerlijk saai inderdaad, maar er wordt wel veel meer gevoosd dan in de zomereditie.
Maar eigenlijk zegt ze niets concreets toch? Lijkt net of ik de helft van het bericht mis.